abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63340938
Misschien niet echt seksualiteit, maar dit leek me toch het meest geschikte subforum:

Ik zag laatst iets over een vrouw die haar kinderen van 8 en 5 nog steeds borstvoeding geeft ( ), en naar aanleiding daarvan vroeg ik me af of het niet vaak voorkomt dat als een vrouw borstvoeding geeft haar man er ook wel eens van 'mee wil profiteren'. Ik zou in ieder geval wel nieuwsgierig zijn, en neem aan dat ik vast niet de enige daar in ben, maar het lijkt me ook nogal apart om tegen je vrouw te zeggen: "Hey, schat, mag ik ook een slokje?"

Dus, welke mannen hier hebben wel eens de moedermelk van hun vrouw gedronken?
pi_63341085
ik had er het laatst over met me vriendin, leek ons wel grappig
pi_63341256
Wat is daar mis mee? Je moet toch proeven wat je, je kleine geeft.
Verder als je dit als man of vrouw lekker vindt moet je dat toch gewoon doen. Ik zou ook wel een keer willen doen melk drinken van een vrouw.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_63341302
Jerry Springer had toch een keer zo'n gast?
  woensdag 19 november 2008 @ 12:03:08 #5
165512 MASD
Music is dead.
pi_63341498
Grappig hoe sappen komende uit uiers van dieren die wij niet kennen wèl maatschappelijk aanvaard zijn.
Long live music.
pi_63341706
quote:
Op woensdag 19 november 2008 11:54 schreef tijnbrein het volgende:
Wat is daar mis mee? Je moet toch proeven wat je, je kleine geeft.
Verder als je dit als man of vrouw lekker vindt moet je dat toch gewoon doen. Ik zou ook wel een keer willen doen melk drinken van een vrouw.
Zo heb ik idd wel eens de melk voor mijn neefje geproefd, je doet wat op je pols voor de temperatuur, en dan is het net zo gemakkelijk om dat even snel weg te likken ipv een doekje te pakken. Deed het ongemerkt, en was nou niet echt een eye-opener ofzo, en er zat zeker geen seksuele lading aan verbonden.

Ik heb overigens niet de drang om mijn mond vol te drinken aan de bron, ik zie er de opwinding niet echt van in, en je gaat er nogal van boeren...
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_63341793
TS, bedoel je dit in sexuele context of gewoon als de baby klaar is met lurken, zelf ook even proberen?
pi_63342096
Sowieos sexuele context is echt totaal ranzig, er is echt niks sexueels aan borst voeding geven, en mannen die daar wat erotisch in zien moeten echt ff langs de psych.

Verders kan ik het me persoonlijk niet echt voorstellen dat je zoiets wil proeven, maarja ieder zn ding
pi_63342331
quote:
Op woensdag 19 november 2008 12:14 schreef MLI het volgende:
TS, bedoel je dit in sexuele context of gewoon als de baby klaar is met lurken, zelf ook even proberen?
Nee, juist niet in sexuele context, maar het leek me ook niet helemaal in Relaties en Psychologie passen, en bij Ouders leek het me ook niet helemaal op zijn plaats... Pure nieuwsgierigheid dus.
pi_63344074
weet niet waarom, maar de gedachte eraan maakt me misselijk....
pi_63347815
In SEX hoort hij dus ook niet thuis.. Misschien in OUD.. Maar daar kunnen de mods daar over beslissen..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_63347946
Ik heb mijn melk ook wel eens geproeft. Inderdaad bij het opwarmen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 19 november 2008 @ 17:01:26 #13
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63349922
Overigens zullen er maar weinig mannen zijn die daadwerkelijk uit de borst kunnen drinken.
De techniek van borstkinderen is zo verfijnd en lastig dat volwassenen dat (bijna) niet kunnen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_63351165
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:55 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb mijn melk ook wel eens geproeft. Inderdaad bij het opwarmen.
Was het lekker?

Lijkt het op de melk die we uit een pak drinken?
pi_63354055
Ik heb het ook bij het opwarmen wel eens geproefd, en vond het wat weeig, lichtzoet en flauw van smaak.
Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik ook niet van lauwe koemelk houd.
Melk moet voor mij goed koud zijn.
Zolang er was is, is er leven.
pi_63354456
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:54 schreef MLI het volgende:

[..]

Was het lekker?

In de verste verte niet

Het is zoetig, een beetje flauw. Heel apart.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63354982
Grote verschil met borstvoeding van een vrouw en melk uit een pak, is dat die dieren op een dieet leven. Daardoor smaakt elk pak melk nagenoeg hetzelfde. Ook is het bewerkt natuurlijk, melk direct van de koe...tja daar moet je ook van houden.

Mijn borstvoeding had elke keer een andere kleur, vaak ook verschillende geuren en ik denk ook verschillende smaken. Ik heb het wel een paar keer geproeft, om te zien of de fles niet te warm was. Mijn man vond dat toch wel echt een slecht idee, haha of misschien een vreemd idee.
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
  woensdag 19 november 2008 @ 23:06:42 #18
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_63360991
Mijn man heeft wel eens per ongeluk melk binnengekregen tijdens het vrijen. Best een afknapper vond ik.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_63362003
haha grijs! en hij?
pi_63362965
Mijn man heeft wel eens met zijn vinger in een fles opgewarmde afgekolfde melk gedoopt om te kijken of het goed warm was en daarna afgelikt, niet eens bij stilgestaan verders maar zijn gezicht toen hij het besefte sprak boekdelen.
Zelf ook wel eens geproeft overigens, is een beetje zoetig.

Maar nooit wegens sexuele doeleinde, gelukkig maar, daar is het niet voor bedoeld.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_63366756
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:54 schreef MLI het volgende:

[..]

Was het lekker?

De smaak verschilt per vrouw en ook wat je gegeten hebt. Ik proefde mijn melk ook van tijd tot tijd, kijken of het anders smaakte. Veel mensen vergelijken de smaak met die van koffiemelk.
Ik vond het niet echt lekker, maar ook niet vies.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_63367904
Ik kan er trouwens ook niet tegen om te zien als er zo'n straaltje melk uit een tepel spuit, ook geen idee waarom, maar ik heb dan het gevoel dat het pijn moet doen, alsof je er een naald doorheen steekt.

Misschien ben ik in een vroeger leven vrouw geweest en deed het pijn toen mijn kind eraan zoog ofzo :p
pi_63367999
Ik vind toch dat kinderen voeden en seks onverenigbaar is.

Dat je als papa ook wel es wilt weten hoe het smaakt alas.
Antwoord daarop is : vies!

Maar om het bij je seksuele beleving te trekken vind ik echt not done.

Dat kindjes van 8 en 5 nog aan tieten lurken heb ik zeker ook mn bedenkingen bij. Vanaf de geboorte ben je bezig virtuele navelstrengetjes door te knippen zodat je kind steeds meer een eigen mensje wordt.
Afscheid nemen van borstvoeding geven is een hele grote virtuele navelstreng doorknippen.. als je daar na zoveel jaar nog niet bereid toe bent, heb je wellicht wel een beetje een probleem.
  donderdag 20 november 2008 @ 10:44:59 #24
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63368250
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:35 schreef MarMar het volgende:

Afscheid nemen van borstvoeding geven is een hele grote virtuele navelstreng doorknippen.. als je daar na zoveel jaar nog niet bereid toe bent, heb je wellicht wel een beetje een probleem.
*popcorn pakt*
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_63368708
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:44 schreef Vivi het volgende:

[..]

*popcorn pakt*
Helaas, reacties blijven uit...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')