Zo heb ik idd wel eens de melk voor mijn neefje geproefd, je doet wat op je pols voor de temperatuur, en dan is het net zo gemakkelijk om dat even snel weg te likken ipv een doekje te pakken. Deed het ongemerkt, en was nou niet echt een eye-opener ofzo, en er zat zeker geen seksuele lading aan verbonden.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:54 schreef tijnbrein het volgende:
Wat is daar mis mee? Je moet toch proeven wat je, je kleine geeft.
Verder als je dit als man of vrouw lekker vindt moet je dat toch gewoon doen. Ik zou ook wel een keer willen doen melk drinken van een vrouw.
Nee, juist niet in sexuele context, maar het leek me ook niet helemaal in Relaties en Psychologie passen, en bij Ouders leek het me ook niet helemaal op zijn plaats...quote:Op woensdag 19 november 2008 12:14 schreef MLI het volgende:
TS, bedoel je dit in sexuele context of gewoon als de baby klaar is met lurken, zelf ook even proberen?
Was het lekker?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:55 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb mijn melk ook wel eens geproeft. Inderdaad bij het opwarmen.
In de verste verte nietquote:Op woensdag 19 november 2008 17:54 schreef MLI het volgende:
[..]
Was het lekker?![]()
Lijkt het op de melk die we uit een pak drinken?
De smaak verschilt per vrouw en ook wat je gegeten hebt. Ik proefde mijn melk ook van tijd tot tijd, kijken of het anders smaakte. Veel mensen vergelijken de smaak met die van koffiemelk.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:54 schreef MLI het volgende:
[..]
Was het lekker?![]()
Lijkt het op de melk die we uit een pak drinken?
*popcorn pakt*quote:Op donderdag 20 november 2008 10:35 schreef MarMar het volgende:
Afscheid nemen van borstvoeding geven is een hele grote virtuele navelstreng doorknippen.. als je daar na zoveel jaar nog niet bereid toe bent, heb je wellicht wel een beetje een probleem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |