Zo heb ik idd wel eens de melk voor mijn neefje geproefd, je doet wat op je pols voor de temperatuur, en dan is het net zo gemakkelijk om dat even snel weg te likken ipv een doekje te pakken. Deed het ongemerkt, en was nou niet echt een eye-opener ofzo, en er zat zeker geen seksuele lading aan verbonden.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:54 schreef tijnbrein het volgende:
Wat is daar mis mee? Je moet toch proeven wat je, je kleine geeft.
Verder als je dit als man of vrouw lekker vindt moet je dat toch gewoon doen. Ik zou ook wel een keer willen doen melk drinken van een vrouw.
Nee, juist niet in sexuele context, maar het leek me ook niet helemaal in Relaties en Psychologie passen, en bij Ouders leek het me ook niet helemaal op zijn plaats...quote:Op woensdag 19 november 2008 12:14 schreef MLI het volgende:
TS, bedoel je dit in sexuele context of gewoon als de baby klaar is met lurken, zelf ook even proberen?
Was het lekker?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:55 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb mijn melk ook wel eens geproeft. Inderdaad bij het opwarmen.
In de verste verte nietquote:Op woensdag 19 november 2008 17:54 schreef MLI het volgende:
[..]
Was het lekker?![]()
Lijkt het op de melk die we uit een pak drinken?
De smaak verschilt per vrouw en ook wat je gegeten hebt. Ik proefde mijn melk ook van tijd tot tijd, kijken of het anders smaakte. Veel mensen vergelijken de smaak met die van koffiemelk.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:54 schreef MLI het volgende:
[..]
Was het lekker?![]()
Lijkt het op de melk die we uit een pak drinken?
*popcorn pakt*quote:Op donderdag 20 november 2008 10:35 schreef MarMar het volgende:
Afscheid nemen van borstvoeding geven is een hele grote virtuele navelstreng doorknippen.. als je daar na zoveel jaar nog niet bereid toe bent, heb je wellicht wel een beetje een probleem.
ben het met je eens dus tja....quote:
Van hem hoefde het ook nietquote:
vooruit doe maar een koekje... duurt nog lang tot vanavond zeg...quote:
Als ik Gonneke van Veldhuizen (lactatiekundige) mag geloven gaan mensen het vreemd vinden zodra je kindje schoenen aan heeftquote:Op donderdag 20 november 2008 15:15 schreef huuphuup het volgende:
weet ik eigenlijk niet, dát vind k wel een interessante vraag.
Hangt misschien een beetje af van wat sociaal geaccepteerd is ofzo. Ik denk hier in westerse landen dat mensen het typisch gaan vinden zodra je kindje loopt en praat ofzo? dus na een jaar of anderhalf?
maar ik heb zulke leuke baby-schoentjes gezien, hoe moet dat nu dan met voeden?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:58 schreef TearSong het volgende:
[..]
Als ik Gonneke van Veldhuizen (lactatiekundige) mag geloven gaan mensen het vreemd vinden zodra je kindje schoenen aan heeft![]()
De meeste kinderen drinken tot de leeftijd van 2-3 jaar nog regelmatig melk naast hun vaste voeding hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 15:22 schreef erodome het volgende:
Mijn man heeft het weleens geproeft, vies, was ik het mee eens, heb het ook weleens geproeft.
Wat veel leuker was was dat je als je melk geeft ze ook kan gebruiken als waterpistool, daar heb ik nog weleens gebruik van gemaakt in de badkamer, hij rennen, ahh hou op!
Wat leeftijd voor borstvoeding betrefd, als een kind geheel op vast voedsel kan, als het daar echt tijd voor is is het tijd op te houden met borstvoeding wat mij betrefd.
Alhoewel er mensen zijn die van mening zijn dat tot 2 a 3 jaar doorgaan met borstvoeding niet verkeerd is.
Is niet mijn ding, vond een half jaar kolfen echt wel zat, als hij echt aan de borst had gezeten had ik misschien door gegaan tot een jaar, maar dat is achteraf gepraat.
gewoon de schoenen uit en dan voedenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar ik heb zulke leuke baby-schoentjes gezien, hoe moet dat nu dan met voeden?![]()
Ik zou spontaan in lachen uitbarsten als zoiets gebeurdequote:Op donderdag 20 november 2008 17:30 schreef DDBtje het volgende:
Wel eens iemand er "last" van gehad dat ze tijdens de seks (en dan vooral het orgasme) borstvoeding verloren?
Ik hield in die tijd mijn bh angstvallig aan, omdat het orgasme bij mij meteen lekkages veroorzaakte. En om nou mijn man in zijn gezicht te spuiten met melk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |