Volgens mij ben jij echt een kneusje in het echt die hier maar probeert mee te doen en lekker stoer doet enzo? ;p Of heb ik het mis?quote:
hahaha, je hoeft je onzekerheid enzulks niet op anderen af te reageren hoor. ;squote:Op donderdag 20 november 2014 11:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt een kneusje in het echt die hier maar probeert mee te doen en lekker stoer doet enzo? ;p Of heb ik het mis?
Onzekerheid.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:08 schreef Matip het volgende:
[..]
hahaha, je hoeft je onzekerheid enzulks niet op anderen af te reageren hoor. ;s
quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 20:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]als je een keer uit je psychose komt moet je gewoon voor de gein eens je topics en posts teruglezen. Doe gewoon eens...
En dan ook het niveau van al jouw 'aanvallen' en reacties van 90% van fok op jou.
Misschien dat je dan eens inziet dat je met je slecht nederlands, in elke vorm dan ook, en je groep 5 niveau van humor echt totaal de plank mis slaat. Met alles.
Met je "frank einstein"domme nietsnut. Im done.
Nah. Jij ook niet denk ik.. (quote:
Haha please man. Jij bent diegene die hier beetje aan het meelopen bent en stoer doet. Dus projecteer je onzekerheid niet op anderen. Probeer het ook niet te verbloemen.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Onzekerheid.![]()
Maar nee ben srs.
Godverquote:Op donderdag 20 november 2014 11:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nah. Jij ook niet denk ik.. (i think
)
Als je mij kent is het geen wat ik zeker nieeeeeet heb is onzekerheid.Nuchtere boy jwt.
haha de vraag ontwijkenquote:Op donderdag 20 november 2014 11:12 schreef Matip het volgende:
[..]
Haha please man. Jij bent diegene die hier beetje aan het meelopen bent en stoer doet. Dus projecteer je onzekerheid niet op anderen. Probeer het ook niet te verbloemen.
quote:
Hoi, vind jij mij ook 17? Je ontbreekt nogquote:Op donderdag 20 november 2014 11:13 schreef Chai het volgende:
Gaat het hier nou srs al de hele week over hoe onzeker anderen zijn?
Nee ik constateer dat alleen, anderen houden hier graag een battle over.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:13 schreef Chai het volgende:
Gaat het hier nou srs al de hele week over hoe onzeker anderen zijn?
19.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoi, vind jij mij ook 17? Je ontbreekt nog
Godverquote:Op donderdag 20 november 2014 11:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoi, vind jij mij ook 17? Je ontbreekt nog
Ik snap nu overigens wel waarom je je broekspijpen zo omrolt. Om je benen nog iets van volume te geven.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha de vraag ontwijkenKneusje
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:14 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik snap nu overigens wel waarom je je broekspijpen zo omrolt. Om je benen nog iets van volume te geven.
Hmm.. dat is ook wel jong hoor.quote:
Ja want ik rol ze op tot mijn knieën.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:14 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik snap nu overigens wel waarom je je broekspijpen zo omrolt. Om je benen nog iets van volume te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |