Hoe oud was je dan ook alweer? Ik vind je jonger lijken dan mijn broertje en die ziet er ook echt niet oud voor zijn 20 jaar.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm.. dat is ook wel jong hoor.
[..]
Ja want ik rol ze op tot mijn knieën.kk
Ben 22 dushi. En ik wordt altijd 20-21 geschat.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe oud was je dan ook alweer? Ik vind je jonger lijken dan mijn broertje en die ziet er ook echt niet oud voor zijn 20 jaar.
Maar vind leeftijd schatten ook wel lastig hoor, sommigen hebben met 22 al een dikke rimpel op hun voorhoofd.
Drinkt die gast nog steeds uit een melkpak?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe oud was je dan ook alweer? Ik vind je jonger lijken dan mijn broertje en die ziet er ook echt niet oud voor zijn 20 jaar.
Maar vind leeftijd schatten ook wel lastig hoor, sommigen hebben met 22 al een dikke rimpel op hun voorhoofd.
ik wordt, kkquote:Op donderdag 20 november 2014 11:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ben 22 dushi. En ik wordt altijd 20-21 geschat.
Ja maar hij drinkt hem dan ook leeg.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Drinkt die gast nog steeds uit een melkpak?
kquote:Op donderdag 20 november 2014 11:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar hij drinkt hem dan ook leeg.
Waarom is dit raar?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Drinkt die gast nog steeds uit een melkpak?
Werkt niet, lul.quote:
Beta.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Omdat ik bijna nooit melk drink en het mij best moeilijk lijkt.
tegenwoordig heb je pakken met een dopjequote:Op donderdag 20 november 2014 11:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Omdat ik bijna nooit melk drink en het mij best moeilijk lijkt.
Ik zal jou even pakken met mijn dopje.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
tegenwoordig heb je pakken met een dopje
[ afbeelding ]
Ik denk nog oldskool, luister elke dag nog Eminem en 2pak.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
tegenwoordig heb je pakken met een dopje
[ afbeelding ]
Denk dat dat ook wel mee valt. Nee maar kneusjes zeggen dat altijd op FOK! net als dat iedereen autist is enzo... dat was misschien zo in 2005 maar tegenwoordig posten hier genoeg normale mensen tussen alle psychopaatjes.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nah. Jij ook niet denk ik.. (i think
)
Als je mij kent is het geen wat ik zeker nieeeeeet heb is onzekerheid.Nuchtere boy jwt.
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
tegenwoordig posten hier genoeg normale mensen tussen alle psychopaatjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |