Nee sorry. Zou het wel eerlijk zeggen als het wel zo was.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
haha doen alsof alles kk raar is aan mijn fobo en elke zeggen dat ik zo jong lijkt ahahahahahahah kk grappigxD
brb even mijn moeder bellen of ze kan uitchecken voor me ;p
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee sorry. Zou het wel eerlijk zeggen als het wel zo was.
Je had ook wel eens gezegd dat je 22 was, maar kon het gewoon niet geloven na het gluren in je fobo. Vandaar.quote:
Gaat het nu wel? Is wel echt kk grappig natuurlijk he xD door middel van een wazig fotootje helemaal van je stoel geblazen te worden wejo wejoquote:Op woensdag 19 november 2014 23:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je had ook wel eens gezegd dat je 22 was, maar kon het gewoon niet geloven na het gluren in je fobo. Vandaar.
Trek het je niet aan, ze heeft in ieder geval niks over je benen gezegd.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gaat het nu wel? Is wel echt kk grappig natuurlijk he xD door middel van een wazig fotootje helemaal van je stoel geblazen te worden wejo wejo![]()
Wat is er met mijn benen dan?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, ze heeft in ieder geval niks over je benen gezegd.
hahahaquote:Op woensdag 19 november 2014 23:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gaat het nu wel? Is wel echt kk grappig natuurlijk he xD door middel van een wazig fotootje helemaal van je stoel geblazen te worden wejo wejo![]()
Zouden goed uitkomen in een legging.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat is er met mijn benen dan?
Zit je weer op die houten piemel die meebeweegt met je Gilles de la Tourette kickjes? :$quote:Op woensdag 19 november 2014 23:33 schreef VeerEli het volgende:
Ik zit niet eens op een stoel, wat lul je :S
Awh gossie possie toch jochie gaat het wel? Was niet m'n bedoeling je te kwetsen hoor.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zit je weer op die houten piemel die meebeweegt met je Gilles de la Tourette kickjes? :$
Zeker.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zouden goed uitkomen in een legging.
Huh?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Awh gossie possie toch jochie gaat het wel? Was niet m'n bedoeling je te kwetsen hoor.
Hahaha ja. Zoiets.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zeker.Gestroomlijnd en droog getraind. Genieten.
Sommige haren waren dikker dan zijn benen.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:56 schreef Chloroform het volgende:
BT, post eens de link naar dat topic in LIF waarin je foto van die vieze, behaarde benen van je had gepost.
quote:Op donderdag 20 november 2014 00:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Sommige haren waren dikker dan zijn benen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |