Weet je hoe lekker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 19 november 2014 22:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zou opsnuiven als je moeder die bloem ziet in een afkickkliniek.
Haha Veerquote:
Klassiekerquote:Op woensdag 19 november 2014 22:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
"doe die arm naar beneden en spuit okselfris"
quote:Op woensdag 19 november 2014 22:48 schreef ntm het volgende:
Weet nog dat ik dat nummer in m'n kamer draaide en m'n vader binnenliep & zei 'zo dat is toevallig'
quote:Op woensdag 19 november 2014 22:48 schreef ntm het volgende:
Weet nog dat ik dat nummer in m'n kamer draaide en m'n vader binnenliep & zei 'zo dat is toevallig'
Veer serieus nemen.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Veer pls.Ik zie er gewoon goed uit voor mijn leeftijd
Ja oke maar hoe oud ben je dan? Ben je echt nog maar 15/16 of zie je er gewoon vet jong uit?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Veer pls.Ik zie er gewoon goed uit voor mijn leeftijd
Lolquote:Op woensdag 19 november 2014 23:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja oke maar hoe oud ben je dan? Ben je echt nog maar 15/16 of zie je er gewoon vet jong uit?
srs?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja oke maar hoe oud ben je dan? Ben je echt nog maar 15/16 of zie je er gewoon vet jong uit?
ha oke, maar ben 17 hoezo?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee is een grapje hahahahaahahah
Trotsquote:Op woensdag 19 november 2014 23:17 schreef VeerEli het volgende:
HAHA ook gewoon een appeltaart in je fobo gooien met ''zelfgemaakt'' erbij
![]()
![]()
Awh poepie tochquote:Op woensdag 19 november 2014 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
haha doen alsof alles kk raar is aan mijn fobo en elke zeggen dat ik zo jong lijkt ahahahahahahah kk grappigxD
brb even mijn moeder bellen of ze kan uitchecken voor me ;p
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |