Zijn ze lekker?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
4e en Dqod, maar is ook al 2 jaar terug ofzo (of alweer 3, kan ook)

Had het nog met Dqod over jou. :$quote:Op donderdag 20 november 2014 11:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
4e en Dqod, maar is ook al 2 jaar terug ofzo (of alweer 3, kan ook)

quote:Op donderdag 20 november 2014 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
FOK! en prive hou ik gewoon gescheiden. Totaal een behoefte om mensen van FOK! te ontmoeten heb ook genoeg vrienden en kennissen, hoef geen nieuwe vrienden er bij. Snap zulken ook echt nietdat je blijkbaar wat mist om zoveel via internet te ontmoeten

Oh was een grapje.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zal niks positiefs geweest zijn of wel?

Hahaha haan is sws mongoolquote:Op donderdag 20 november 2014 11:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb alleen met intentie Mortaxx gemeet![]()
Haan kwam naar Den Haag omdat ik op FOK! zei dat ik uitging

ga er verder ook niet meer teveel woorden aan vuil maken... maar ze was boos op mij, omdat ik hier over iets begon (iets met Bobby).quote:Op donderdag 20 november 2014 11:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh was een grapje.Wist niet dat jullie gemeet hadden. Vond ze jou stom dan?

hahahahaquote:Op donderdag 20 november 2014 11:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ga er verder ook niet meer teveel woorden aan vuil maken... maar ze was boos op mij, omdat ik hier over iets begon (iets met Bobby).

haha shots firedquote:Op donderdag 20 november 2014 11:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Lijkt op jou maar dan 20 kilo zwaarder en opgeschoren.

Nu je het zegt, vrouwen zijn boos echt schattig.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ga er verder ook niet meer teveel woorden aan vuil maken... maar ze was boos op mij, omdat ik hier over iets begon (iets met Bobby).

quote:Op donderdag 20 november 2014 11:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Boos worden op andere Fokkers.Echt. Ja als ze privé shit zouden delen. Ongeschreven regel.
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
FOK! en prive hou ik gewoon gescheiden. Totaal geen behoefte om mensen van FOK! te ontmoeten heb ook genoeg vrienden en kennissen, hoef geen nieuwe vrienden er bij. Snap zulken ook echt nietdat je blijkbaar wat mist om zoveel via internet te ontmoeten

Ja daar moet ik nog achter komen wat integer betekent, heb tot nu toe weinig loyale mensen gekend terwijl dat wel een groot punt bij mij is.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daarom alleen integere mensen meetten.

Dat moet je sowieso doenquote:Op donderdag 20 november 2014 11:34 schreef remi1986 het volgende:
afgescheiden van de rest in Drenthe

quote:Op donderdag 20 november 2014 11:31 schreef wickedmen het volgende:
Zou alleen mijn homies hier willen meeten, de eckte egte weten wel.

Oja die soapquote:Op donderdag 20 november 2014 11:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |