Gvdquote:Op donderdag 20 november 2014 00:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Sommige haren waren dikker dan zijn benen.
Braddie?quote:Op donderdag 20 november 2014 00:07 schreef wickedmen het volgende:
Maar BT is wel chill, jullie moeten hem niet plagen/pesten.
Doet mij denken aan een maat van mij, wel beetje onzeker en wordt parra als ik hem troll. Ook beta als fuck.
huehuehuequote:Op donderdag 20 november 2014 00:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Sommige haren waren dikker dan zijn benen.
Mag iid wel een baard op als finishing touch. ( en nee geen vlas baardje )quote:Op donderdag 20 november 2014 09:13 schreef 2NutZ het volgende:
Schattig menneke hoor die BT. Maar damn man, je lijkt serieus niet ouder dan 17
quote:Op donderdag 20 november 2014 09:27 schreef 2NutZ het volgende:
Je zelf hier mee associeren:
[ afbeelding ]
Maar hier dichterbij komen:
[ afbeelding ]
Staat er nu wel weer ergens een foto?quote:Op donderdag 20 november 2014 09:13 schreef 2NutZ het volgende:
Schattig menneke hoor die BT. Maar damn man, je lijkt serieus niet ouder dan 17
quote:Op donderdag 20 november 2014 09:27 schreef 2NutZ het volgende:
Je zelf hier mee associeren:
[ afbeelding ]
Maar hier dichterbij komen:
[ afbeelding ]
"Een maat van je"quote:Op donderdag 20 november 2014 00:07 schreef wickedmen het volgende:
Maar BT is wel chill, jullie moeten hem niet plagen/pesten.
Doet mij denken aan een maat van mij, wel beetje onzeker en wordt parra als ik hem troll. Ook beta als fuck.
" Trolled " heh.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:45 schreef 2NutZ het volgende:
Al die maten van wickedmen die onzeker zijn en waar hij ver boven staat en trollt en helpt met meisjes![]()
vet aannemelijk.
ja je bnt een prikkelbaar onzeker mannekequote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 09:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja je bnt een prikkelbaar onzeker manneke
Aldus diegene die onzeker is op een forum, altijd mensen afzeikte tot ik het hem afleerde en zijn foto in zijn fotoboek verwijderde van zijn face omdat ik er om moest lachen.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:45 schreef 2NutZ het volgende:
Al die maten van wickedmen die onzeker zijn en waar hij ver boven staat en trollt en helpt met meisjes![]()
vet aannemelijk.
Je was toch zo begaan met onzekere mensen op internetfora? Zoals net nog met BT.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Aldus diegene die onzeker is op een forum, altijd mensen afzeikte tot ik het hem afleerde en zijn foto in zijn fotoboek verwijderde van zijn face omdat ik er om moest lachen.
Zeg is waf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |