quote:Op woensdag 19 november 2014 21:25 schreef VeerEli het volgende:
BTIk had een hele vent verwacht na al die babbels, maar hoe oud ben je joh, 16? Hahahahah
Maar echt tochquote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar echt tochValt nu al helemaal niet meer serieus te nemen.
Link? Bron? Popcorn?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar echt tochValt nu al helemaal niet meer serieus te nemen.
Jij was toch #TeamBT?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Link? Bron? Popcorn?
9:00 tot 21:00 geschrobd, alles gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:
BT = breathtakingżquote:Op woensdag 19 november 2014 22:00 schreef Chloroform het volgende:
BT ziet er gewoon uit als een leuk knulletje. Menig 16-jarig sletje dat haar benen daarvoor zou spreiden.
Haha gvd, played your cards rightquote:
quote:Zou wel met 'm kunnen rollen hoor, hij ziet er niet slecht uit ofzo (no homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
Sowieso altijd loyal aan #TeamVeer JA![]()
.
Neequote:
Voor z'n leeftijd ziet hij er niet zeer beroerd uit, nee. Als ik nog 13 was zou ik er misschien op gevallen zijnquote:Op woensdag 19 november 2014 22:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha gvd, played your cards right.
[..]
Zou wel met 'm kunnen rollen hoor, hij ziet er niet slecht uit ofzo (no homo).
Sowieso altijd loyal aan #TeamVeer JA![]()
.
Echt wel. :$quote:
Ksstquote:Op woensdag 19 november 2014 22:03 schreef wickedmen het volgende:
Lol Veer nog steeds boos probeert ze weer te stoken maar zelf eruit zien als een tienerhuppelkutje.
I really cant.
Echt he? Zet 2 heerlijke homo's bij elkaar en ik klaag niet hoorquote:
Chlori kom naar Culemborg. Ik wacht al 15 minuten op mijn bus maar moet nog 15 minuten wachten blijkbaar.quote:
Dat bedoel ik. Of twee heerlijke heteromannen, mag natuurlijk ook. :$$quote:Op woensdag 19 november 2014 22:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he? Zet 2 heerlijke homo's bij elkaar en ik klaag niet hoor
Klopt maar dan moeten ze wel een beetje open minded zijn om met elkaar te kunnen spelen natuurlijk.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Of twee heerlijke heteromannen, mag natuurlijk ook. :$$
Hahahaquote:Op woensdag 19 november 2014 22:06 schreef Chloroform het volgende:
Zou dWc wel in een erotisch moddergevecht willen zien met CB.
Of open-behindedquote:Op woensdag 19 november 2014 22:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt maar dan moeten ze wel een beetje open minded zijn om met elkaar te kunnen spelen natuurlijk.
jij blijquote:Op woensdag 19 november 2014 22:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Scheelt dat ik geen avondeten op heb.
I'd suck krio's dick, no homoquote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 22:06 schreef Chloroform het volgende:
Zou dWc wel in een erotisch moddergevecht willen zien met CB.
Gelukkig vind jij me nog wel grappig.quote:
Ga douchen. Niet zodat men je tranen dan niet ziet, maar omdat ik je oksels ruikquote:Op woensdag 19 november 2014 22:08 schreef Chloroform het volgende:
Gvd, die was zo slecht dat ik er zelf van moet huilen.
Wow, dat is gewoon mijn ultieme natte droom, maar wilde niet meteen hoog inzetten.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I'd suck krio's dick, no homo.
[..]
[ afbeelding ] Hoef geen duim in m'n Arie.
Moet ze wel haar snorro scheren.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga douchen. Niet zodat men je tranen dan niet ziet, maar omdat ik je oksels ruik.
Ben okselfris hoor ;s wrom zo gemeenquote:Op woensdag 19 november 2014 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga douchen. Niet zodat men je tranen dan niet ziet, maar omdat ik je oksels ruik.
quote:Op woensdag 19 november 2014 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doe gewoon trio, compenseert iedereen elkaar.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, dat is gewoon mijn ultieme natte droom, maar wilde niet meteen hoog inzetten.
CB is toch kleinduimpje, maakt toch niet uit![]()
Zou ruikenquote:Op woensdag 19 november 2014 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben okselfris hoor ;s wrom zo gemeen
quote:Op woensdag 19 november 2014 22:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
"doe die arm naar beneden en spuit okselfris"
Weet niet helemaal in welk opzicht CB iets zou compenseren.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe gewoon trio, compenseert iedereen elkaar.
Wow zo'n sneer. Hmm.. Gewoon leuk extraatjequote:Op woensdag 19 november 2014 22:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet helemaal in welk opzicht CB iets zou compenseren.
Vind ik zo raar eh. Hebben ze soms ook in reclame. Dat de vrouw dan superdeo gebruikt waarbij ze zachte oksels krijgt en dat ze dan in bed ligt met een man en dat die vent met z'n face haar oksel streelt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |