abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146835244
Ik ben gezakt.
Volgens mijn examinatrice zag ze dat ik heel erg geconcentreerd was en heel erg graag wilde maar er miste nog iets.
Er waren 2 puntjes waarop ik zakte:

Ik reed op de linkerstrook en wilde door de zenuwen in 1x doorsteken (Was op een kruising in een bocht) naar de rechterstrook, ingreep..
Er kwam 100 meter voor het CBR een Range Rover aanrijden, ik wacht netjes (hij komt tenslotte van rechts) en ik zie (zonder richting weliswaar) dat zijn neus afbuigt richting de snelweg, en op het moment dat ik er dus op wil veranderd hij blijkbaar en maakt opeens een vrij onlogische kronkel weer *mijn* weg op, ik zag het, maar was te laat met remmen, ingreep.

Daarbij kwam dat ik de na-check 2x niet heb gedaan, en ik ben een paar keer zijstraatjes vergeten, bijzondere verrichtingen gingen perfect, voertuig controle ging perfect, erg jammer.

En nou kan ik wel net als iedereen, KUT CBR, ACHTERLIJKE PRAKTIJKEN, TYFUSHONDEN, ONTERECHT GEZAKT, roepen.. Maar ik sta er wel achter, had hem graag dit weekend willen hebben, maar ik had natuurlijk die fout absoluut niet mogen maken op die kruising, dus zenuwen of niet, begrijp ik wel dat ik gezakt ben.

Nadeel is nu wel dat ik tot Februari moet wachten, voordeel is weer dat ik niet zo achterlijk veel hoef uit te geven aan lessen tot die tijd, mijn instructeur vind 1 les per week a 1 uurtje voldoende, hij kan mij namelijk niks meer leren, behalve wat rijden en heel veel focussen op de na-check en zijstraatjes.

Klacht: Praktijkexamen niet gehaald.
pi_146835275
Kut voor je, Braddie.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 20 november 2014 @ 10:33:47 #3
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_146835290
Haha je bent kaulodom
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 20 november 2014 @ 10:34:16 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146835300
Zonde.
Anticiperen is iets wat zeer moeilijk is en zou zelf hetzelfde gedaan hebben in jou situatie denk ik. :)
Zeker met schijnbewegingen die je niet kan voorspellen...
Jammer dat je daarvoor een minpunt gehad hebt.

Zomaar doorsteken is inderdaad niet heel handig, maar dat weet je voor volgende keer. ;)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_146835304
Heb jij ook van die turfstreepjes op je muur van hoe vaak je al bent opgegaan?
  Official ESF Kreviewer donderdag 20 november 2014 @ 10:34:45 #8
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_146835310
2 ingrepen, zijstraten vergeten, niets gecheckt. Ik ben blij dat je de weg niet op mag.
pi_146835312
quote:
13s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:31 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Nadeel is nu wel dat ik tot Februari moet wachten,
Waarom? :').
pi_146835326
quote:
Totaal niet grappig. Dat kleine beetje goodwill van mij richting jouw persoon ben je inmiddels ook helemaal kwijt.
pi_146835335
Goed voor ons, 1 gevaar minder op de weg.
pi_146835348
goh, braddermongol is terug, wat onverwacht
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_146835350
quote:
13s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:31 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Nadeel is nu wel dat ik tot Februari moet wachten
Scheelt wel 5 verkeersdoden
pi_146835355
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:34 schreef Netsplitter het volgende:
Zonde.
Anticiperen is iets wat zeer moeilijk is en zou zelf hetzelfde gedaan hebben in jou situatie denk ik. :)
Zeker met schijnbewegingen die je niet kan voorspellen...
Jammer dat je daarvoor een minpunt gehad hebt.

Zomaar doorsteken is inderdaad niet heel handig, maar dat weet je voor volgende keer. ;)
Ze zei achteraf ook
quote:
Autorijden is zeker niet makkelijk, ook al denkt iedereen dat dit wel zo is, zoals te zien met die Rover op het einde, onvoorspelbaarheid is een van de keywords in het autorijden
Dat zomaar doorsteken doe ik normaliter nooit bij lessen, dan blijf ik keurig in de linkerstrook en pas na de bocht ga ik terug naar de rechterstrook, puur zenuwen dus :')

Jammer van de minpunten, maar niet helemaal onlogisch, was er blijkbaar gewoon niet bij met m`n hoofd door de zenuwen, en ja.. Dan ga je toch foutjes maken

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2014 10:37:39 ]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 20 november 2014 @ 10:38:10 #15
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146835376
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:37 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Ze zei achteraf ook

[..]

Dat zomaar doorsteken doe ik normaliter nooit bij lessen, dan blijf ik keurig in de linkerstrook en pas na de bocht ga ik terug naar de rechterstrook, puur zenuwen dus :')

Jammer van de minpunten, maar niet helemaal onlogisch, wat dat betreft pak ik het wel sportief op, was er blijkbaar gewoon niet bij met m`n hoofd door de zenuwen, en ja.. Dan ga je toch foutjes maken
Je bent een van de weinige die de fout bij zichzelf zoekt ipv gaat zitten kankeren op de examinator of CBR. ^O^
Tof.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_146835390
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom? :').
Omdat mijn instructeur pas weer examen plek heeft in Februari.. Tenzij ik bij een andere instructeur ga lessen, dan kan ik volgende maand weer, maar ik ga niet weer wisselen van instructeur, en er valt ook nog wel wat te verbeteren, en dat weet deze instructeur het beste want daar les ik al een tijd bij.
pi_146835399
ALWEER _O-
(she/her)
pi_146835429
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:38 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Je bent een van de weinige die de fout bij zichzelf zoekt ipv gaat zitten kankeren op de examinator of CBR. ^O^
Tof.
Ik kan wel gaan kankeren op het CBR, maar dat zijn ook maar mensen die jou in een korte tijd moeten beoordelen op je rijden, als je dan dit soort foutjes maakt, zenuwen of niet, krijgen hun niet de indruk dat je het kan, dus dan slaag je niet... Ik vind het echt heel kut, logisch natuurlijk, maar daardoor ga ik het niet afreageren op het CBR of de examinatrice, want tenslotte zit ik achter het stuur die de foutjes maakt, of niet dan?
pi_146835440
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:39 schreef Fylax het volgende:
ALWEER _O-
Was mijn 1e x Fylax, word jij maar eerst ff 16.
pi_146835465
quote:
voertuig controle ging perfect
Dat is dan ook het minst moeilijke van autorijden.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 20 november 2014 @ 10:42:03 #21
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146835476
quote:
14s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:40 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Ik kan wel gaan kankeren op het CBR, maar dat zijn ook maar mensen die jou in een korte tijd moeten beoordelen op je rijden, als je dan dit soort foutjes maakt, zenuwen of niet, krijgen hun niet de indruk dat je het kan, dus dan slaag je niet... Ik vind het echt heel kut, logisch natuurlijk, maar daardoor ga ik het niet afreageren op het CBR of de examinatrice, want tenslotte zit ik achter het stuur die de foutjes maakt, of niet dan?
Is ook zo, maar er zijn genoeg rukkertjes hier die gaan zitten kankeren op het CBR omdat zij zo goed kunnen rijden als ze gezakt zijn of hun theorie niet gehaald hebben.
Dus vandaar ^O^. :)
Niet iedereen durft in de spiegel te kijken namelijk.
pi_146835479
Jammer Braddie. Maar aan het verhaal te lezen terecht. Meestal is het bij de eerste ingreep al meteen over en sluiten.

Volgende keer van die pilletjes halen tegen de spanning. Schijnt goed te helpen.
Geen dank voor mijn genade.
  donderdag 20 november 2014 @ 10:43:10 #23
398459 nofxtbr
punk in drublic
pi_146835503
:')
...alleen als ie ijs- en ijskoud is
pi_146835512
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:38 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ken je alleen maar tokkies of zo? :')
pi_146835514
Ik zat serieus te wachten op dit topic. Kon al niet geloven dat je echt weg zou gaan van Fok!

Wel lullig voor je Braddie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')