Waarom?quote:Op donderdag 20 november 2014 10:31 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Nadeel is nu wel dat ik tot Februari moet wachten,
Totaal niet grappig. Dat kleine beetje goodwill van mij richting jouw persoon ben je inmiddels ook helemaal kwijt.quote:
Scheelt wel 5 verkeersdodenquote:Op donderdag 20 november 2014 10:31 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Nadeel is nu wel dat ik tot Februari moet wachten
Ze zei achteraf ookquote:Op donderdag 20 november 2014 10:34 schreef Netsplitter het volgende:
Zonde.
Anticiperen is iets wat zeer moeilijk is en zou zelf hetzelfde gedaan hebben in jou situatie denk ik.
Zeker met schijnbewegingen die je niet kan voorspellen...
Jammer dat je daarvoor een minpunt gehad hebt.
Zomaar doorsteken is inderdaad niet heel handig, maar dat weet je voor volgende keer.
Dat zomaar doorsteken doe ik normaliter nooit bij lessen, dan blijf ik keurig in de linkerstrook en pas na de bocht ga ik terug naar de rechterstrook, puur zenuwen dusquote:Autorijden is zeker niet makkelijk, ook al denkt iedereen dat dit wel zo is, zoals te zien met die Rover op het einde, onvoorspelbaarheid is een van de keywords in het autorijden
Je bent een van de weinige die de fout bij zichzelf zoekt ipv gaat zitten kankeren op de examinator of CBR.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:37 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ze zei achteraf ook
[..]
Dat zomaar doorsteken doe ik normaliter nooit bij lessen, dan blijf ik keurig in de linkerstrook en pas na de bocht ga ik terug naar de rechterstrook, puur zenuwen dus
Jammer van de minpunten, maar niet helemaal onlogisch, wat dat betreft pak ik het wel sportief op, was er blijkbaar gewoon niet bij met m`n hoofd door de zenuwen, en ja.. Dan ga je toch foutjes maken
Omdat mijn instructeur pas weer examen plek heeft in Februari.. Tenzij ik bij een andere instructeur ga lessen, dan kan ik volgende maand weer, maar ik ga niet weer wisselen van instructeur, en er valt ook nog wel wat te verbeteren, en dat weet deze instructeur het beste want daar les ik al een tijd bij.quote:
Ik kan wel gaan kankeren op het CBR, maar dat zijn ook maar mensen die jou in een korte tijd moeten beoordelen op je rijden, als je dan dit soort foutjes maakt, zenuwen of niet, krijgen hun niet de indruk dat je het kan, dus dan slaag je niet... Ik vind het echt heel kut, logisch natuurlijk, maar daardoor ga ik het niet afreageren op het CBR of de examinatrice, want tenslotte zit ik achter het stuur die de foutjes maakt, of niet dan?quote:Op donderdag 20 november 2014 10:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je bent een van de weinige die de fout bij zichzelf zoekt ipv gaat zitten kankeren op de examinator of CBR.
Tof.
Dat is dan ook het minst moeilijke van autorijden.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:31 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
voertuig controle ging perfect
Is ook zo, maar er zijn genoeg rukkertjes hier die gaan zitten kankeren op het CBR omdat zij zo goed kunnen rijden als ze gezakt zijn of hun theorie niet gehaald hebben.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:40 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik kan wel gaan kankeren op het CBR, maar dat zijn ook maar mensen die jou in een korte tijd moeten beoordelen op je rijden, als je dan dit soort foutjes maakt, zenuwen of niet, krijgen hun niet de indruk dat je het kan, dus dan slaag je niet... Ik vind het echt heel kut, logisch natuurlijk, maar daardoor ga ik het niet afreageren op het CBR of de examinatrice, want tenslotte zit ik achter het stuur die de foutjes maakt, of niet dan?
Ken je alleen maar tokkies of zo?quote:Op donderdag 20 november 2014 10:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je bent een van de weinige die de fout bij zichzelf zoekt ipv gaat zitten kankeren op de examinator of CBR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |