quote:Op donderdag 20 november 2014 10:06 schreef Chai het volgende:
OUD / Moedermelk van vrouw drinken
Waarom is dit vreemder dan moedermelk van een wildvreemd dier drinken?
quote:Op woensdag 19 november 2014 22:48 schreef ntm het volgende:
Weet nog dat ik dat nummer in m'n kamer draaide en m'n vader binnenliep & zei 'zo dat is toevallig'
Ik word misselijk van die foto waar hij met geperste lipjes aan dat tietje zuigtquote:Op donderdag 20 november 2014 10:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ook die lach er bij van hier tot Tokio.
Man man manquote:Op donderdag 20 november 2014 09:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Aldus diegene die onzeker is op een forum, altijd mensen afzeikte tot ik het hem afleerde en zijn foto in zijn fotoboek verwijderde van zijn face omdat ik er om moest lachen.
Zeg is waf.
En als ik na 5x lezen het toch pas begrijp wat je post. Heb jij niet eens maten in rl, concluderend na je vorige posts waarbij je zelfs toegeeft dat je hier alleen zit voor die social skills.
Pls i just cant
ik heb heel vaak bij jouw posts, dat ik er na 20x lezen nog steeds niks van begrijpquote:Op donderdag 20 november 2014 09:59 schreef wickedmen het volgende:
[..].
En als ik na 5x lezen het toch pas begrijp wat je post. Heb jij niet eens maten in rl, concluderend na je vorige posts waarbij je zelfs toegeeft dat je hier alleen zit voor die social skills.
Pls i just cant
Hji typt vanuit emotie... compleet wirwar van zinnen en woordenquote:Op donderdag 20 november 2014 10:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik heb heel vaak bij jouw posts, dat ik er na 20x lezen nog steeds niks van begrijp
Hoor ik wel vaker.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik heb heel vaak bij jouw posts, dat ik er na 20x lezen nog steeds niks van begrijp
ow mooi dat jij die tweede zin wel snapt. Ik kan er geen touw aan vastknopen eerlijk gezegdquote:Op donderdag 20 november 2014 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hji typt vanuit emotie... compleet wirwar van zinnen en woorden![]()
typt in de 1e zin over na 5x lezen pas begrijpen en daarna een relaas over dat ik geen vrienden heb... wat de hel man
![]()
Aldus skinnylegs-baksteenface with no mates.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hji typt vanuit emotie... compleet wirwar van zinnen en woorden![]()
typt in de 1e zin over na 5x lezen pas begrijpen en daarna een relaas over dat ik geen vrienden heb... wat de hel man
![]()
Weet niet of ik het snap, ik maak dat er van... het is en blijft lachwekkend en treurig welquote:Op donderdag 20 november 2014 10:21 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow mooi dat jij die tweede zin wel snapt. Ik kan er geen touw aan vastknopen eerlijk gezegd
Omdat mensenquote:Op donderdag 20 november 2014 10:25 schreef remi1986 het volgende:
waarom is het nieuws op Metro dat iemand een relatie verbreekt, omdat de andere onbeleefd was tegen de kat
gvd ;')
http://www.metronieuws.nl(...)rZnks!ZZVVbqmdJFBDg/
Eigenlijk heb je best gelijk.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet niet of ik het snap, ik maak dat er van... het is en blijft lachwekkend en treurig wel
maar waarom is dit wereldnieuwsquote:Op donderdag 20 november 2014 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
Zit dat lijstje trouwens te lezen maar hij lijkt wel een vrouwbeetje proberen te veranderen hoe iemand is.
Ok man fijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je best gelijk.
Weet je ik snap je wel, dat je dit nodig hebt. En gun het je eigenlijk wel.
Ja goh tegenwoordig zie je dit soort shit allemaal als 'nieuws'quote:Op donderdag 20 november 2014 10:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar waarom is dit wereldnieuws
Ja man. Ik bedoel dacht dat Dima een minderwaardigheidscomplex had waar je u tegen zegt maar dit komt aardig in de buurt.quote:
trouwens die Amy is volgens mij ook best wel een heksquote:Op donderdag 20 november 2014 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
Zit dat lijstje trouwens te lezen maar hij lijkt wel een vrouwbeetje proberen te veranderen hoe iemand is.
Ja, dat idee had ik ook al een beetje nadat ze dit soort shit tweetquote:Op donderdag 20 november 2014 10:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
trouwens die Amy is volgens mij ook best wel een heks
[ afbeelding ]
Een paar sokken die zijn samengebonden.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
trouwens die Amy is volgens mij ook best wel een heks
[ afbeelding ]
en wtf is dat op haar hoofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |