dit.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 15:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Rinderkennzeichnungs- und Rindfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
DREIMAL WORTWERT VERDAMMTquote:Op donderdag 13 november 2014 15:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Rinderkennzeichnungs- und Rindfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
quote:
Ik stel graag teleurquote:
Nee dan word ik zometeen opgepakt omdat ze denken dat ik snode plannen heb.quote:
huehuehuequote:
Ja huehueheuheuquote:Op donderdag 13 november 2014 16:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoeveel apen tel je in dit plaatje?
A: 2
B: 3
C: 5
Wat doe jij ineens kk lauw dan paardenvijg.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:16 schreef Chai het volgende:
Potvis een kwaliteitsuser noemen.
Was een beetje de BT van toen.
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat doe jij ineens kk lauw dan paardenvijg.
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Chai waait sowieso met alle winden mee, die gebruikt ook termen die ze overduidelijk van FOK! heeft (hoe komt een boerin uit Gelderland anders aan termen als 'neggen' en 'cuckold') die ze normaal nooit zou bezigen.
Wat? Ik zag er net één, dacht dat 'ie fake wasquote:Op donderdag 13 november 2014 16:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Ik neem het haar ook niet kwalijk. Praten met een slibtong accent is al moeilijk genoeg.
De nudes van Kim Kardashian al gezien?
Weet je wat grappig is.... jouw dikke leverpastei vingers tussen een deurquote:Op donderdag 13 november 2014 16:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is dus echt niet meer grappig hor.
Leverpasteiquote:Op donderdag 13 november 2014 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet je wat grappig is.... jouw dikke leverpastei vingers tussen een deur
Dat is ook niet "grappig". Kinderachtigekutmongool.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet je wat grappig is.... jouw dikke leverpastei vingers tussen een deur
nou nou, je kent hem pas netquote:Op donderdag 13 november 2014 16:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is ook niet "grappig". Kinderachtigekutmongool.
1996quote:Op donderdag 13 november 2014 16:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja tochquote:Op donderdag 13 november 2014 16:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Leverpastei. Geen leverworst nee?
Waar bemoei jij je tegenquote:Op donderdag 13 november 2014 16:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen haar.
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat? Ik zag er net één, dacht dat 'ie fake was. Het zijn niet die uit de Fappening toch?
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
2NutZ moet je niet serieus nemen die zou nog invloed hebben als vogelverschrikker op een maaiveld.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Nep maar zou haar zo hard of subtiel doen he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat Kanye's zaad erin ligt kan mij geen fuck boeien.
Ja, doe eens niet. Hou jij het nou maar gewoon bij je kinderposse en laat de big bois hun gang gaan.quote:
Neequote:Op donderdag 13 november 2014 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, doe eens niet. Hou jij het nou maar gewoon bij je kinderposse en laat de big bois hun gang gaan.
O.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Zag die onderste jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Fucking hell
.
Wat ga jij stoer lopen doen...quote:Op donderdag 13 november 2014 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, doe eens niet. Hou jij het nou maar gewoon bij je kinderposse en laat de big bois hun gang gaan.
Echt hequote:Op donderdag 13 november 2014 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 september 2014 21:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die gast is dat niet waard man. Kreeg net dm van iemand met een gesprek op wa tussen hem en een meisje. Kk hilarischmaar precies het beeld van wat ik al had
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]als je een keer uit je psychose komt moet je gewoon voor de gein eens je topics en posts teruglezen. Doe gewoon eens...
En dan ook het niveau van al jouw 'aanvallen' en reacties van 90% van fok op jou.
Misschien dat je dan eens inziet dat je met je slecht nederlands, in elke vorm dan ook, en je groep 5 niveau van humor echt totaal de plank mis slaat. Met alles.
Met je "frank einstein"domme nietsnut. Im done.
Wie de fuck ben jij ga weg johquote:Op donderdag 13 november 2014 16:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat ga jij stoer lopen doen...
Wat boeit dat nouquote:Op donderdag 13 november 2014 16:32 schreef vigilant7 het volgende:
altijd al een stijlvolle vrouw geweest, die kim k
Bedankt voor de inkijk in jouw psyche.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar toch stiekem helemaal kapot gaan van binnen
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat boeit dat nougewoon naar kijken en van genieten
[..]
[..]
jammer dat ze niet met die fles in haar kut zitquote:Op donderdag 13 november 2014 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvdquote:Op donderdag 13 november 2014 16:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
Yo wickedman, je kan 2NutZ ook pakken op z'n fobo, kijk die witte spillebeentjes van 'm. Obviously skipped leg day.
Ik zal me vanaf nu wel weer gedragen tenzij iemand mij provoceert dan escaleert het uit de hand.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:34 schreef Chloroform het volgende:
Ik laat jullie even alleen en meteen weer bonje. Man man man man man man man.
Idd vooral dat kapselquote:Op donderdag 13 november 2014 16:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hij lijkt wel op Brian van de Gouden Kooi op één of andere manier, zo van achteren.
[ afbeelding ]
watquote:Op donderdag 13 november 2014 16:34 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
jammer dat ze niet met die fles in haar kut zit
ey swa wor para nu weetjequote:Op donderdag 13 november 2014 16:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hij lijkt wel op Brian van de Gouden Kooi op één of andere manier, zo van achteren.
[ afbeelding ]
quote:
Je doet in ieder geval je best.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zal me vanaf nu wel weer gedragen tenzij iemand mij provoceert dan escaleert het uit de hand.
Hoe langer ik naar die foto van die Gouden Kooi vent kijk hoe grappiger hij wordtquote:Op donderdag 13 november 2014 16:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vond vooral hun navel gelijkenissen vertonen.
Habibi ik heb honger, maak wat van die zoete baklava voor mij.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:39 schreef Chloroform het volgende:
Die Brian ging toch ook trouwen met een van die snolletjes uit de Gouden Kooi?
Amanda... daar heeft hij ook een kind mee toch? die ging daarna naar die andere sjap, afrojack.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:39 schreef Chloroform het volgende:
Die Brian ging toch ook trouwen met een van die snolletjes uit de Gouden Kooi?
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hoe langer ik naar die foto van die Gouden Kooi vent kijk hoe grappiger hij wordtDie ingetrokken nek
Oh dat weet ik verder allemaal niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Amanda... daar heeft hij ook een kind mee toch? die ging daarna naar die andere sjap, afrojack.
God sammequote:
Nee, Amanda heeft een kindje met Afrojack.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Amanda... daar heeft hij ook een kind mee toch? die ging daarna naar die andere sjap, afrojack.
Waarom negeer je mij.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh dat weet ik verder allemaal niet.
Zal allemaal wel, inteelt bende.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee, Amanda heeft een kindje met Afrojack.
quote:
Godkkquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Err, the errr... first star is err.. 25 million.. err lightyears away!..err
Dat bedoelde ik ook met je tomaatgiechel.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]hij stottert niet, hij praat middels een computer...
Een computer moet ook berekenen.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]hij stottert niet, hij praat middels een computer...
Zeg dan gewoon wat je bedoeld joh vieze prolaps.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook met je tomaatgiechel.
bedoeldquote:Op donderdag 13 november 2014 16:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon wat je bedoeld joh vieze prolaps.
Klinkt dan meer als kgggg dan errrr zeg maar zoals Darth Vader XD!!1quote:Op donderdag 13 november 2014 16:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Je hebt wel 1 g te veel.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Klinkt dan meer als kgggg dan errrr zeg maar zoals Darth Vader XD!!1
Jij staat niet echt in de positie daarover te vallen.quote:
Nou dat sta ik zeer zeker wel.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij staat niet echt in de positie daarover te vallen.
Niet echt.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nou dat sta ik zeer zeker wel.
hahahahaaahahaa ;p lolquote:Op donderdag 13 november 2014 16:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nou dat sta ik zeer zeker wel.
Palingquote:
Nee.quote:
treinmeisje ziet me zitten, we hadden vandaag een momentje in pc ruimte, kan niet andersquote:
hoezoquote:
Wat zei je?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
treinmeisje ziet me zitten, we hadden vandaag een momentje in pc ruimte, kan niet anders
dr vriendin wordt wel steeds lekkerder
[..]
hoezo
hoezo
Dit deed me denken aan Zoskquote:
Laatst nogquote:Op donderdag 13 november 2014 16:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jawel
Heb jij wel eens met je smoel op FOK! gestaan eigenlijk?
#prayforzoskquote:
hahahaquote:Op donderdag 13 november 2014 16:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laatst nog
US / Userfoto's #330
Gvdquote:Op donderdag 13 november 2014 16:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahahagefrituurde hamster
Ah. Oke. Je bent 16?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Pop-O-Matic, ga er bijna elke week heen met vrienden.
Askim waarom reageer je niet op mijn dm's.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laatst nog
US / Userfoto's #330
Geen zin inquote:Op donderdag 13 november 2014 16:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Askim waarom reageer je niet op mijn dm's.
Als ik zo vrij mag zijn om jezelf even te citerenquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 15:19 schreef Chloroform het volgende:
maar als mensen gewoon stoppen met zeiken en een beetje hun best doen, zien ze dat het met de mongooltjes van nu soms ook heus wel grappig is hier.
#spreadthelove
Ik moet straks nog werken en daarna heb ik weekend.quote:
Ja, ik heb toch gelijk?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik zo vrij mag zijn om jezelf even te citeren.
[..]
Morgen mee naar shoppa @ DB? daarna meteen kroketje scoren.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik moet straks nog werken en daarna heb ik weekend.
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja wacht, je zei behalve wickedman. Dacht even dat je zei behalve BT [ afbeelding ].
Heb morgen vrijgezellenfeestje (we gaan paaldansenquote:Op donderdag 13 november 2014 16:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Morgen mee naar shoppa @ DB? daarna meteen kroketje scoren.
Dacht al.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja wacht, je zei behalve wickedman. Dacht even dat je zei behalve BT [ afbeelding ].
Lekka lekka, weet nog wel wat zieke spots @ Berlijn, kk harde Techno/DNBquote:Op donderdag 13 november 2014 17:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb morgen vrijgezellenfeestje (we gaan paaldansen![]()
) en zaterdag vertrekken we naar Berlijn. Kom maandag op de terugweg kroketje halen. :$
Ja, zo is het ook gewoon. Zal er ook geen minuut minder om slapen.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Sowieso dat geforceerde gehaat altijd en dat gevolg van elkaarIs wel jammer maar het doet me evenveel als patatdag op een dinsdag.
niks maar we hadden best lang oogcontact waarbij ik met 1 oog naar haar keek en met ander oog naar iemand anders, ze had een lichtelijke smile op dr facequote:
Vertel.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekka lekka, weet nog wel wat zieke spots @ Berlijn, kk harde Techno/DNB
Chlo morgen.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb morgen vrijgezellenfeestje (we gaan paaldansen![]()
) en zaterdag vertrekken we naar Berlijn. Kom maandag op de terugweg kroketje halen. :$
Modus elke dag:quote:
hoeveel is iets meer dan kwartslag? 50° 60° ?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niks maar we hadden best lang oogcontact waarbij ik met 1 oog naar haar keek en met ander oog naar iemand anders, ze had een lichtelijke smile op dr face
ik ging weer ff zogenaamd aan het werk en daarna keek ik even op mijn telefoon en toen ik omhoog keek ff snel kijken naar haar, was ze al naar mij aan het kijken blijkbaar en ze draaide zich vlug om(we moeten beide iets meer dan kwartslag gedraaid zijn om elkaar te zien)
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Modus elke dag:
[ afbeelding ]
Als dat toch gvd geen neuken wordt.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niks maar we hadden best lang oogcontact waarbij ik met 1 oog naar haar keek en met ander oog naar iemand anders, ze had een lichtelijke smile op dr face
ik ging weer ff zogenaamd aan het werk en daarna keek ik even op mijn telefoon en toen ik omhoog keek ff snel kijken naar haar, was ze al naar mij aan het kijken blijkbaar en ze draaide zich vlug om(we moeten beide iets meer dan kwartslag gedraaid zijn om elkaar te zien)
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Modus elke dag:
[ afbeelding ]
Als 360 graden een hele draai is, dan snap je hopelijk wel dat meer dan een kwart meer dan 90 is.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:05 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
hoeveel is meer dan kwartslag? 50° 60° ?
zou willen dat je iets preciezer bent in je verslagen
Oké.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Modus elke dag:
[ afbeelding ]
Heel is 360 reetkever. Dan is een kwart meer dan 50 of 60.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:05 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
hoeveel is iets meer dan kwartslag? 50° 60° ?
Ik heb dan ook geen zin meer in jou.quote:
Chai kan je niks kwalijks nemen, heel nuchter boers meisje die chill is en zich nergens druk om maakt. Enige wat je haar kwalijk of althans zichzelf kwalijk kan nemen is dat ze te weinig pit mist of bij het gebruikelijke hangt (zie comfortzone) en te weinig ambitie heeft.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Chai waait sowieso met alle winden mee, die gebruikt ook termen die ze overduidelijk van FOK! heeft (hoe komt een boerin uit Gelderland anders aan termen als 'neggen' en 'cuckold') die ze normaal nooit zou bezigen.
Kk saaie average chick dus gewoon.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:17 schreef wickedmen het volgende:
Chai kan je niks kwalijks nemen, heel nuchter boers meisje die chill is en zich nergens druk om maakt. Enige wat je haar kwalijk of althans zichzelf kwalijk kan nemen is dat ze te weinig pit mist of bij het gebruikelijke hangt (zie comfortzone) en te weinig ambitie heeft.
Herken het van mezelf paar jaar geleden toen ik nog thuis woonde.
Patatdag op een dinsdag?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Sowieso dat geforceerde gehaat altijd en dat gevolg van elkaarIs wel jammer maar het doet me evenveel als patatdag op een dinsdag.
ben je mongol?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:05 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
hoeveel is iets meer dan kwartslag? 50° 60° ?
haha, past ook wel beetje bij je opleiding of niet?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
haha dit is een wachtwoord die ik gebruik op school om in te loggen in informatiesysteem
apenlulquote:Op donderdag 13 november 2014 17:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha, past ook wel beetje bij je opleiding of niet?
Rip dimaxxlife kan niet anders.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Niet je kaartjes gesponsord krijgen door front row seatersquote:Op donderdag 13 november 2014 18:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik dacht even naar mijn nigga's kijken in the Bronx maar nee hoor, 361 dolla for those big ass niggas.
Sorry wat zei je?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet je kaartjes gesponsord krijgen door front row seaters.
quote:
Jij zou haar wel geven, eerlijk.quote:
nee eerder emilyquote:
emily sowiesoquote:
Jammer dat je van die poffertjes hebt.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:32 schreef xSomesz het volgende:
[..]
haar lichaam <3
als ik 15 cm langer was kon ik ook zoiets hebben
crycry
[ afbeelding ]
was dat?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jammer dat je van die poffertjes hebt.
Fuck outta here with that bullshit you average ass thot.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:32 schreef xSomesz het volgende:
als ik 15 cm langer was kon ik ook zoiets hebben
Zoiets?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fuck outta here with that bullshit you average ass thot.
Ik heb over de bouw ongv kk faggot zeg niet precies zelfdequote:Op donderdag 13 november 2014 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fuck outta here with that bullshit you average ass thot.
Lol yep.quote:
Blij zijn met een FOK!hoer met het IQ van een pak soepstengels en het lichaam van een 6,51/10 chick. Ja hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 19:38 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ik heb over de bouw ongv kk faggot zeg niet precies zelfde
je mocht blij zij met mij niga
moet jij zeggen speknekquote:Op donderdag 13 november 2014 19:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol yep.
[..]
Blij zijn met een FOK!hoer met het IQ van een pak soepstengels en het lichaam van een 6,51/10 chick. Ja hoor.
Jij moet weer mod worden .. Deze speeltuin heeft je nodigquote:Op donderdag 13 november 2014 19:48 schreef LudoSanders het volgende:
De stemming zit er weer lekker in zo te lezen.
Zwak schaap.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:50 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ik zou nooit wat doen met een man met een vriendin.
bah. snap zulke meisjes niet.
Nee is gewoon zo van wat je zelf niet leuk vindt, moet je ook niet bij een ander doen. :$quote:
Dus als jij een iPhone 5 op straat vind breng je hem naar het politiebureau?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:51 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Nee is gewoon zo van wat je zelf niet leuk vindt, moet je ook niet bij een ander doen. :$
Nee, dan hou ik hem. Ik verwacht ook dat andere dat met mijn telefoon doen als ie verloren raakt.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dus als jij een iPhone 5 op straat vind breng je hem naar het politiebureau?
quote:Op donderdag 13 november 2014 19:52 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Nee, dan hou ik hem. Ik verwacht ook dat andere dat met mijn telefoon doen als ie verloren raakt.
Eerder regel dan uitzondering.
Ja heerlijk. Inb4 courgette grapjes; Ik heb inderdaad courgette gegeten. Gevulde welteverstaanquote:Op donderdag 13 november 2014 19:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heeeeeee takketrutLekker gegeten?
hahaquote:Op donderdag 13 november 2014 19:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Inb4 courgette grapjes; Ik heb inderdaad courgette gegeten. Gevulde welteverstaan
Zo van drie keer is scheepsrecht.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij moet weer mod worden .. Deze speeltuin heeft je nodig
Dat is toch zo.quote:
hoe zit het leventje?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo van drie keer is scheepsrecht.
hihaho. Ja zelf gemaaktquote:Op donderdag 13 november 2014 19:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha![]()
Zelf gemaakt? Of met een personal trainer? ihihhihih
Moet je inhalen natuurlijk, die hadden ze niet in Indonesië.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Inb4 courgette grapjes; Ik heb inderdaad courgette gegeten. Gevulde welteverstaan
Maak er een topic overquote:Op donderdag 13 november 2014 19:57 schreef xSomesz het volgende:
Waarom altijd zolang wachten op uitslagen van examens/toetsen.
Dat is en ja?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo van drie keer is scheepsrecht.
Geen tijd voor mattie.quote:
Heb ik echt gemist, ja. Maandag ook al door m'n pasta gegooidquote:Op donderdag 13 november 2014 19:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet je inhalen natuurlijk, die hadden ze niet in Indonesië.
dits mijn typequote:Op donderdag 13 november 2014 20:04 schreef xSomesz het volgende:
DWC chickie aka mgmbbgbgbes blabla
[ afbeelding ]
kaperquote:Op donderdag 13 november 2014 15:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Komt krio bij de kapper..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 november 2014 19:52 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Nee, dan hou ik hem. Ik verwacht ook dat andere dat met mijn telefoon doen als ie verloren raakt.
Eerder regel dan uitzondering.
Ze ziet er beter uit dan jij (srs).quote:Op donderdag 13 november 2014 20:04 schreef xSomesz het volgende:
DWC chickie aka mgmbbgbgbes blabla
[ afbeelding ]
Kaper?quote:
hou je kop lelijkerdquote:Op donderdag 13 november 2014 23:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze ziet er beter uit dan jij (srs).
[..]
Kaper?
Ik snij die speknek van je openquote:Op donderdag 13 november 2014 23:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij die mij lelijkerd noemt. Alsof 2NutZ zegt dat ik gehandicapt ben
.
Omstebeurtquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:05 schreef chroestjov het volgende:
Godverdomme, ik ben ook een Zwarte Piet.
Schijnbaar verandert het bij iedere refresh.
je ziet niksquote:
wat zie jequote:
ok goed verhaalquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:36 schreef xSomesz het volgende:
Okay now baby girl you know exactly what's going on
Yeah Still searching for what you can't find...........
je kan de tfyus krijgen in je schoenquote:
chagrijnquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je kan de tfyus krijgen in je schoen
sletquote:
I don't check the pricequote:Op vrijdag 14 november 2014 00:51 schreef xSomesz het volgende:
Im just livin lifeeeeeee
and let my momma tell it nigga
i aint living righttttt
quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I don't check the price [ afbeelding ]
All I do is swipe [ afbeelding ]
She said, "Whats your type?" [ afbeelding ]
I said "I like what I like!" [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I said "I like what I like!" [ afbeelding
Die fucking plaatjes ook elke keerquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I said "I like what I like!" [ afbeelding ]
en jij ben brabonegerquote:Op vrijdag 14 november 2014 09:19 schreef Gridlok het volgende:
dwc is zwarte piet, sup met die emoticons?
Ohhh vandaar je ziet het zelf niet.. dacht alquote:Op vrijdag 14 november 2014 09:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh, en nu is je naam weer normaal.
[ afbeelding ]
Ik word para ;s;s;squote:Op vrijdag 14 november 2014 09:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhh vandaar je ziet het zelf niet.. dacht al
ja had ik ook heulmaal para brotha conjoquote:
die staat in de filequote:Op vrijdag 14 november 2014 09:41 schreef gianni61 het volgende:
waar is 4ebe, ik heb weer een auto klacht..
haha nerdquote:
Nu nog een model die bijv. iets groter is dan een scooterquote:
Ja.quote:
Zat dat net ook te lezen... snap er niks meer van, alles gaat door elkaarquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:01 schreef Chai het volgende:
R&P / Date zegt 3 uur voor de date af
Date stalkt iemand op FOK! en is verongelijkt over wat hij over hun afspraakje op FOK! heeft gepost. (heeft niks met oorspronkelijke TS te maken en is offtopic)
Gewoon even alles op 1 pagina en den crtl+F 'Miou'. Zij valt Hungry_Joe lastig en dan blijkt dat zij op date met hem is geweest.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zat dat net ook te lezen... snap er niks meer van, alles gaat door elkaar
Ja dat haalde ik er nog uit. En dat hij haar heeft gebruikt...quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon even alles op 1 pagina en den crtl+F 'Miou'. Zij valt Hungry_Joe lastig en dan blijkt dat zij op date met hem is geweest.
Ja gebruikt als in labiel wijf hoop gegeven volgens mij, niet geneukt en in een steegje achtergelaten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dat haalde ik er nog uit. En dat hij haar heeft gebruikt...
In een steegje achter gelaten?quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja gebruikt als in labiel wijf hoop gegeven volgens mij, niet geneukt en in een steegje achtergelaten.
Ohzo...ja ze kwam ook een beetje heel slachtofferrol achtig over.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Was om te illustreren dat gebruiken vooral figuurlijk en gevoelsmatig was, niet letterlijk.
okquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo...ja ze kwam ook een beetje heel slachtofferrol achtig over.
Die opmerking in je topic niet zo zwaar nemen joh. Na dat ik die plaatste al 3 'ok' van je gehad.quote:
okquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die opmerking in je topic niet zo zwaar nemen joh. Na dat ik die plaatste al 3 'ok' van je gehad.
ib4 ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |