Sorry wat zei je?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet je kaartjes gesponsord krijgen door front row seaters.
quote:
Jij zou haar wel geven, eerlijk.quote:
nee eerder emilyquote:
emily sowiesoquote:
Jammer dat je van die poffertjes hebt.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:32 schreef xSomesz het volgende:
[..]
haar lichaam <3
als ik 15 cm langer was kon ik ook zoiets hebben
crycry
[ afbeelding ]
was dat?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jammer dat je van die poffertjes hebt.
Fuck outta here with that bullshit you average ass thot.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:32 schreef xSomesz het volgende:
als ik 15 cm langer was kon ik ook zoiets hebben
Zoiets?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fuck outta here with that bullshit you average ass thot.
Ik heb over de bouw ongv kk faggot zeg niet precies zelfdequote:Op donderdag 13 november 2014 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fuck outta here with that bullshit you average ass thot.
Lol yep.quote:
Blij zijn met een FOK!hoer met het IQ van een pak soepstengels en het lichaam van een 6,51/10 chick. Ja hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 19:38 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ik heb over de bouw ongv kk faggot zeg niet precies zelfde
je mocht blij zij met mij niga
moet jij zeggen speknekquote:Op donderdag 13 november 2014 19:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol yep.
[..]
Blij zijn met een FOK!hoer met het IQ van een pak soepstengels en het lichaam van een 6,51/10 chick. Ja hoor.
Jij moet weer mod worden .. Deze speeltuin heeft je nodigquote:Op donderdag 13 november 2014 19:48 schreef LudoSanders het volgende:
De stemming zit er weer lekker in zo te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |