Kk saaie average chick dus gewoon.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:17 schreef wickedmen het volgende:
Chai kan je niks kwalijks nemen, heel nuchter boers meisje die chill is en zich nergens druk om maakt. Enige wat je haar kwalijk of althans zichzelf kwalijk kan nemen is dat ze te weinig pit mist of bij het gebruikelijke hangt (zie comfortzone) en te weinig ambitie heeft.
Herken het van mezelf paar jaar geleden toen ik nog thuis woonde.
Patatdag op een dinsdag?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Sowieso dat geforceerde gehaat altijd en dat gevolg van elkaarIs wel jammer maar het doet me evenveel als patatdag op een dinsdag.
ben je mongol?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:05 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
hoeveel is iets meer dan kwartslag? 50° 60° ?
zou willen dat je iets preciezer bent in je verslagen
haha, past ook wel beetje bij je opleiding of niet?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
haha dit is een wachtwoord die ik gebruik op school om in te loggen in informatiesysteem
apenlulquote:Op donderdag 13 november 2014 17:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha, past ook wel beetje bij je opleiding of niet?
Rip dimaxxlife kan niet anders.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niks maar we hadden best lang oogcontact waarbij ik met 1 oog naar haar keek en met ander oog naar iemand anders, ze had een lichtelijke smile op dr face
ik ging weer ff zogenaamd aan het werk en daarna keek ik even op mijn telefoon en toen ik omhoog keek ff snel kijken naar haar, was ze al naar mij aan het kijken blijkbaar en ze draaide zich vlug om(we moeten beide iets meer dan kwartslag gedraaid zijn om elkaar te zien)
Niet je kaartjes gesponsord krijgen door front row seatersquote:Op donderdag 13 november 2014 18:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik dacht even naar mijn nigga's kijken in the Bronx maar nee hoor, 361 dolla for those big ass niggas.
Sorry wat zei je?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet je kaartjes gesponsord krijgen door front row seaters.
quote:
Jij zou haar wel geven, eerlijk.quote:
nee eerder emilyquote:
emily sowiesoquote:
Jammer dat je van die poffertjes hebt.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:32 schreef xSomesz het volgende:
[..]
haar lichaam <3
als ik 15 cm langer was kon ik ook zoiets hebben
crycry
[ afbeelding ]
was dat?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jammer dat je van die poffertjes hebt.
Fuck outta here with that bullshit you average ass thot.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:32 schreef xSomesz het volgende:
als ik 15 cm langer was kon ik ook zoiets hebben
Zoiets?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fuck outta here with that bullshit you average ass thot.
Ik heb over de bouw ongv kk faggot zeg niet precies zelfdequote:Op donderdag 13 november 2014 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fuck outta here with that bullshit you average ass thot.
Lol yep.quote:
Blij zijn met een FOK!hoer met het IQ van een pak soepstengels en het lichaam van een 6,51/10 chick. Ja hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 19:38 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ik heb over de bouw ongv kk faggot zeg niet precies zelfde
je mocht blij zij met mij niga
moet jij zeggen speknekquote:Op donderdag 13 november 2014 19:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol yep.
[..]
Blij zijn met een FOK!hoer met het IQ van een pak soepstengels en het lichaam van een 6,51/10 chick. Ja hoor.
Jij moet weer mod worden .. Deze speeltuin heeft je nodigquote:Op donderdag 13 november 2014 19:48 schreef LudoSanders het volgende:
De stemming zit er weer lekker in zo te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |