Ik moet straks nog werken en daarna heb ik weekend.quote:
Ja, ik heb toch gelijk?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik zo vrij mag zijn om jezelf even te citeren.
[..]
Morgen mee naar shoppa @ DB? daarna meteen kroketje scoren.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik moet straks nog werken en daarna heb ik weekend.
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja wacht, je zei behalve wickedman. Dacht even dat je zei behalve BT [ afbeelding ].
Heb morgen vrijgezellenfeestje (we gaan paaldansenquote:Op donderdag 13 november 2014 16:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Morgen mee naar shoppa @ DB? daarna meteen kroketje scoren.
Dacht al.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja wacht, je zei behalve wickedman. Dacht even dat je zei behalve BT [ afbeelding ].
Lekka lekka, weet nog wel wat zieke spots @ Berlijn, kk harde Techno/DNBquote:Op donderdag 13 november 2014 17:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb morgen vrijgezellenfeestje (we gaan paaldansen![]()
) en zaterdag vertrekken we naar Berlijn. Kom maandag op de terugweg kroketje halen. :$
Ja, zo is het ook gewoon. Zal er ook geen minuut minder om slapen.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Sowieso dat geforceerde gehaat altijd en dat gevolg van elkaarIs wel jammer maar het doet me evenveel als patatdag op een dinsdag.
niks maar we hadden best lang oogcontact waarbij ik met 1 oog naar haar keek en met ander oog naar iemand anders, ze had een lichtelijke smile op dr facequote:
Vertel.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekka lekka, weet nog wel wat zieke spots @ Berlijn, kk harde Techno/DNB
Chlo morgen.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb morgen vrijgezellenfeestje (we gaan paaldansen![]()
) en zaterdag vertrekken we naar Berlijn. Kom maandag op de terugweg kroketje halen. :$
Modus elke dag:quote:
hoeveel is iets meer dan kwartslag? 50° 60° ?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niks maar we hadden best lang oogcontact waarbij ik met 1 oog naar haar keek en met ander oog naar iemand anders, ze had een lichtelijke smile op dr face
ik ging weer ff zogenaamd aan het werk en daarna keek ik even op mijn telefoon en toen ik omhoog keek ff snel kijken naar haar, was ze al naar mij aan het kijken blijkbaar en ze draaide zich vlug om(we moeten beide iets meer dan kwartslag gedraaid zijn om elkaar te zien)
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Modus elke dag:
[ afbeelding ]
Als dat toch gvd geen neuken wordt.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niks maar we hadden best lang oogcontact waarbij ik met 1 oog naar haar keek en met ander oog naar iemand anders, ze had een lichtelijke smile op dr face
ik ging weer ff zogenaamd aan het werk en daarna keek ik even op mijn telefoon en toen ik omhoog keek ff snel kijken naar haar, was ze al naar mij aan het kijken blijkbaar en ze draaide zich vlug om(we moeten beide iets meer dan kwartslag gedraaid zijn om elkaar te zien)
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Modus elke dag:
[ afbeelding ]
Als 360 graden een hele draai is, dan snap je hopelijk wel dat meer dan een kwart meer dan 90 is.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:05 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
hoeveel is meer dan kwartslag? 50° 60° ?
zou willen dat je iets preciezer bent in je verslagen
Oké.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Modus elke dag:
[ afbeelding ]
Heel is 360 reetkever. Dan is een kwart meer dan 50 of 60.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:05 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
hoeveel is iets meer dan kwartslag? 50° 60° ?
zou willen dat je iets preciezer bent in je verslagen
Ik heb dan ook geen zin meer in jou.quote:
Chai kan je niks kwalijks nemen, heel nuchter boers meisje die chill is en zich nergens druk om maakt. Enige wat je haar kwalijk of althans zichzelf kwalijk kan nemen is dat ze te weinig pit mist of bij het gebruikelijke hangt (zie comfortzone) en te weinig ambitie heeft.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Chai waait sowieso met alle winden mee, die gebruikt ook termen die ze overduidelijk van FOK! heeft (hoe komt een boerin uit Gelderland anders aan termen als 'neggen' en 'cuckold') die ze normaal nooit zou bezigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |