Niet echt.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nou dat sta ik zeer zeker wel.
hahahahaaahahaa ;p lolquote:Op donderdag 13 november 2014 16:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Err, the errr... first star is err.. 25 million.. err lightyears away!..err
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nou dat sta ik zeer zeker wel.
Palingquote:
Nee.quote:
treinmeisje ziet me zitten, we hadden vandaag een momentje in pc ruimte, kan niet andersquote:
hoezoquote:
Wat zei je?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
treinmeisje ziet me zitten, we hadden vandaag een momentje in pc ruimte, kan niet anders
dr vriendin wordt wel steeds lekkerder
[..]
hoezo
hoezo
Dit deed me denken aan Zoskquote:
Laatst nogquote:Op donderdag 13 november 2014 16:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jawel
Heb jij wel eens met je smoel op FOK! gestaan eigenlijk?
#prayforzoskquote:
hahahaquote:Op donderdag 13 november 2014 16:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laatst nog
US / Userfoto's #330
Gvdquote:Op donderdag 13 november 2014 16:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahahagefrituurde hamster
Ah. Oke. Je bent 16?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Pop-O-Matic, ga er bijna elke week heen met vrienden.
Askim waarom reageer je niet op mijn dm's.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laatst nog
US / Userfoto's #330
Geen zin inquote:Op donderdag 13 november 2014 16:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Askim waarom reageer je niet op mijn dm's.
Als ik zo vrij mag zijn om jezelf even te citerenquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 15:19 schreef Chloroform het volgende:
maar als mensen gewoon stoppen met zeiken en een beetje hun best doen, zien ze dat het met de mongooltjes van nu soms ook heus wel grappig is hier.
#spreadthelove
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |