Hoe langer ik naar die foto van die Gouden Kooi vent kijk hoe grappiger hij wordtquote:Op donderdag 13 november 2014 16:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vond vooral hun navel gelijkenissen vertonen.
Habibi ik heb honger, maak wat van die zoete baklava voor mij.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:39 schreef Chloroform het volgende:
Die Brian ging toch ook trouwen met een van die snolletjes uit de Gouden Kooi?
Amanda... daar heeft hij ook een kind mee toch? die ging daarna naar die andere sjap, afrojack.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:39 schreef Chloroform het volgende:
Die Brian ging toch ook trouwen met een van die snolletjes uit de Gouden Kooi?
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hoe langer ik naar die foto van die Gouden Kooi vent kijk hoe grappiger hij wordtDie ingetrokken nek
Oh dat weet ik verder allemaal niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Amanda... daar heeft hij ook een kind mee toch? die ging daarna naar die andere sjap, afrojack.
God sammequote:
Nee, Amanda heeft een kindje met Afrojack.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Amanda... daar heeft hij ook een kind mee toch? die ging daarna naar die andere sjap, afrojack.
Waarom negeer je mij.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh dat weet ik verder allemaal niet.
Zal allemaal wel, inteelt bende.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee, Amanda heeft een kindje met Afrojack.
quote:
Godkkquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Err, the errr... first star is err.. 25 million.. err lightyears away!..err
Dat bedoelde ik ook met je tomaatgiechel.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]hij stottert niet, hij praat middels een computer...
Een computer moet ook berekenen.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]hij stottert niet, hij praat middels een computer...
Zeg dan gewoon wat je bedoeld joh vieze prolaps.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook met je tomaatgiechel.
bedoeldquote:Op donderdag 13 november 2014 16:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon wat je bedoeld joh vieze prolaps.
Klinkt dan meer als kgggg dan errrr zeg maar zoals Darth Vader XD!!1quote:Op donderdag 13 november 2014 16:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Err, the errr... first star is err.. 25 million.. err lightyears away!..err
Je hebt wel 1 g te veel.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Klinkt dan meer als kgggg dan errrr zeg maar zoals Darth Vader XD!!1
Jij staat niet echt in de positie daarover te vallen.quote:
Nou dat sta ik zeer zeker wel.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij staat niet echt in de positie daarover te vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |