Zwak schaap.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:50 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ik zou nooit wat doen met een man met een vriendin.
bah. snap zulke meisjes niet.
Nee is gewoon zo van wat je zelf niet leuk vindt, moet je ook niet bij een ander doen. :$quote:
Dus als jij een iPhone 5 op straat vind breng je hem naar het politiebureau?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:51 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Nee is gewoon zo van wat je zelf niet leuk vindt, moet je ook niet bij een ander doen. :$
Nee, dan hou ik hem. Ik verwacht ook dat andere dat met mijn telefoon doen als ie verloren raakt.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dus als jij een iPhone 5 op straat vind breng je hem naar het politiebureau?
quote:Op donderdag 13 november 2014 19:52 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Nee, dan hou ik hem. Ik verwacht ook dat andere dat met mijn telefoon doen als ie verloren raakt.
Eerder regel dan uitzondering.
Ja heerlijk. Inb4 courgette grapjes; Ik heb inderdaad courgette gegeten. Gevulde welteverstaanquote:Op donderdag 13 november 2014 19:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heeeeeee takketrutLekker gegeten?
hahaquote:Op donderdag 13 november 2014 19:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Inb4 courgette grapjes; Ik heb inderdaad courgette gegeten. Gevulde welteverstaan
Zo van drie keer is scheepsrecht.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij moet weer mod worden .. Deze speeltuin heeft je nodig
Dat is toch zo.quote:
hoe zit het leventje?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo van drie keer is scheepsrecht.
hihaho. Ja zelf gemaaktquote:Op donderdag 13 november 2014 19:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha![]()
Zelf gemaakt? Of met een personal trainer? ihihhihih
Moet je inhalen natuurlijk, die hadden ze niet in Indonesië.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Inb4 courgette grapjes; Ik heb inderdaad courgette gegeten. Gevulde welteverstaan
Maak er een topic overquote:Op donderdag 13 november 2014 19:57 schreef xSomesz het volgende:
Waarom altijd zolang wachten op uitslagen van examens/toetsen.
Dat is en ja?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo van drie keer is scheepsrecht.
Geen tijd voor mattie.quote:
Heb ik echt gemist, ja. Maandag ook al door m'n pasta gegooidquote:Op donderdag 13 november 2014 19:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet je inhalen natuurlijk, die hadden ze niet in Indonesië.
dits mijn typequote:Op donderdag 13 november 2014 20:04 schreef xSomesz het volgende:
DWC chickie aka mgmbbgbgbes blabla
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |