die staat in de filequote:Op vrijdag 14 november 2014 09:41 schreef gianni61 het volgende:
waar is 4ebe, ik heb weer een auto klacht..
haha nerdquote:
Nu nog een model die bijv. iets groter is dan een scooterquote:
Ja.quote:
Zat dat net ook te lezen... snap er niks meer van, alles gaat door elkaarquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:01 schreef Chai het volgende:
R&P / Date zegt 3 uur voor de date af
Date stalkt iemand op FOK! en is verongelijkt over wat hij over hun afspraakje op FOK! heeft gepost. (heeft niks met oorspronkelijke TS te maken en is offtopic)
Gewoon even alles op 1 pagina en den crtl+F 'Miou'. Zij valt Hungry_Joe lastig en dan blijkt dat zij op date met hem is geweest.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zat dat net ook te lezen... snap er niks meer van, alles gaat door elkaar
Ja dat haalde ik er nog uit. En dat hij haar heeft gebruikt...quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon even alles op 1 pagina en den crtl+F 'Miou'. Zij valt Hungry_Joe lastig en dan blijkt dat zij op date met hem is geweest.
Ja gebruikt als in labiel wijf hoop gegeven volgens mij, niet geneukt en in een steegje achtergelaten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dat haalde ik er nog uit. En dat hij haar heeft gebruikt...
In een steegje achter gelaten?quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja gebruikt als in labiel wijf hoop gegeven volgens mij, niet geneukt en in een steegje achtergelaten.
Ohzo...ja ze kwam ook een beetje heel slachtofferrol achtig over.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Was om te illustreren dat gebruiken vooral figuurlijk en gevoelsmatig was, niet letterlijk.
okquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo...ja ze kwam ook een beetje heel slachtofferrol achtig over.
Die opmerking in je topic niet zo zwaar nemen joh. Na dat ik die plaatste al 3 'ok' van je gehad.quote:
okquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die opmerking in je topic niet zo zwaar nemen joh. Na dat ik die plaatste al 3 'ok' van je gehad.
ib4 ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |