Auti's zijn ook altijd zo consistent hmmm.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ik waardeer modus zijn consistentie wel
Joh leg hem nog ff uit.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Auti's zijn ook altijd zo consistent hmmm.
Nou en.quote:
Miss grid dan? ik gok papua nieuw genuaaans.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
Half Indo.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Miss grid dan? ik gok papua nieuw genuaaans.
Of liechtensteins.
Er poste gisteren een kloon van jou.quote:
Echt?quote:
Mortaxx?quote:
Had gewoon een nieuwe account gemaakt :S .quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er poste gisteren een kloon van jou.
Nicequote:
En nu weer met je oude posten? even voor de afwisseling?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had gewoon een nieuwe account gemaakt :S .
Do what?quote:
voederbieteIquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
En nu weer met je oude posten? even voor de afwisseling?
Geen punani ayyyy.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
Nice mijn is kwart en krijg all day puki ayam.
mocro4lifequote:Op dinsdag 11 november 2014 15:01 schreef Chloroform het volgende:
Wat een cultureel divers gemeenschap is het hier toch.
hjb vieze zandflosser.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:01 schreef Chloroform het volgende:
Oh al gebannedquote:
neequote:
Wrom zoquote:
Diegene had er wel moeite ingestoken. Toch sneu voor zo iemand.quote:
Ja had niks te doen man.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Diegene had er wel moeite ingestoken. Toch sneu voor zo iemand.
Waarvoor gebanned?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er was iemand die een account aangemaakt had met de naam voederbieteI(hoofdletter i) en die poste in de SC dat 'ie lekker gepoept had.quote:
Ja, halve levenswerk naar de knoppenquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
gwnquote:
Vreemd verhaal.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er was iemand die een account aangemaakt had met de naam voederbieteI(hoofdletter i) en die poste in de SC dat 'ie lekker gepoept had.
Ik weet het verder ook allemaal niet hoor.
Met je gerstpenis.quote:
gelukkig geen moslimsquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:01 schreef Chloroform het volgende:
Modus is net als wijnquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
Wat ik raar vind vooral is dat iemand dit bedenkt.. van hey ik maak ff kloon aan en dan vertel ik over mijn grote boodschap... ik snap die denkwijze niet helemaal.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Modus is net als wijn. Eerst is het niet te doen en als je eraan gewend bent is het nog steeds smerig.
Wacht maar tot er iemand met GridIok op de proppen komtquote:
Che_ is moslim.quote:
Kom bier brouwen met mij bbyquote:
Het waren toch 4 hele mooie postsquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat ik raar vind vooral is dat iemand dit bedenkt.. van hey ik maak ff kloon aan en dan vertel ik over mijn grote boodschap... ik snap die denkwijze niet helemaal.
Nou idd, dat was het wel waardquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het waren toch 4 hele mooie posts.
Zal me geen worst uitmaken hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wacht maar tot er iemand met GridIok op de proppen komt. Je weet niet wat ik meegemaakt heb.
Echt hequote:
Lekker niet mee willen doen met de rest want dat is haram.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt hebeetje de hele dag je misdragen
Had je die van ludo nog meegekregen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat staat er op de rolstoel van een Marokkaan?
IS-LAM![]()
![]()
.
Oh man, ik kom niet meer bijquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat staat er op de rolstoel van een Marokkaan?
IS-LAM![]()
![]()
.
Ben je beetje down today meidje?quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Modus is net als wijn. Eerst is het niet te doen en als je eraan gewend bent is het nog steeds smerig.
Ja, jij deed lullig. Doet pijn in m'n hart.quote:
sip meisje ;squote:Op dinsdag 11 november 2014 15:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, jij deed lullig. Doet pijn in m'n hart.
Ik moest gister voor een collega de vleeswaren vullen (knakworst en rookworst enz.) want dat mocht hij niet om dat het haram was (1800% srs)quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekker niet mee willen doen met de rest want dat is haram.
neequote:Op dinsdag 11 november 2014 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had je die van ludo nog meegekregen?overeenkomst tussen een massagraf en tweeling?
Ach komaan. Je weet is maar oppervlakkig doen toch beetje teasen ensowquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, jij deed lullig. Doet pijn in m'n hart.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had je die van ludo nog meegekregen?overeenkomst tussen een massagraf en tweeling?
quote:
Haha gvd kkjong ben je ook ehquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach komaan. Je weet is maar oppervlakkig doen toch beetje teasen ensowbeetje neggen
komop bbydoll ;P
LIJKEN OP ELKAAR!!! HAHAHAHAHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Hahaquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
beetje teasen ensowbeetje neggen
komop bbydoll ;P
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
LIJKEN OP ELKAAR!!! HAHAHAHAHA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik moest gister voor een collega de vleeswaren vullen (knakworst en rookworst enz.) want dat mocht hij niet om dat het haram was (1800% srs). Maar het voor me klaarleggen bij het vak was wel prima
.
.
Vroeg ik van 'ja hoezo mag het niet?', 'ja is haram, zou ook niet in een fabriek werken waar ze zulke dingen produceren bijv' ehhh ok. Een klant pikte dit gesprek op, vroeg hij aan me van 'hoorde ik nou net goed dat.. wat een bullshit!moet niet gekker worden
'
.
quote:
Welja, laat jezelf en ons ras even 100 jaar terug in de tijd en naar de sahara schoppen door je voor het karretje van zo'n IS-aanhanger te laten spannen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik moest gister voor een collega de vleeswaren vullen (knakworst en rookworst enz.) want dat mocht hij niet om dat het haram was (1800% srs). Maar het voor me klaarleggen bij het vak was wel prima
.
.
Vroeg ik van 'ja hoezo mag het niet?', 'ja is haram, zou ook niet in een fabriek werken waar ze zulke dingen produceren bijv' ehhh ok. Een klant pikte dit gesprek op, vroeg hij aan me van 'hoorde ik nou net goed dat.. wat een bullshit!moet niet gekker worden
'
.
Leuke UIquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Welja, laat jezelf en ons ras even 100 jaar terug in de tijd en naar de sahara schoppen door je voor het karretje van zo'n IS-aanhanger te laten spannen.
lees toch liever een dateverslagquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
.
'
.
Hehequote:
Mag gewoon maar ach die suri's geloven toch allesquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:17 schreef Mortaxx het volgende:
Gvd die shit zit toch in blik waarom mag dat dan niet
Maar wel in een winkel waar ze het verkopen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
.
'
.
Neu, ik heb mijn minpunten maar ben vooralsnog bijna helemaal perfectquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:19 schreef Chai het volgende:
Lijden jullie trouwens niet onder de hoge eisen die de maatschappij stelt aan mannen?
[ afbeelding ]
Ik heb alleen die baan nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:19 schreef Chai het volgende:
Lijden jullie trouwens niet onder de hoge eisen die de maatschappij stelt aan mannen?
[ afbeelding ]
ik heb de indruk dat iedereen me mijn ding laat doen, dat vind ik fijnquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:19 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks.quote:
Logisch. Dit is ook het platform waar je veel mensen tegelijk bereikt en die daar daadwerkelijk ook iets mee doen. Hulde.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Thanks.Vind het wel fijn om zo een statement te maken op FOK!
En dan te bedenken dat jij 100 jaar terug nog ouder was dan ik nu benquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Welja, laat jezelf en ons ras even 100 jaar terug in de tijd en naar de sahara schoppen door je voor het karretje van zo'n IS-aanhanger te laten spannen.
Lees liever je overlijdensberichtquote:
Rationeel denken zijn die gelovigen niet al te sterk inquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:17 schreef Mortaxx het volgende:
Gvd die shit zit toch in blik waarom mag dat dan niet
Phat ass teamleidster vroeg of ik het kon doen, waarom niet, was toch vroeg klaar met eigen shitquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mag gewoon maar ach die suri's geloven toch alles
Maar ik bedoel, je rijdt het het magazijn uit, je brengt het van de container in je handen naar mij toe, legt het op de grond, maar het dan meteen vullen is weer haram? Like wtf echtquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar wel in een winkel waar ze het verkopen.
ja, ben niet rippedquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:19 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Vond 'm leuker toen ik 'm zelf vertelde eerlijk gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Kom je morgen op werk zit hij met zn matties je uit te schelden voor flikker omdat je worsten door je hand liet gaanquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat jij 100 jaar terug nog ouder was dan ik nu ben.
[..]
Lees liever je overlijdensbericht.
[..]
Rationeel denken zijn die gelovigen niet al te sterk in.
[..]
Phat ass teamleidster vroeg of ik het kon doen, waarom niet, was toch vroeg klaar met eigen shit. Wel met tegenzin want bullshit
.
[..]
Maar ik bedoel, je rijdt het het magazijn uit, je brengt het van de container in je handen naar mij toe, legt het op de grond, maar het dan meteen vullen is weer haram? Like wtf echt.
Ja, ik ook. Deed mijn best om het correct over te brengen. Miste ook de 'sieg heil'.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vond 'm leuker toen ik 'm zelf vertelde eerlijk gezegd.
Nee, 1/10.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom je morgen op werk zit hij met zn matties je uit te schelden voor flikker omdat je worsten door je hand liet gaan
Ebola in marokko?quote:Marokko mag niet meedoen aan de Afrika Cup. Het land is door de Afrikaanse voetbalbond CAF gediskwalificeerd nadat het weigerde het toernooi te organiseren in januari. De organisatie van het toernooi is ook afgepakt. De Marokkaanse voetbalbond had de CAF gevraagd om het toernooi uit te stellen vanwege de ebola-epidemie in West-Afrika. Daar had het CAF geen oren naar.
Waar de Afrika Cup nu wordt gehouden is nog onduidelijk. Dat maakt de CAF op zeer korte termijn bekend. Welk land de opengevallen plaats van Marokko inneemt, is ook nog onbekend.
Daar ben ik je zeer erkentelijk voor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Deed mijn best om het correct over te brengen. Miste ook de 'sieg heil'.
Ik heb wel netjes gemeld erbij dat jij hem had verteld hoor
Omdat je mijn fok archieven krijgt hèquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Lees liever je overlijdensbericht.
[..]
Rationeel denken zijn die gelovigen niet al te sterk in.
[..]
Phat ass teamleidster vroeg of ik het kon doen, waarom niet, was toch vroeg klaar met eigen shit. Wel met tegenzin want bullshit
.
[..]
Maar ik bedoel, je rijdt het het magazijn uit, je brengt het van de container in je handen naar mij toe, legt het op de grond, maar het dan meteen vullen is weer haram? Like wtf echt.
Verantwoordelijkheid dragenquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat je mijn fok archieven krijgt hè
Waarom ben jij geen teamleider na 8 jaar?
Omdat racisme.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Werkelijk hilarisch, gewoon boos om opmerking erboven in je eigen post.
laat je gaanquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil hier best wel weer een racistische opmerking bij maken
Hij reageert gewoon zo omdat ie boos is omdat je daar om lacht.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:30 schreef krioro het volgende:
[..].
Vond hem gewoon grappig hoor.(srs)
Je doet nu net of je achterlijk bent.quote:
Paar keer gevraagd om te worden, maar leiding geven aan halve debielen, straattuig en wajongers bedank ik vriendelijk voorquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Okayquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je doet nu net of je achterlijk bent.
2NutZ wel hij is beta en soms wanhopig. Ik niet, ik geef geen fuck.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:19 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi tochquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:35 schreef wickedmen het volgende:
Dat geldt trouwens voor wel meer mannen zowel negatief als positief.![]()
Concurrentiequote:Op dinsdag 11 november 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi tochzo heb jij NOG meer vrouwen voor jezelf. Geen concurrentie
Ik heb die van mij allang opgeheven. Je hebt er nog 1 zover ik weet van Haan of Supergirl.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:36 schreef LudoSanders het volgende:
Ey Wickedmen, mag ik nou nog in die WhatsApp groep van je?
Mensen die denken dat er concurrentie bestaat hebben weinig te willen? ik sn ap dit antwoord niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
ConcurrentieMensen die zo denken hebben weinig te willen.
Beetje KLB-mod zeg maar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Paar keer gevraagd om te worden, maar leiding geven aan halve debielen, straattuig en wajongers bedank ik vriendelijk voor. En het management behandelt je smerig, heb ik al vaak genoeg meegemaakt
.
Dit of kkdom.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:42 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een filosoof schuilt er achter wickedmen.
Vanavond even doenquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:43 schreef chroestjov het volgende:
US / Een foto van je baard [M] #4
Mortaxx, heb een baardstatus-update gedaan, nu jij nog.
Je nekhaar moet worden bijgeknipt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:43 schreef chroestjov het volgende:
US / Een foto van je baard [M] #4
Mortaxx, heb een baardstatus-update gedaan, nu jij nog.
Nee denken in daar heb ik concurrentie voor of die kan zo wisselen. Dan ben je best onzeker, zie ook wel beta.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen die denken dat er concurrentie bestaat hebben weinig te willen? ik sn ap dit antwoord niet.
Volgens mij is het juist heel gezond om te denken aan concurrentie, in welk gebied des levens dan ook.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee denken in daar heb ik concurrentie voor of die kan zo wisselen. Dan ben je best onzeker, zie ook wel beta.
Welkom in het bedrijfsleven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Paar keer gevraagd om te worden, maar leiding geven aan halve debielen, straattuig en wajongers bedank ik vriendelijk voor. En het management behandelt je smerig, heb ik al vaak genoeg meegemaakt
.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist heel gezond om te denken aan concurrentie, in welk gebied des levens dan.
Supermarktmanager en assistent zijn amper bedrijfsleven te noemen, begint pas bij de functies boven hunquote:
Nee? niet?quote:
Ik ben nu wel benieuwd of jij bij de halve debielen, het straattuig, de wajongers of het management behoortquote:
Ik denk allemaal.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd of jij bij de halve debielen, het straattuig, de wajongers of het management behoort
Ik kan niet wachten.quote:
Jij bent gewoon chronisch ontevreden.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jij bent gewoon chronisch ontevreden.
Oplossingsgericht bedoel je.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik denk dat je je beter kan focussen op jezelf en minder op mij. Misschien dat het dan beter gaat.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Misschien dat je het ooit leert en wat zelfvertrouwen op doet al is het alleen maar op FOK!.
Dit hielp bij mij.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat je je beter kan focussen op jezelf en minder op mij. Misschien dat het dan beter gaat.
My bad. Ik dacht dat de hele dag vanuit een klein kantoortje staren ook werken is.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Supermarktmanager en assistent zijn amper bedrijfsleven te noemen, begint pas bij de functies boven hun.
Nee, het is toch echt je nekhaar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:50 schreef chroestjov het volgende:
Komt totaal niet als een verrassing. Ik wist dit.quote:
Ahhhh oke.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat je je beter kan focussen op jezelf en minder op mij. Misschien dat het dan beter gaat.
2NutZ zit as we speak ook op kantoor, die zie je ook hele doordeweekse dagen posten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
My bad. Ik dacht dat de hele dag vanuit een klein kantoortje staren ook werken is.
Ik had niks anders verwacht.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
2NutZ zit as we speak ook op kantoor, die zie je ook hele doordeweekse dagen posten.
Een reactie van Wesley kon uiteraard niet lang uitblijven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, het is toch echt je nekhaar.
Chroestov hoe gaat het met jou en Meloewa?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Een reactie van Wesley kon uiteraard niet lang uitblijven.
Hoe weet je Voederbietel zijn naam?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Een reactie van Wesley kon uiteraard niet lang uitblijven.
Hoe zou die gozer er eigenlijk uitzien?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoe weet je Voederbietel zijn naam?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
2NutZ zit as we speak ook op kantoor, die zie je ook hele doordeweekse dagen posten.
Dat onzeker aldoor erbij halen snap ik niet. Waar is dat voor?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhh oke.
Jij bent ook rete interresant natuurlijk en komt ook totaal niet onzeker over op mij of op anderen. Stiekem haat ik gewoon op jou.
Hoezo wil je dat weten? Wil je haar ook een paar tikken geven?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Chroestov hoe gaat het met jou en Meloewa?
Ik vind het moeilijk er een beeld bij te krijgen..quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe zou die gozer er eigenlijk uitzien?
Wesleyquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
Wesley ookzou zomaar kunnen.
Al moet ik wel zeggen dat ik voor het eerst de sneakers die hij poste wel ok vond
Deze eindbawz weet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat onzeker aldoor erbij halen snap ik niet. Waar is dat voor?
Haten op mensen op internetgewoon schijt hebben man, maakt het leven makkelijker.
Nooit.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hoezo wil je dat weten? Wil je haar ook een paar tikken geven?
Ja, al die shit die jij post is over het algemeen echt clownoutfitmateriaal.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wesley![]()
Voor t eerst?![]()
Je weet zelf ook dat ik best oke benJe houd van me alleen durf je niet te zeggen want je ben bang dat je vriendjes dan boos worden ofzo? :$
Ik vind voederbietel een Reimer, Floris of Wiebe.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoe weet je Voederbietel zijn naam?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kjalt, ga ik voor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vind voederbietel een Reimer, Floris of Wiebe.
Chloro, Veer, Gridlok zijn hier niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
want je ben bang dat je vriendjes dan boos worden ofzo? :$
Haha, 2NutZ heeft meer matties op FOK! dan irl.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:03 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Chloro, Veer, Gridlok zijn hier niet.
Swag niet onderscheiden van clownshit.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, al die shit die jij post is over het algemeen echt clownoutfitmateriaal.
Zie me huilen dan haha ;Dquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
En doe niet gelijk zo emotioneel omdat ik een keer de schoenen wel tof vind die je post
De schoenen?quote:
Swag is voor iedereen wel verschillend natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Swag niet onderscheiden van clownshit.
[..]
Zie me huilen dan haha ;D
[..]
De schoenen?
True that.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Swag is voor iedereen wel verschillend natuurlijk.
En nee, jij
Maar ja de schoenen. Sommige Nikes zijn echt kkduur.
Valt nog mee. Vind ze serieus tof.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
True that.
Dit zijn NikeID's, voor 180 euries zelf in elkaar te flansen op Nikeid.com
care. ver van mn bed showquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:07 schreef vigilant7 het volgende:
Elke dag sterven er 3 mensen in nike-fabrieken door giftige dampen.
http://store.nike.com/nl/(...)0962#?pbid=246760962quote:
6.2 op de schaal van Richter.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zo dik ben je toch niet?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
6.2 op de schaal van Richter.
Oh.. ja dan is het wel heel ergquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:09 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
feitje uit de dikke duim, het kunnen er ook 6 zijn
Maak er een topic over.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weer kilo aangekomen inderdaad, bah.
Niet in je tieten hopelijk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weer kilo aangekomen inderdaad, bah.
Pas maar op.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je ziet m'n ribben net iets minder nu.
Wie?quote:
Je weet wel dat mijn armen er na al die strobaaltjes net even anders uit zien.quote:
Geen idee. Wel heel mooiquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zij speelt toch in magic city?
yaquote:
verworpenquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stond buiten jong
op mobiel zie je geen links
quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doet me denken aan:
Pls kijk, ik lag helemaal ik een deuk.
Godverdommequote:Op dinsdag 11 november 2014 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doet me denken aan:
Watquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doet me denken aan:
Bijna poëtisch dit.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
You're still my son and I love you [ afbeelding ]
But that flaboyant over-the-top shitdickin' fluffy fairy legging wearin' hipswinging faggotry gotta go [ afbeelding ]
Je hebt niet gewonnen, sryquote:
Een award.quote:
Heb al op AB gestemd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ga voor de hunk.Stem je op me?
Ja, gewoon als mens. Jezus, ze heeft geen lepra ofzo.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Ik snap nog steeds niet hoe zij er zonder kleren uitziet.
Wat snap je er niet aan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Ik snap nog steeds niet hoe zij er zonder kleren uitziet.
Is dat nou een trend eigenlijk, al die figuren die """in het verkeerde lichaam zijn geboren"""?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Oh, is het er zo een.![]()
http://nos.nl/artikel/720110-coc-wil-unisekstoilet.html
Ik durf niet te klikken manquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Oh, is het er zo een.![]()
http://nos.nl/artikel/720110-coc-wil-unisekstoilet.html
Dit nummer van de zoon van Eazy Yquote:
Hij gaat zo aan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit nummer van de zoon van Eazy Y!
Wow.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
You're still my son and I love you [ afbeelding ]
But that flaboyant over-the-top shitdickin' fluffy fairy legging wearin' hipswinging faggotry gotta go [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan waar je ze verstopt. met die doornen
ja eh de liefde gaat niet volledig over rozen hequote:Op dinsdag 11 november 2014 12:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook niet fijn wanneer je er op stapt met je blote voeten
nee, ook door de maagquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
ja eh de liefde gaat niet volledig over rozen he
Depressief gewordenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
ja eh de liefde gaat niet volledig over rozen he
nou het is sint maarten en niemand komt aan mijn deur, vrolijkt dit je misschien op ?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Depressief geworden
WAAR IS MIJN SPROOKJESHUWELIJK!!1!!!11!!
Kweetutnie. Hier ook nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou het is sint maarten en niemand komt aan mijn deur, vrolijkt dit je misschien op ?
hier ook niet, maar hier doet niemand aan sint maartenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou het is sint maarten en niemand komt aan mijn deur, vrolijkt dit je misschien op ?zo nee heb ik iig genoeg comfortfood (snoep ) voor je
ja lekkerquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kweetutnie. Hier ook niet
Wil wel pepernoten met je delenDat vrolijkt mij wel op
waar woon je?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier ook niet, maar hier doet niemand aan sint maarten
Ze lazen mee. COMPLOTquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
omg, na mijn bericht stond er gewoon iemand aan mijn deur, de eerste kinderen!
Haha, A_F woont op de kermis. Kamper.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Als ze bij mij aanbellen komen ze van een koude kermis thuis. Heb lekker geen snoep gekocht.
Dan geef je jezelf toch gewoon, snoepje.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Als ze bij mij aanbellen komen ze van een koude kermis thuis. Heb lekker geen snoep gekocht.
dan heb je mss kans dat ze juist komen. mss moet je wel hard to get spelen ofzoquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
ow daar vieren ze dit toch niet? ik dacht alleen in noord hollandquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zonnige zuiden.
hier lopen vandaag alleen verkleedde zatlappen rond
haquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, A_F woont op de kermis. Kamper.
:squote:Op dinsdag 11 november 2014 19:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan geef je jezelf toch gewoon, snoepje.![]()
nee. al hebben mensen het wel 1 jaar geprobeerd. maar die waren dan ook vanuit holland geïmporteerdquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ow daar vieren ze dit toch niet? ik dacht alleen in noord holland
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ha![]()
Kan ik jou een keer inhuren voor feesten of partijen? Niet omdat je (half) blackka bent maar omdat ik elke dag die snee in mijn reet nog groter lach om die posts van je.![]()
O okequote:
lu2 :$quote:
Zou hamburgertje voor je bakken hoorquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:56 schreef Chloroform het volgende:
Vind het gewoon fijn om mijn frustraties over eten met jullie te delen.
Kijk, zo kan het ook.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou hamburgertje voor je bakken hoor
Dacht ik zoquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kijk, zo kan het ook.
Zou je ballen leeg zuigen als toetje, als je penis zou hebben.
Ja, romantisch. Have funquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Mijn chick is onderweg en we gaan de gevangen van Azkaban kijken en we hebben afgesproken dat we in elk reclameblok snel gaan seksen. Leuk he?
Dan doe ik gewoon wingardium leviosa en dan zul je zien wat er weer stijgt heuehaheheequote:Op dinsdag 11 november 2014 20:12 schreef Chloroform het volgende:
Dan tovert ze zo je stijfje weg hahahaha ;pp
Ze gooit er een Crucio tegenaan hoor ;squote:Op dinsdag 11 november 2014 20:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dan doe ik gewoon wingardium leviosa en dan zul je zien wat er weer stijgt heuehahehee
Apenis overdeclittos en ik sloop haarquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze gooit er een Crucio tegenaan hoor ;s
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Apenis overdeclittos en ik sloop haar
Wij hadden in het tweede jaar van de opleiding het vak Young Adult Fiction. En zo'n meisje gaf een presentatie over de Harry Potter-boeken. Was ze helemaal gekleed in een gewaad en had ze zo'n sjaal om van huppeldepup en begon ze haar presentatie met die spreuk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dan doe ik gewoon wingardium leviosa en dan zul je zien wat er weer stijgt heuehahehee
hahaquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wij hadden in het tweede jaar van de opleiding het vak Young Adult Fiction. En zo'n meisje gaf een presentatie over de Harry Potter-boeken. Was ze helemaal gekleed in een gewaad en had ze zo'n sjaal om van huppeldepup en begon ze haar presentatie met die spreuk.
De klas zo:![]()
![]()
De docent zo:![]()
![]()
Zij zo:![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, echt erg hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha![]()
Huffelpuf![]()
Young adult fiction![]()
shittt.
Hoe oud was ze?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wij hadden in het tweede jaar van de opleiding het vak Young Adult Fiction. En zo'n meisje gaf een presentatie over de Harry Potter-boeken. Was ze helemaal gekleed in een gewaad en had ze zo'n sjaal om van huppeldepup en begon ze haar presentatie met die spreuk.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
20 ofzoquote:
Als je die "quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoor al een poosje allerlei kinderen in de straat. Snel m'n badjas aan.
Dat was zeg maar ook de bedoeling.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je die "" weglaat, is dit echt een heel foute uitspraak.
HAD HET METEEN GOED GEDAAN DANquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat was zeg maar ook de bedoeling.
Zal jou 's goed doen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HAD HET METEEN GOED GEDAAN DAN
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
All you ladies pop ya pussy like thisquote:
Gvd manquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
All you ladies pop ya pussy like this
Shake ya body don't stop don't miss
All you ladies pop ya pussy like this
Shake ya body don't stop don't miss
Just do it
Do it
Do it do it do it do it do it now
Lick it good
Suck this pussy just like you shouldUit m'n hoofd, yes I'm a ratchet ass nigga.
Hahaha kkquote:
en er 10 euro voor vragenquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:06 schreef Chloroform het volgende:
V&A / [TK] diverse gadgets, electronica-meuk, huishoud-spul
Bestekbak voor de vaatwasser te koop zetten.
No Lotionquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha kk. DJ Ash-E L-Bowz, known for hits like "No Lotion", "Magnesium Powder" and "Don't Itch".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |