Echt hequote:
Lekker niet mee willen doen met de rest want dat is haram.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt hebeetje de hele dag je misdragen
Had je die van ludo nog meegekregen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat staat er op de rolstoel van een Marokkaan?
IS-LAM![]()
![]()
.
Oh man, ik kom niet meer bijquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat staat er op de rolstoel van een Marokkaan?
IS-LAM![]()
![]()
.
Ben je beetje down today meidje?quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Modus is net als wijn. Eerst is het niet te doen en als je eraan gewend bent is het nog steeds smerig.
Ja, jij deed lullig. Doet pijn in m'n hart.quote:
sip meisje ;squote:Op dinsdag 11 november 2014 15:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, jij deed lullig. Doet pijn in m'n hart.
Ik moest gister voor een collega de vleeswaren vullen (knakworst en rookworst enz.) want dat mocht hij niet om dat het haram was (1800% srs)quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekker niet mee willen doen met de rest want dat is haram.
neequote:Op dinsdag 11 november 2014 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had je die van ludo nog meegekregen?overeenkomst tussen een massagraf en tweeling?
Ach komaan. Je weet is maar oppervlakkig doen toch beetje teasen ensowquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, jij deed lullig. Doet pijn in m'n hart.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had je die van ludo nog meegekregen?overeenkomst tussen een massagraf en tweeling?
quote:
Haha gvd kkjong ben je ook ehquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach komaan. Je weet is maar oppervlakkig doen toch beetje teasen ensowbeetje neggen
komop bbydoll ;P
LIJKEN OP ELKAAR!!! HAHAHAHAHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Hahaquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
beetje teasen ensowbeetje neggen
komop bbydoll ;P
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
LIJKEN OP ELKAAR!!! HAHAHAHAHA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
LIJKEN OP ELKAAR!!! HAHAHAHAHA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik moest gister voor een collega de vleeswaren vullen (knakworst en rookworst enz.) want dat mocht hij niet om dat het haram was (1800% srs). Maar het voor me klaarleggen bij het vak was wel prima
.
.
Vroeg ik van 'ja hoezo mag het niet?', 'ja is haram, zou ook niet in een fabriek werken waar ze zulke dingen produceren bijv' ehhh ok. Een klant pikte dit gesprek op, vroeg hij aan me van 'hoorde ik nou net goed dat.. wat een bullshit!moet niet gekker worden
'
.
quote:
Welja, laat jezelf en ons ras even 100 jaar terug in de tijd en naar de sahara schoppen door je voor het karretje van zo'n IS-aanhanger te laten spannen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik moest gister voor een collega de vleeswaren vullen (knakworst en rookworst enz.) want dat mocht hij niet om dat het haram was (1800% srs). Maar het voor me klaarleggen bij het vak was wel prima
.
.
Vroeg ik van 'ja hoezo mag het niet?', 'ja is haram, zou ook niet in een fabriek werken waar ze zulke dingen produceren bijv' ehhh ok. Een klant pikte dit gesprek op, vroeg hij aan me van 'hoorde ik nou net goed dat.. wat een bullshit!moet niet gekker worden
'
.
Leuke UIquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Welja, laat jezelf en ons ras even 100 jaar terug in de tijd en naar de sahara schoppen door je voor het karretje van zo'n IS-aanhanger te laten spannen.
lees toch liever een dateverslagquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
.
'
.
Hehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |