Ik kan niet wachten.quote:
Jij bent gewoon chronisch ontevreden.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jij bent gewoon chronisch ontevreden.
Oplossingsgericht bedoel je.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik denk dat je je beter kan focussen op jezelf en minder op mij. Misschien dat het dan beter gaat.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Misschien dat je het ooit leert en wat zelfvertrouwen op doet al is het alleen maar op FOK!.
Dit hielp bij mij.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat je je beter kan focussen op jezelf en minder op mij. Misschien dat het dan beter gaat.
My bad. Ik dacht dat de hele dag vanuit een klein kantoortje staren ook werken is.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Supermarktmanager en assistent zijn amper bedrijfsleven te noemen, begint pas bij de functies boven hun.
Nee, het is toch echt je nekhaar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:50 schreef chroestjov het volgende:
Komt totaal niet als een verrassing. Ik wist dit.quote:
Ahhhh oke.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat je je beter kan focussen op jezelf en minder op mij. Misschien dat het dan beter gaat.
2NutZ zit as we speak ook op kantoor, die zie je ook hele doordeweekse dagen posten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
My bad. Ik dacht dat de hele dag vanuit een klein kantoortje staren ook werken is.
Ik had niks anders verwacht.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
2NutZ zit as we speak ook op kantoor, die zie je ook hele doordeweekse dagen posten.
Een reactie van Wesley kon uiteraard niet lang uitblijven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, het is toch echt je nekhaar.
Chroestov hoe gaat het met jou en Meloewa?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Een reactie van Wesley kon uiteraard niet lang uitblijven.
Hoe weet je Voederbietel zijn naam?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Een reactie van Wesley kon uiteraard niet lang uitblijven.
Hoe zou die gozer er eigenlijk uitzien?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoe weet je Voederbietel zijn naam?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
2NutZ zit as we speak ook op kantoor, die zie je ook hele doordeweekse dagen posten.
Dat onzeker aldoor erbij halen snap ik niet. Waar is dat voor?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhh oke.
Jij bent ook rete interresant natuurlijk en komt ook totaal niet onzeker over op mij of op anderen. Stiekem haat ik gewoon op jou.
Hoezo wil je dat weten? Wil je haar ook een paar tikken geven?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Chroestov hoe gaat het met jou en Meloewa?
Ik vind het moeilijk er een beeld bij te krijgen..quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe zou die gozer er eigenlijk uitzien?
Wesleyquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
Wesley ookzou zomaar kunnen.
Al moet ik wel zeggen dat ik voor het eerst de sneakers die hij poste wel ok vond
Deze eindbawz weet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat onzeker aldoor erbij halen snap ik niet. Waar is dat voor?
Haten op mensen op internetgewoon schijt hebben man, maakt het leven makkelijker.
Nooit.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hoezo wil je dat weten? Wil je haar ook een paar tikken geven?
Ja, al die shit die jij post is over het algemeen echt clownoutfitmateriaal.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wesley![]()
Voor t eerst?![]()
Je weet zelf ook dat ik best oke benJe houd van me alleen durf je niet te zeggen want je ben bang dat je vriendjes dan boos worden ofzo? :$
Ik vind voederbietel een Reimer, Floris of Wiebe.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoe weet je Voederbietel zijn naam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |