Paar keer gevraagd om te worden, maar leiding geven aan halve debielen, straattuig en wajongers bedank ik vriendelijk voorquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat je mijn fok archieven krijgt hè
Waarom ben jij geen teamleider na 8 jaar?
Okayquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je doet nu net of je achterlijk bent.
2NutZ wel hij is beta en soms wanhopig. Ik niet, ik geef geen fuck.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:19 schreef Chai het volgende:
Lijden jullie trouwens niet onder de hoge eisen die de maatschappij stelt aan mannen?
[ afbeelding ]
Mooi tochquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:35 schreef wickedmen het volgende:
Dat geldt trouwens voor wel meer mannen zowel negatief als positief.![]()
Concurrentiequote:Op dinsdag 11 november 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi tochzo heb jij NOG meer vrouwen voor jezelf. Geen concurrentie
Ik heb die van mij allang opgeheven. Je hebt er nog 1 zover ik weet van Haan of Supergirl.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:36 schreef LudoSanders het volgende:
Ey Wickedmen, mag ik nou nog in die WhatsApp groep van je?
Mensen die denken dat er concurrentie bestaat hebben weinig te willen? ik sn ap dit antwoord niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
ConcurrentieMensen die zo denken hebben weinig te willen.
Beetje KLB-mod zeg maar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Paar keer gevraagd om te worden, maar leiding geven aan halve debielen, straattuig en wajongers bedank ik vriendelijk voor. En het management behandelt je smerig, heb ik al vaak genoeg meegemaakt
.
Dit of kkdom.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:42 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een filosoof schuilt er achter wickedmen.
Vanavond even doenquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:43 schreef chroestjov het volgende:
US / Een foto van je baard [M] #4
Mortaxx, heb een baardstatus-update gedaan, nu jij nog.
Je nekhaar moet worden bijgeknipt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:43 schreef chroestjov het volgende:
US / Een foto van je baard [M] #4
Mortaxx, heb een baardstatus-update gedaan, nu jij nog.
Nee denken in daar heb ik concurrentie voor of die kan zo wisselen. Dan ben je best onzeker, zie ook wel beta.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen die denken dat er concurrentie bestaat hebben weinig te willen? ik sn ap dit antwoord niet.
Volgens mij is het juist heel gezond om te denken aan concurrentie, in welk gebied des levens dan ook.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee denken in daar heb ik concurrentie voor of die kan zo wisselen. Dan ben je best onzeker, zie ook wel beta.
Welkom in het bedrijfsleven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Paar keer gevraagd om te worden, maar leiding geven aan halve debielen, straattuig en wajongers bedank ik vriendelijk voor. En het management behandelt je smerig, heb ik al vaak genoeg meegemaakt
.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist heel gezond om te denken aan concurrentie, in welk gebied des levens dan.
Supermarktmanager en assistent zijn amper bedrijfsleven te noemen, begint pas bij de functies boven hunquote:
Nee? niet?quote:
Ik ben nu wel benieuwd of jij bij de halve debielen, het straattuig, de wajongers of het management behoortquote:
Ik denk allemaal.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd of jij bij de halve debielen, het straattuig, de wajongers of het management behoort
Ik kan niet wachten.quote:
Jij bent gewoon chronisch ontevreden.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jij bent gewoon chronisch ontevreden.
Oplossingsgericht bedoel je.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik denk dat je je beter kan focussen op jezelf en minder op mij. Misschien dat het dan beter gaat.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Misschien dat je het ooit leert en wat zelfvertrouwen op doet al is het alleen maar op FOK!.
Dit hielp bij mij.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat je je beter kan focussen op jezelf en minder op mij. Misschien dat het dan beter gaat.
My bad. Ik dacht dat de hele dag vanuit een klein kantoortje staren ook werken is.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Supermarktmanager en assistent zijn amper bedrijfsleven te noemen, begint pas bij de functies boven hun.
Nee, het is toch echt je nekhaar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:50 schreef chroestjov het volgende:
Komt totaal niet als een verrassing. Ik wist dit.quote:
Ahhhh oke.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat je je beter kan focussen op jezelf en minder op mij. Misschien dat het dan beter gaat.
2NutZ zit as we speak ook op kantoor, die zie je ook hele doordeweekse dagen posten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
My bad. Ik dacht dat de hele dag vanuit een klein kantoortje staren ook werken is.
Ik had niks anders verwacht.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
2NutZ zit as we speak ook op kantoor, die zie je ook hele doordeweekse dagen posten.
Een reactie van Wesley kon uiteraard niet lang uitblijven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, het is toch echt je nekhaar.
Chroestov hoe gaat het met jou en Meloewa?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Een reactie van Wesley kon uiteraard niet lang uitblijven.
Hoe weet je Voederbietel zijn naam?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Een reactie van Wesley kon uiteraard niet lang uitblijven.
Hoe zou die gozer er eigenlijk uitzien?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoe weet je Voederbietel zijn naam?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
2NutZ zit as we speak ook op kantoor, die zie je ook hele doordeweekse dagen posten.
Dat onzeker aldoor erbij halen snap ik niet. Waar is dat voor?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhh oke.
Jij bent ook rete interresant natuurlijk en komt ook totaal niet onzeker over op mij of op anderen. Stiekem haat ik gewoon op jou.
Hoezo wil je dat weten? Wil je haar ook een paar tikken geven?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Chroestov hoe gaat het met jou en Meloewa?
Ik vind het moeilijk er een beeld bij te krijgen..quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe zou die gozer er eigenlijk uitzien?
Wesleyquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
Wesley ookzou zomaar kunnen.
Al moet ik wel zeggen dat ik voor het eerst de sneakers die hij poste wel ok vond
Deze eindbawz weet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat onzeker aldoor erbij halen snap ik niet. Waar is dat voor?
Haten op mensen op internetgewoon schijt hebben man, maakt het leven makkelijker.
Nooit.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hoezo wil je dat weten? Wil je haar ook een paar tikken geven?
Ja, al die shit die jij post is over het algemeen echt clownoutfitmateriaal.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wesley![]()
Voor t eerst?![]()
Je weet zelf ook dat ik best oke benJe houd van me alleen durf je niet te zeggen want je ben bang dat je vriendjes dan boos worden ofzo? :$
Ik vind voederbietel een Reimer, Floris of Wiebe.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoe weet je Voederbietel zijn naam?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kjalt, ga ik voor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vind voederbietel een Reimer, Floris of Wiebe.
Chloro, Veer, Gridlok zijn hier niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
want je ben bang dat je vriendjes dan boos worden ofzo? :$
Haha, 2NutZ heeft meer matties op FOK! dan irl.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:03 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Chloro, Veer, Gridlok zijn hier niet.
Swag niet onderscheiden van clownshit.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, al die shit die jij post is over het algemeen echt clownoutfitmateriaal.
Zie me huilen dan haha ;Dquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
En doe niet gelijk zo emotioneel omdat ik een keer de schoenen wel tof vind die je post
De schoenen?quote:
Swag is voor iedereen wel verschillend natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Swag niet onderscheiden van clownshit.
[..]
Zie me huilen dan haha ;D
[..]
De schoenen?
True that.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Swag is voor iedereen wel verschillend natuurlijk.
En nee, jij
Maar ja de schoenen. Sommige Nikes zijn echt kkduur.
Valt nog mee. Vind ze serieus tof.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
True that.
Dit zijn NikeID's, voor 180 euries zelf in elkaar te flansen op Nikeid.com
care. ver van mn bed showquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:07 schreef vigilant7 het volgende:
Elke dag sterven er 3 mensen in nike-fabrieken door giftige dampen.
http://store.nike.com/nl/(...)0962#?pbid=246760962quote:
6.2 op de schaal van Richter.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zo dik ben je toch niet?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
6.2 op de schaal van Richter.
Oh.. ja dan is het wel heel ergquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:09 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
feitje uit de dikke duim, het kunnen er ook 6 zijn
Maak er een topic over.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weer kilo aangekomen inderdaad, bah.
Niet in je tieten hopelijk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weer kilo aangekomen inderdaad, bah.
Pas maar op.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je ziet m'n ribben net iets minder nu.
Wie?quote:
Je weet wel dat mijn armen er na al die strobaaltjes net even anders uit zien.quote:
Geen idee. Wel heel mooiquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zij speelt toch in magic city?
yaquote:
verworpenquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stond buiten jong
op mobiel zie je geen links
quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doet me denken aan:
Pls kijk, ik lag helemaal ik een deuk.
Godverdommequote:Op dinsdag 11 november 2014 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doet me denken aan:
Watquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doet me denken aan:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |