Mag gewoon maar ach die suri's geloven toch allesquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:17 schreef Mortaxx het volgende:
Gvd die shit zit toch in blik waarom mag dat dan niet
Maar wel in een winkel waar ze het verkopen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik moest gister voor een collega de vleeswaren vullen (knakworst en rookworst enz.) want dat mocht hij niet om dat het haram was (1800% srs). Maar het voor me klaarleggen bij het vak was wel prima
.
.
Vroeg ik van 'ja hoezo mag het niet?', 'ja is haram, zou ook niet in een fabriek werken waar ze zulke dingen produceren bijv' ehhh ok. Een klant pikte dit gesprek op, vroeg hij aan me van 'hoorde ik nou net goed dat.. wat een bullshit!moet niet gekker worden
'
.
Neu, ik heb mijn minpunten maar ben vooralsnog bijna helemaal perfectquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:19 schreef Chai het volgende:
Lijden jullie trouwens niet onder de hoge eisen die de maatschappij stelt aan mannen?
[ afbeelding ]
Ik heb alleen die baan nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:19 schreef Chai het volgende:
Lijden jullie trouwens niet onder de hoge eisen die de maatschappij stelt aan mannen?
[ afbeelding ]
ik heb de indruk dat iedereen me mijn ding laat doen, dat vind ik fijnquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:19 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks.quote:
Logisch. Dit is ook het platform waar je veel mensen tegelijk bereikt en die daar daadwerkelijk ook iets mee doen. Hulde.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Thanks.Vind het wel fijn om zo een statement te maken op FOK!
En dan te bedenken dat jij 100 jaar terug nog ouder was dan ik nu benquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Welja, laat jezelf en ons ras even 100 jaar terug in de tijd en naar de sahara schoppen door je voor het karretje van zo'n IS-aanhanger te laten spannen.
Lees liever je overlijdensberichtquote:
Rationeel denken zijn die gelovigen niet al te sterk inquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:17 schreef Mortaxx het volgende:
Gvd die shit zit toch in blik waarom mag dat dan niet
Phat ass teamleidster vroeg of ik het kon doen, waarom niet, was toch vroeg klaar met eigen shitquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mag gewoon maar ach die suri's geloven toch alles
Maar ik bedoel, je rijdt het het magazijn uit, je brengt het van de container in je handen naar mij toe, legt het op de grond, maar het dan meteen vullen is weer haram? Like wtf echtquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar wel in een winkel waar ze het verkopen.
ja, ben niet rippedquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:19 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
LIJKEN OP ELKAAR!!! HAHAHAHAHA!
Vond 'm leuker toen ik 'm zelf vertelde eerlijk gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Kom je morgen op werk zit hij met zn matties je uit te schelden voor flikker omdat je worsten door je hand liet gaanquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat jij 100 jaar terug nog ouder was dan ik nu ben.
[..]
Lees liever je overlijdensbericht.
[..]
Rationeel denken zijn die gelovigen niet al te sterk in.
[..]
Phat ass teamleidster vroeg of ik het kon doen, waarom niet, was toch vroeg klaar met eigen shit. Wel met tegenzin want bullshit
.
[..]
Maar ik bedoel, je rijdt het het magazijn uit, je brengt het van de container in je handen naar mij toe, legt het op de grond, maar het dan meteen vullen is weer haram? Like wtf echt.
Ja, ik ook. Deed mijn best om het correct over te brengen. Miste ook de 'sieg heil'.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vond 'm leuker toen ik 'm zelf vertelde eerlijk gezegd.
Nee, 1/10.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom je morgen op werk zit hij met zn matties je uit te schelden voor flikker omdat je worsten door je hand liet gaan
Ebola in marokko?quote:Marokko mag niet meedoen aan de Afrika Cup. Het land is door de Afrikaanse voetbalbond CAF gediskwalificeerd nadat het weigerde het toernooi te organiseren in januari. De organisatie van het toernooi is ook afgepakt. De Marokkaanse voetbalbond had de CAF gevraagd om het toernooi uit te stellen vanwege de ebola-epidemie in West-Afrika. Daar had het CAF geen oren naar.
Waar de Afrika Cup nu wordt gehouden is nog onduidelijk. Dat maakt de CAF op zeer korte termijn bekend. Welk land de opengevallen plaats van Marokko inneemt, is ook nog onbekend.
Daar ben ik je zeer erkentelijk voor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Deed mijn best om het correct over te brengen. Miste ook de 'sieg heil'.
Ik heb wel netjes gemeld erbij dat jij hem had verteld hoor
Omdat je mijn fok archieven krijgt hèquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Lees liever je overlijdensbericht.
[..]
Rationeel denken zijn die gelovigen niet al te sterk in.
[..]
Phat ass teamleidster vroeg of ik het kon doen, waarom niet, was toch vroeg klaar met eigen shit. Wel met tegenzin want bullshit
.
[..]
Maar ik bedoel, je rijdt het het magazijn uit, je brengt het van de container in je handen naar mij toe, legt het op de grond, maar het dan meteen vullen is weer haram? Like wtf echt.
Verantwoordelijkheid dragenquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat je mijn fok archieven krijgt hè
Waarom ben jij geen teamleider na 8 jaar?
Omdat racisme.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat je mijn fok archieven krijgt hè
Waarom ben jij geen teamleider na 8 jaar?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Werkelijk hilarisch, gewoon boos om opmerking erboven in je eigen post.
laat je gaanquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil hier best wel weer een racistische opmerking bij maken
Hij reageert gewoon zo omdat ie boos is omdat je daar om lacht.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:30 schreef krioro het volgende:
[..].
Vond hem gewoon grappig hoor.(srs)
Je doet nu net of je achterlijk bent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |