Paar keer gevraagd om te worden, maar leiding geven aan halve debielen, straattuig en wajongers bedank ik vriendelijk voorquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat je mijn fok archieven krijgt hè
Waarom ben jij geen teamleider na 8 jaar?
Okayquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je doet nu net of je achterlijk bent.
2NutZ wel hij is beta en soms wanhopig. Ik niet, ik geef geen fuck.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:19 schreef Chai het volgende:
Lijden jullie trouwens niet onder de hoge eisen die de maatschappij stelt aan mannen?
[ afbeelding ]
Mooi tochquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:35 schreef wickedmen het volgende:
Dat geldt trouwens voor wel meer mannen zowel negatief als positief.![]()
Concurrentiequote:Op dinsdag 11 november 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi tochzo heb jij NOG meer vrouwen voor jezelf. Geen concurrentie
Ik heb die van mij allang opgeheven. Je hebt er nog 1 zover ik weet van Haan of Supergirl.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:36 schreef LudoSanders het volgende:
Ey Wickedmen, mag ik nou nog in die WhatsApp groep van je?
Mensen die denken dat er concurrentie bestaat hebben weinig te willen? ik sn ap dit antwoord niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
ConcurrentieMensen die zo denken hebben weinig te willen.
Beetje KLB-mod zeg maar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Paar keer gevraagd om te worden, maar leiding geven aan halve debielen, straattuig en wajongers bedank ik vriendelijk voor. En het management behandelt je smerig, heb ik al vaak genoeg meegemaakt
.
Dit of kkdom.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:42 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een filosoof schuilt er achter wickedmen.
Vanavond even doenquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:43 schreef chroestjov het volgende:
US / Een foto van je baard [M] #4
Mortaxx, heb een baardstatus-update gedaan, nu jij nog.
Je nekhaar moet worden bijgeknipt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:43 schreef chroestjov het volgende:
US / Een foto van je baard [M] #4
Mortaxx, heb een baardstatus-update gedaan, nu jij nog.
Nee denken in daar heb ik concurrentie voor of die kan zo wisselen. Dan ben je best onzeker, zie ook wel beta.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen die denken dat er concurrentie bestaat hebben weinig te willen? ik sn ap dit antwoord niet.
Volgens mij is het juist heel gezond om te denken aan concurrentie, in welk gebied des levens dan ook.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee denken in daar heb ik concurrentie voor of die kan zo wisselen. Dan ben je best onzeker, zie ook wel beta.
Welkom in het bedrijfsleven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Paar keer gevraagd om te worden, maar leiding geven aan halve debielen, straattuig en wajongers bedank ik vriendelijk voor. En het management behandelt je smerig, heb ik al vaak genoeg meegemaakt
.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist heel gezond om te denken aan concurrentie, in welk gebied des levens dan.
Supermarktmanager en assistent zijn amper bedrijfsleven te noemen, begint pas bij de functies boven hunquote:
Nee? niet?quote:
Ik ben nu wel benieuwd of jij bij de halve debielen, het straattuig, de wajongers of het management behoortquote:
Ik denk allemaal.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd of jij bij de halve debielen, het straattuig, de wajongers of het management behoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |