Geen punani ayyyy.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
Nice mijn is kwart en krijg all day puki ayam.
mocro4lifequote:Op dinsdag 11 november 2014 15:01 schreef Chloroform het volgende:
Wat een cultureel divers gemeenschap is het hier toch.
hjb vieze zandflosser.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:01 schreef Chloroform het volgende:
Oh al gebannedquote:
neequote:
Wrom zoquote:
Diegene had er wel moeite ingestoken. Toch sneu voor zo iemand.quote:
Ja had niks te doen man.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Diegene had er wel moeite ingestoken. Toch sneu voor zo iemand.
Waarvoor gebanned?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er was iemand die een account aangemaakt had met de naam voederbieteI(hoofdletter i) en die poste in de SC dat 'ie lekker gepoept had.quote:
Ja, halve levenswerk naar de knoppenquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
gwnquote:
Vreemd verhaal.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er was iemand die een account aangemaakt had met de naam voederbieteI(hoofdletter i) en die poste in de SC dat 'ie lekker gepoept had.
Ik weet het verder ook allemaal niet hoor.
Met je gerstpenis.quote:
gelukkig geen moslimsquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:01 schreef Chloroform het volgende:
Modus is net als wijnquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ik waardeer modus zijn consistentie wel
Wat ik raar vind vooral is dat iemand dit bedenkt.. van hey ik maak ff kloon aan en dan vertel ik over mijn grote boodschap... ik snap die denkwijze niet helemaal.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Modus is net als wijn. Eerst is het niet te doen en als je eraan gewend bent is het nog steeds smerig.
Wacht maar tot er iemand met GridIok op de proppen komtquote:
Che_ is moslim.quote:
Kom bier brouwen met mij bbyquote:
Het waren toch 4 hele mooie postsquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat ik raar vind vooral is dat iemand dit bedenkt.. van hey ik maak ff kloon aan en dan vertel ik over mijn grote boodschap... ik snap die denkwijze niet helemaal.
Nou idd, dat was het wel waardquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het waren toch 4 hele mooie posts.
Zal me geen worst uitmaken hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wacht maar tot er iemand met GridIok op de proppen komt. Je weet niet wat ik meegemaakt heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |