dan heb je mss kans dat ze juist komen. mss moet je wel hard to get spelen ofzoquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Als ze bij mij aanbellen komen ze van een koude kermis thuis. Heb lekker geen snoep gekocht.
het zonnige zuiden.quote:
ow daar vieren ze dit toch niet? ik dacht alleen in noord hollandquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zonnige zuiden.
hier lopen vandaag alleen verkleedde zatlappen rond
haquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, A_F woont op de kermis. Kamper.
:squote:Op dinsdag 11 november 2014 19:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan geef je jezelf toch gewoon, snoepje.![]()
nee. al hebben mensen het wel 1 jaar geprobeerd. maar die waren dan ook vanuit holland geïmporteerdquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ow daar vieren ze dit toch niet? ik dacht alleen in noord holland
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ha![]()
Kan ik jou een keer inhuren voor feesten of partijen? Niet omdat je (half) blackka bent maar omdat ik elke dag die snee in mijn reet nog groter lach om die posts van je.![]()
O okequote:
lu2 :$quote:
Zou hamburgertje voor je bakken hoorquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:56 schreef Chloroform het volgende:
Vind het gewoon fijn om mijn frustraties over eten met jullie te delen.
Kijk, zo kan het ook.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou hamburgertje voor je bakken hoor
Dacht ik zoquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kijk, zo kan het ook.
Zou je ballen leeg zuigen als toetje, als je penis zou hebben.
Ja, romantisch. Have funquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Mijn chick is onderweg en we gaan de gevangen van Azkaban kijken en we hebben afgesproken dat we in elk reclameblok snel gaan seksen. Leuk he?
Dan doe ik gewoon wingardium leviosa en dan zul je zien wat er weer stijgt heuehaheheequote:Op dinsdag 11 november 2014 20:12 schreef Chloroform het volgende:
Dan tovert ze zo je stijfje weg hahahaha ;pp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |