Is dat nou een trend eigenlijk, al die figuren die """in het verkeerde lichaam zijn geboren"""?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Oh, is het er zo een.![]()
http://nos.nl/artikel/720110-coc-wil-unisekstoilet.html
Ik durf niet te klikken manquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Oh, is het er zo een.![]()
http://nos.nl/artikel/720110-coc-wil-unisekstoilet.html
Dit nummer van de zoon van Eazy Yquote:
Hij gaat zo aan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit nummer van de zoon van Eazy Y!
Wow.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
You're still my son and I love you [ afbeelding ]
But that flaboyant over-the-top shitdickin' fluffy fairy legging wearin' hipswinging faggotry gotta go [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan waar je ze verstopt. met die doornen
ja eh de liefde gaat niet volledig over rozen hequote:Op dinsdag 11 november 2014 12:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook niet fijn wanneer je er op stapt met je blote voeten
nee, ook door de maagquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
ja eh de liefde gaat niet volledig over rozen he
Depressief gewordenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
ja eh de liefde gaat niet volledig over rozen he
nou het is sint maarten en niemand komt aan mijn deur, vrolijkt dit je misschien op ?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Depressief geworden
WAAR IS MIJN SPROOKJESHUWELIJK!!1!!!11!!
Kweetutnie. Hier ook nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou het is sint maarten en niemand komt aan mijn deur, vrolijkt dit je misschien op ?
hier ook niet, maar hier doet niemand aan sint maartenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou het is sint maarten en niemand komt aan mijn deur, vrolijkt dit je misschien op ?zo nee heb ik iig genoeg comfortfood (snoep ) voor je
ja lekkerquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kweetutnie. Hier ook niet
Wil wel pepernoten met je delenDat vrolijkt mij wel op
waar woon je?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier ook niet, maar hier doet niemand aan sint maarten
Ze lazen mee. COMPLOTquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
omg, na mijn bericht stond er gewoon iemand aan mijn deur, de eerste kinderen!
Haha, A_F woont op de kermis. Kamper.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Als ze bij mij aanbellen komen ze van een koude kermis thuis. Heb lekker geen snoep gekocht.
Dan geef je jezelf toch gewoon, snoepje.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Als ze bij mij aanbellen komen ze van een koude kermis thuis. Heb lekker geen snoep gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |