Raarrrrr. Om deze tijd die combinatie.quote:
CUL / Het FOK!-kookboek!quote:
Ik ga dit vandaag proberen bedankt voor je recept maat!!quote:Op maandag 10 november 2014 01:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
krijg vandaag visite, dus ik denk aan:
gemarineerde kippenpootjes met aubergine, yoghurt, sambal, banaan en een scheutje honingmosterd dressing. Deze zullen gepositioneerd worden op een heerlijk bedje van tonijnsalade, gekookte wortel en knapperige asperges, waar ook nog een pittige tomatensaus over gegoten zal worden. Als toetje krijgen de gasten een smeuige pindakaas-pudding met crème fraîche, cranberry-saus en klein beetje fijngemalen kazachstaanse chillipeper.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohja het voorgerecht zal bestaan uit een arabische dadelsoep met andijvie, stukjes ossenhaas, gefrituurde ananas en stukjes overheerlijke ragout-brood.
iemand tips?
Nee. Ga ergens anders trollen.quote:Op maandag 10 november 2014 01:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
maar vind jij het lekker klinken?
Nee hoor, maar mijn vliegtuig was om 14.00 's middags, met een uur vertraging vanwege iets wat er op de landbaan gebeurde. En daarna met trein en metro nog naar huis. Dus was pas tegen 7 uur thuis en dat was enige simpele wat we zo beetje in huis hadden.quote:Op maandag 10 november 2014 00:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]Heb je dan zo slecht in Engeland tijdens Remembrance Day gegeten? Was je in London?
quote:
Jezus maandag aan de champagne wat voor werk doe jij?quote:Op maandag 10 november 2014 19:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]..tuurlijk niet. Wel opgerookt later.
On topic:
Wederom welbekende lunchbowl met alles er gewoon op en aansluitend vanwege het fraaie weer buiten wat bepreken met bubbels en pafferts.![]()
Tis tenslotte maandag haters...
Even roosteren voordat je ze door salade doet.quote:Op zondag 9 november 2014 19:43 schreef Lady_Sunshine het volgende:
[..]
Walnoot door de salade!! Wat een lekker idee! Thanks
Als ergens op te klinken valt dan zijn bubbels nooit weg in deze. En het werk wat ik doe is bust boy zijn.quote:Op maandag 10 november 2014 19:32 schreef Elan het volgende:
Jezus maandag aan de champagne wat voor werk doe jij?![]()
Van die portie zou ik twee dagen kunnen etenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:44 schreef Diqiu-Long het volgende:
Vandaag heb ik broccoli, gebakken aardappel en twee lekkere winter steaks van de Aldi als avondeten gegeten
[ afbeelding ]
En dat is slechts wat op dat moment op het bord lag, want ik heb nog drie porties aardappelschijfjes gegeten en nog broccoli. Maar goed ik heb geen magnetron, en de broccoli moest ik echt maken omdat ik het vorige week gekocht had.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Van die portie zou ik twee dagen kunnen eten
wtf is dat?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Net een kroepia op voor het eerst. Vriend had er eentje meegenomen uit Rotterdam. Was lekker wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
wtf is dat?een soort van vierkante loempia gevuld met ik moet zeggen best goed gekruide nasi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is het iets Rotterdams ofzo.
Ik pm je ff over de spoiler![]()
Echt nog nooit van gehoord, die kroempia.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:33 schreef mascara-klodder het volgende:
een soort van vierkante loempia gevuld met ik moet zeggen best goed gekruide nasi.
Is gewoon een Mora assortiment snack, weet Meneer Goegel me te vertellenquote:Op woensdag 12 november 2014 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Echt nog nooit van gehoord, die kroempia.
Maar ja. Rotjeknorrers hebben wel meer vreemde eetgewoontes.
Je kan ook gewoon zeggen dat het over mij gaat hoor.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:33 schreef mascara-klodder het volgende:
een soort van vierkante loempia gevuld met ik moet zeggen best goed gekruide nasi.
Ik pm je ff over de spoiler
Ja,als je alleen maar in je eigen comfortzone blijft zitten dan vind je alles daarbuiten vreemd en ben je weinig gewend.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:05 schreef golfer het volgende:
Echt nog nooit van gehoord, die kroempia.
/Iwanius
Kap es met je Amsterdamse frustratiesquote:Op woensdag 12 november 2014 01:05 schreef golfer het volgende:
t water loopt me nou al in de bek, verwestersd of niet. Gefrituurd en iets wat aziatisch smaakt binnenin, wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 12 november 2014 08:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bestaat gewoon hoor en heeft niets van doen met de traditionele Chinese keuken.
Is gewoon voor westerlingen(Nederlanders) op de markt gezet (klein begonnen in de snackbars)om nog meer geld te genereren. Wordt vaak met pindasaus verkocht. Ik noem het altijd een groot uitgevallen nasi-hapje,beetje de tegenhanger van de welbekende bami-hap.
[..]
Wie beweert er dat t Aziatisch moet zijn? Niemand hoor en dat hoeft toch ook niet? Zijn gewone nasi- en bamihappen ook niet. Wel heel lekker!quote:Op woensdag 12 november 2014 08:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat het over mij gaat hoor.![]()
V.w.b. je quote:
[ afbeelding ]
Bestaat gewoon hoor en heeft niets van doen met de traditionele Chinese keuken.
Is gewoon voor westerlingen(Nederlanders) op de markt gezet (klein begonnen in de snackbars)om nog meer geld te genereren. Wordt vaak met pindasaus verkocht. Ik noem het altijd een groot uitgevallen nasi-hapje,beetje de tegenhanger van de welbekende bami-hap.
[..]
Ja,als je alleen maar in je eigen comfortzone blijft zitten dan vind je alles daarbuiten vreemd en ben je weinig gewend.
Dat is ook wel lullig ja, heb je eindelijk eens zin erin, istie dicht.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:14 schreef Diconnected het volgende:
Ik had ontzettend zin in Macdonalds (heb je wel eens) dus ik met een vriendin naar de Mac. Bleek die dus dicht te zijn, zijn ze aan het verbouwen
dus toen maar bij de snackbar een baconburger met frietjes op. Was wel beter dan de Mac
Dat klinkt goed!quote:Op woensdag 12 november 2014 00:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niet leuk om op de man te spelen...quote:Op woensdag 12 november 2014 01:05 schreef golfer het volgende:
/Iwanius
Ik dacht even dat het een typo was, maar Google leerde me van niet...quote:
Ik eet vanavond een noodlecurrysoep met aubergine en biefstukreepjesquote:Op woensdag 12 november 2014 15:04 schreef Moass het volgende:
Wel zin in een biefstukje![]()
Iemand tips om het eens wat minder standaard te maken?
Hoelaat kan ik aanschuiven?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik eet vanavond een noodlecurrysoep met aubergine en biefstukreepjes
Jup! (van dat receptje, hoewel aanschuiven vind ik ook prima. ; ) ), gepikt van de HelloFresh website,quote:Op woensdag 12 november 2014 15:06 schreef Moass het volgende:
[..]
Hoelaat kan ik aanschuiven?![]()
Klinkt goed, heb je er een receptje van misschien?
zoek eens op thaise lauwwarme beef salade... die zijn heerlijk!quote:Op woensdag 12 november 2014 15:04 schreef Moass het volgende:
Wel zin in een biefstukje![]()
Iemand tips om het eens wat minder standaard te maken?
Dan vertel me maar even waar ik moet aanschuivenquote:Op woensdag 12 november 2014 15:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jup! (van dat receptje, hoewel aanschuiven vind ik ook prima. ; ) ), gepikt van de HelloFresh website,
Hier kun je het recept downloaden.
Ga ik zeker even checken!quote:Op woensdag 12 november 2014 15:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
zoek eens op thaise lauwwarme beef salade... die zijn heerlijk!
Je bent welkom in Enschede. Of all places...quote:Op woensdag 12 november 2014 15:09 schreef Moass het volgende:
[..]
Dan vertel me maar even waar ik moet aanschuiven![]()
tnx!
Dat is wel een behoorlijk eind fietsen..quote:Op woensdag 12 november 2014 15:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je bent welkom in Enschede. Of all places...
Dat is voor iedereen zo.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:10 schreef Moass het volgende:
[..]
Dat is wel een behoorlijk eind fietsen..
Oehhh dat klinkt als een fantastisch doel voor dé truffelkaas!quote:Op donderdag 13 november 2014 16:44 schreef minilot het volgende:
Ik heb een restje deeg uit de vriezer getrokken en daar maak ik vanavond quiche mee met een vulling van gekarmeliseerde uien + paddestoelen die ik opbak met en scheut sherry.
Erbij salade van jonge bladsla, olie, sherryazijn en geschaafde truffelkaas van de Lidl
Ja, ik dacht: daar kan ik één van de vier gekochte stukjes wel aan opofferen.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:30 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Oehhh dat klinkt als een fantastisch doel voor dé truffelkaas!
Hier roti vanavond
Die laatste. Waar koop je die?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:38 schreef Woestijnvos het volgende:
Vandaag Fanta Grape en Pepsi wild cherry gedronken.
Shop America.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die laatste. Waar koop je die?
De Lidl heeft truffelkaas?! Morgen ff shoppenquote:Op donderdag 13 november 2014 16:44 schreef minilot het volgende:
Ik heb een restje deeg uit de vriezer getrokken en daar maak ik vanavond quiche mee met een vulling van gekarmeliseerde uien + paddestoelen die ik opbak met en scheut sherry.
Erbij salade van jonge bladsla, olie, sherryazijn en geschaafde truffelkaas van de Lidl
Yep, in het feestdagenassortiment, verkrijgbaar sinds gisterenquote:Op donderdag 13 november 2014 23:39 schreef maily het volgende:
[..]
De Lidl heeft truffelkaas?! Morgen ff shoppen
Ik maak ook eindelijk weer lekkere cappucino'squote:Op vrijdag 14 november 2014 08:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Een échte cappuccino (geen automaat)
Half 11 aan de cognac ja?quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:28 schreef Iwanius het volgende:
De ochtend doorkomen tot de lunch beginnend met wat thee,cognac,red bull (blijven we wakker) en een paffert. Gewoon omdat het vrijdag is!
quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:07 schreef minilot het volgende:
Lunch aan het verorberen: pasta met sausje van truffelkaas + zwarte peper + honing + verse basilicum
Wat is bij jou 'gebruikelijke groente-entourage' dan precies?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:06 schreef Skeletor. het volgende:
Tosti fricandeau/schapenkaas met de gebruikelijke groente-entourage
En een broodje truffelkaas?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu een paar kommen zelfgemaakte kippensoep met veel verse groentes
Nee, vind het op brood niet zo lekker... Ik ga het wel gebruiken om mijn spruitjes even onder de grill te gratinerenquote:
Dat ben ik eigenlijk wel met je eens. Zo opeten, of in salade of ergens doorheen gesmolten (groenten, paddestoelen, aardappelen, pasta) wél erg lekker.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee, vind het op brood niet zo lekker...
Iets sterkers bij de thee met dit frisse weer is altijd lekker.quote:
Is heerlijk! Vooral omdat de kaas door de puree smelt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:55 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Witlofschotel met ham/kaas/aardappelpuree, eerste keer, normaal eet ik alleen witlof ham/kaas, ben benieuwd
Boh, dat zo ik nu ook wel even lusten zeg!quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:16 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Iets sterkers bij de thee met dit frisse weer is altijd lekker.
On topic:
Vanmiddag maar eens voor de verandering de all you can eat Jap/Chinees aangedaan. Ging wel en maagje was gevuld.
Wilde t doen maar zus appte dat ik morgen pasta bij haar eet dus nu staat er toch de gratin in de ovenquote:
Het is heerlijk!!quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is heerlijk! Vooral omdat de kaas door de puree smelt.
Alleen witlof ham/kaas vind ik trouwens ook wel weinig.
Maar zo lekkerquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:06 schreef Molo het volgende:
Burger king whopper menu voor het eerst sinds jaren en nu voel ik me misbruikt
Neh, achteraf toch niet vond ik. Maar alles was al dicht onderweg en geen tijd om uitgebreid te eten dus voor een keertje prima.quote:
Ui en paprika!quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat is bij jou 'gebruikelijke groente-entourage' dan precies?
Shabu.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:20 schreef minilot het volgende:
Boh, dat zo ik nu ook wel even lusten zeg!Bij welke vreetschuur zat je?
Net de truffelkaas gekocht!quote:
Dat zal het onvolprezen Lidl-fantopic zijn geweestquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:35 schreef foodlover het volgende:
[..]
Net de truffelkaas gekocht!
Weet niet meer waar maar ergens in CUL las ik dat 'ie lekker moet zijn.
Hoe was het bij truffels? Menu ziet er op kaart goed uit...quote:Op zondag 16 november 2014 16:01 schreef golfer het volgende:
Nu: pasteitje met kalfsragout.
Vanavond gebakken hertenbiefstukken met chocoladesaus, gegratineerde aardappeltjes uit de oven en gegrilde baby romainesla.
quote:Op zondag 16 november 2014 16:24 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Hoe was het bij truffels? Menu ziet er op kaart goed uit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 16 november 2014 16:46 schreef golfer het volgende:
[..]Hoe waren de gerechten afzonderlijk? Dat mis ik in je beschrijving eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel mooi pand sowiesoOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Was allemaal erg lekker. Goed op smaak, mooie combinaties, fijne sauzen.quote:Op zondag 16 november 2014 19:43 schreef Molo het volgende:
Hoe waren de gerechten afzonderlijk? Dat mis ik in je beschrijving eigenlijk
Wel mooi pand sowieso
Er zit niet specifiek truffel overal door begrijp ik? Is gewoon de naam en het zit door/over sommige gerechten aan de kaart te zien?quote:Op zondag 16 november 2014 19:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Was allemaal erg lekker. Goed op smaak, mooie combinaties, fijne sauzen.
Nope. Je kunt het wel facultatief over gerechten laten strooien.quote:Op zondag 16 november 2014 19:54 schreef Molo het volgende:
Er zit niet specifiek truffel overal door begrijp ik? Is gewoon de naam en het zit door/over sommige gerechten aan de kaart te zien?
Idd, ik eet misschien 1 zak per jaar. Ben meer van de noten kaas en worst bij de borrel.quote:Op maandag 17 november 2014 01:21 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
Naturel, nog altijd een van de beste chips-smaken.
quote:Op maandag 17 november 2014 02:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd, ik eet misschien 1 zak per jaar. Ben meer van de noten kaas en worst bij de borrel.
Maar dan is het wel naturel.
Of die Doritos ? Mag ik ook wel.
Maar toch liever, dopnoten, cashew, of pistache, paar blokjes kaas en harde worst.
1 of 2 bokbiertjes der bij nu danheerlijk.
Vooral als de honden ook meekomen op visite die zijn verzot op de dopnoten
Stoer! Zoiets wel eens eerder gedaan?quote:Op maandag 17 november 2014 10:37 schreef -Mellow- het volgende:
Vanmiddag gaan we een haantje slachten
ja, 1 x een kip en een keer 3 hanen achter elkaar. Niet makkelijk, maar ik vond het belangrijk om te doen. Nu heeft mijn broer een paar haantjes te veel en heb ik ook al een tijdje geen vlees meer gehad, dus dit komt dan mooi uit.quote:Op maandag 17 november 2014 11:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Stoer! Zoiets wel eens eerder gedaan?
quote:Op maandag 17 november 2014 11:57 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ja, 1 x een kip en een keer 3 hanen achter elkaar. Niet makkelijk, maar ik vond het belangrijk om te doen. Nu heeft mijn broer een paar haantjes te veel en heb ik ook al een tijdje geen vlees meer gehad, dus dit komt dan mooi uit.
quote:Op maandag 17 november 2014 10:37 schreef -Mellow- het volgende:
Vanmiddag gaan we een haantje slachten
Een heel krat?quote:Op maandag 17 november 2014 12:53 schreef Geerd het volgende:
Koffie, zo een broodje en dan heerlijk een kratje beugels weg tikken, vanavond even wat bestellen.
Lijkt me heerlijkquote:Op maandag 17 november 2014 15:14 schreef minilot het volgende:
Ik eet momenteel een paar warme chocoladekoekjes (net uit de oven) en vanavond eet ik dit:
http://ladyandpups.com/20(...)i-sausage-meatballs/
Klinkt veel, valt wel mee hoor. 14.00 begonnen tot uurtje of 4 5 6? Nog geen 2 per uurquote:
Zolang je het zelf maar geloofdquote:Op maandag 17 november 2014 18:16 schreef Zo-is-dat het volgende:
Stamppot met biologische Hema rookworst
Verse warme cakequote:Op maandag 17 november 2014 20:16 schreef littledrummergirl het volgende:
Fijne cake in de ovenaltijd handig om wat ingrediënten in huis te hebben voor latenight caketrek
Eet smakelijk...quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Een niet zo verse boterham met plakje kaas waar je doorheen kan kijken.
Waarom?!quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Een niet zo verse boterham met plakje kaas waar je doorheen kan kijken.
Jij eet teringveel vette kaas/zuivel of nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:28 schreef FutureFairytale het volgende:
En wat boerenkaas aan t snoepen
Ja want KAASquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij eet teringveel vette kaas/zuivel of niet.
Ontopic: handje amandelen vanavond goede sushi eten in Keulen.
Doe ff foto pls.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:51 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag maar weer eens de Surinaamse toer. Heerlijk,heerlijk,heerlijk!
Ik vind het eigenlijk best wel een beetje sneu dat jij het altijd zo doet voorkomen alsof je zo culinair onderlegd bent, terwijl je er dan altijd een blikje frisdrank bij hebt staanquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:51 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag maar weer eens de Surinaamse toer. Heerlijk,heerlijk,heerlijk!
Omnomnomquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:11 schreef Mord_Sith het volgende:
Lekker ordinair broodjes shoarma met verse knoflooksaus, en cheddarkaas
ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:15 schreef Coca_Cola het volgende:
Couscous samen met een vriendin.
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit man! Wil je het recept met ons delen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:15 schreef Coca_Cola het volgende:
Couscous samen met een vriendin.
[ afbeelding ]
Bedankt. Couscous, 1 paprika, pakje tomatenblokjes van 200gr, bos koriander, kipfilet et tajinesaus van een pakket (bijvoorbeeld Knorr).quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ziet er goed uit man! Wil je het recept met ons delen?
Of om half 11 in de ochtend aan de cognacquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best wel een beetje sneu dat jij het altijd zo doet voorkomen alsof je zo culinair onderlegd bent, terwijl je er dan altijd een blikje frisdrank bij hebt staan
En vergeet de paffert nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Of om half 11 in de ochtend aan de cognac
Thanks vrijdag denk ff proberenquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:00 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Bedankt. Couscous, 1 paprika, pakje tomatenblokjes van 200gr, bos koriander, kipfilet et tajinesaus van een pakket (bijvoorbeeld Knorr).
Dat ga ik zo in elkaar zetten, maar dan zonder de salami.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Omnomnom
Hier pizza met salami, ham en champignons.
Ik vind het eigenlijk best wel een beetje sneu dat jij weer meent op de man te moeten spelen i.p.v. iets zinnigs over het eten te zeggen,als je dat al uberhaupt kan frustrie.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:29 schreef BlackLining het volgende:
Ik vind het eigenlijk best wel een beetje sneu dat jij het altijd zo doet voorkomen alsof je zo culinair onderlegd bent, terwijl je er dan altijd een blikje frisdrank bij hebt staan
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best wel een beetje sneu dat jij weer meent op de man te moeten spelen i.p.v. iets zinnigs over het eten te zeggen,als je dat al uberhaupt kan frustrie.
Mooie is dat ik zo 'slecht'onderlegd ben dat ik mij juist niet hoeft te conformeren aan allerlei etiquetten waar menigeen mee dweept als leidraad om zichzelf een houding aan te kunnen meten wanneer ze gaan uiteten.
Als in, twee kiwi's + een bord rijst?quote:Op woensdag 19 november 2014 09:05 schreef Elan het volgende:
Ontbijt met 2 kiwi rijst en 4 gekookte eieren vandaag 25 km hardlopen.
Ik drink ook altijd frisdrank bij het eten als ik uit eten ga , ik lust geen wijnquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best wel een beetje sneu dat jij weer meent op de man te moeten spelen i.p.v. iets zinnigs over het eten te zeggen,als je dat al uberhaupt kan frustrie.
Mooie is dat ik zo 'slecht'onderlegd ben dat ik mij juist niet hoeft te conformeren aan allerlei etiquetten waar menigeen mee dweept als leidraad om zichzelf een houding aan te kunnen meten wanneer ze gaan uiteten.
Nee wel los van elkaarquote:Op woensdag 19 november 2014 09:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Als in, twee kiwi's + een bord rijst?
Of bestaat er zoiets als kiwi-rijst? Intrigerend!
Ja dat klopt. in restaurants is dat zeker zo. Hoewel sommige toprestaurants creatieve alcoholvrije drankjes serveren als je aangeeft geen drank te willen. Dat zouden er meer moeten doenquote:Op woensdag 19 november 2014 09:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik hou niet van frisdrank (veel te zoet) en dat beperkt je erg met drank keuzes als je nog moet rijden. Water of thee..
Joepie! Fijnquote:Op woensdag 19 november 2014 11:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
tnx, krijg net te horen dat ik naar huis mag zo.
Lekker weer zelf koken
Water drink ik gedurende de hele dag als dorstlesser en thee heb ik al meestal vroeg in de ochtend op bij het ontbijt(mini pot)quote:Op woensdag 19 november 2014 09:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik hou niet van frisdrank (veel te zoet) en dat beperkt je erg met drank keuzes als je nog moet rijden. Water of thee..
Toen ik klein was vond ik chocoladevla met versgeklopte slagroom het allerlekkerste dat bestondquote:
Jaquote:Op donderdag 20 november 2014 13:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Toen ik klein was vond ik chocoladevla met versgeklopte slagroom het allerlekkerste dat bestond
Met Klop Klopquote:Op donderdag 20 november 2014 15:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja
Of nog erger: Saroma-pudding met versgeklopte slagroom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |