Ja dat klopt. in restaurants is dat zeker zo. Hoewel sommige toprestaurants creatieve alcoholvrije drankjes serveren als je aangeeft geen drank te willen. Dat zouden er meer moeten doenquote:Op woensdag 19 november 2014 09:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik hou niet van frisdrank (veel te zoet) en dat beperkt je erg met drank keuzes als je nog moet rijden. Water of thee..
Joepie! Fijnquote:Op woensdag 19 november 2014 11:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
tnx, krijg net te horen dat ik naar huis mag zo.
Lekker weer zelf koken
Water drink ik gedurende de hele dag als dorstlesser en thee heb ik al meestal vroeg in de ochtend op bij het ontbijt(mini pot)quote:Op woensdag 19 november 2014 09:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik hou niet van frisdrank (veel te zoet) en dat beperkt je erg met drank keuzes als je nog moet rijden. Water of thee..
Toen ik klein was vond ik chocoladevla met versgeklopte slagroom het allerlekkerste dat bestondquote:
Jaquote:Op donderdag 20 november 2014 13:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Toen ik klein was vond ik chocoladevla met versgeklopte slagroom het allerlekkerste dat bestond
Met Klop Klopquote:Op donderdag 20 november 2014 15:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja
Of nog erger: Saroma-pudding met versgeklopte slagroom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |