Ik vind het eigenlijk best wel een beetje sneu dat jij het altijd zo doet voorkomen alsof je zo culinair onderlegd bent, terwijl je er dan altijd een blikje frisdrank bij hebt staanquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:51 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag maar weer eens de Surinaamse toer. Heerlijk,heerlijk,heerlijk!
Omnomnomquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:11 schreef Mord_Sith het volgende:
Lekker ordinair broodjes shoarma met verse knoflooksaus, en cheddarkaas
ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:15 schreef Coca_Cola het volgende:
Couscous samen met een vriendin.
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit man! Wil je het recept met ons delen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:15 schreef Coca_Cola het volgende:
Couscous samen met een vriendin.
[ afbeelding ]
Bedankt. Couscous, 1 paprika, pakje tomatenblokjes van 200gr, bos koriander, kipfilet et tajinesaus van een pakket (bijvoorbeeld Knorr).quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ziet er goed uit man! Wil je het recept met ons delen?
Of om half 11 in de ochtend aan de cognacquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best wel een beetje sneu dat jij het altijd zo doet voorkomen alsof je zo culinair onderlegd bent, terwijl je er dan altijd een blikje frisdrank bij hebt staan
En vergeet de paffert nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Of om half 11 in de ochtend aan de cognac
Thanks vrijdag denk ff proberenquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:00 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Bedankt. Couscous, 1 paprika, pakje tomatenblokjes van 200gr, bos koriander, kipfilet et tajinesaus van een pakket (bijvoorbeeld Knorr).
Dat ga ik zo in elkaar zetten, maar dan zonder de salami.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Omnomnom
Hier pizza met salami, ham en champignons.
Ik vind het eigenlijk best wel een beetje sneu dat jij weer meent op de man te moeten spelen i.p.v. iets zinnigs over het eten te zeggen,als je dat al uberhaupt kan frustrie.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:29 schreef BlackLining het volgende:
Ik vind het eigenlijk best wel een beetje sneu dat jij het altijd zo doet voorkomen alsof je zo culinair onderlegd bent, terwijl je er dan altijd een blikje frisdrank bij hebt staan
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best wel een beetje sneu dat jij weer meent op de man te moeten spelen i.p.v. iets zinnigs over het eten te zeggen,als je dat al uberhaupt kan frustrie.
Mooie is dat ik zo 'slecht'onderlegd ben dat ik mij juist niet hoeft te conformeren aan allerlei etiquetten waar menigeen mee dweept als leidraad om zichzelf een houding aan te kunnen meten wanneer ze gaan uiteten.
Als in, twee kiwi's + een bord rijst?quote:Op woensdag 19 november 2014 09:05 schreef Elan het volgende:
Ontbijt met 2 kiwi rijst en 4 gekookte eieren vandaag 25 km hardlopen.
Ik drink ook altijd frisdrank bij het eten als ik uit eten ga , ik lust geen wijnquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best wel een beetje sneu dat jij weer meent op de man te moeten spelen i.p.v. iets zinnigs over het eten te zeggen,als je dat al uberhaupt kan frustrie.
Mooie is dat ik zo 'slecht'onderlegd ben dat ik mij juist niet hoeft te conformeren aan allerlei etiquetten waar menigeen mee dweept als leidraad om zichzelf een houding aan te kunnen meten wanneer ze gaan uiteten.
Nee wel los van elkaarquote:Op woensdag 19 november 2014 09:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Als in, twee kiwi's + een bord rijst?
Of bestaat er zoiets als kiwi-rijst? Intrigerend!
Ja dat klopt. in restaurants is dat zeker zo. Hoewel sommige toprestaurants creatieve alcoholvrije drankjes serveren als je aangeeft geen drank te willen. Dat zouden er meer moeten doenquote:Op woensdag 19 november 2014 09:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik hou niet van frisdrank (veel te zoet) en dat beperkt je erg met drank keuzes als je nog moet rijden. Water of thee..
Joepie! Fijnquote:Op woensdag 19 november 2014 11:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
tnx, krijg net te horen dat ik naar huis mag zo.
Lekker weer zelf koken
Water drink ik gedurende de hele dag als dorstlesser en thee heb ik al meestal vroeg in de ochtend op bij het ontbijt(mini pot)quote:Op woensdag 19 november 2014 09:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik hou niet van frisdrank (veel te zoet) en dat beperkt je erg met drank keuzes als je nog moet rijden. Water of thee..
Toen ik klein was vond ik chocoladevla met versgeklopte slagroom het allerlekkerste dat bestondquote:
Jaquote:Op donderdag 20 november 2014 13:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Toen ik klein was vond ik chocoladevla met versgeklopte slagroom het allerlekkerste dat bestond
Met Klop Klopquote:Op donderdag 20 november 2014 15:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja
Of nog erger: Saroma-pudding met versgeklopte slagroom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |