quote:Op maandag 17 november 2014 02:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd, ik eet misschien 1 zak per jaar. Ben meer van de noten kaas en worst bij de borrel.
Maar dan is het wel naturel.
Of die Doritos ? Mag ik ook wel.
Maar toch liever, dopnoten, cashew, of pistache, paar blokjes kaas en harde worst.
1 of 2 bokbiertjes der bij nu danheerlijk.
Vooral als de honden ook meekomen op visite die zijn verzot op de dopnoten
Stoer! Zoiets wel eens eerder gedaan?quote:Op maandag 17 november 2014 10:37 schreef -Mellow- het volgende:
Vanmiddag gaan we een haantje slachten
ja, 1 x een kip en een keer 3 hanen achter elkaar. Niet makkelijk, maar ik vond het belangrijk om te doen. Nu heeft mijn broer een paar haantjes te veel en heb ik ook al een tijdje geen vlees meer gehad, dus dit komt dan mooi uit.quote:Op maandag 17 november 2014 11:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Stoer! Zoiets wel eens eerder gedaan?
quote:Op maandag 17 november 2014 11:57 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ja, 1 x een kip en een keer 3 hanen achter elkaar. Niet makkelijk, maar ik vond het belangrijk om te doen. Nu heeft mijn broer een paar haantjes te veel en heb ik ook al een tijdje geen vlees meer gehad, dus dit komt dan mooi uit.
quote:Op maandag 17 november 2014 10:37 schreef -Mellow- het volgende:
Vanmiddag gaan we een haantje slachten
Een heel krat?quote:Op maandag 17 november 2014 12:53 schreef Geerd het volgende:
Koffie, zo een broodje en dan heerlijk een kratje beugels weg tikken, vanavond even wat bestellen.
Lijkt me heerlijkquote:Op maandag 17 november 2014 15:14 schreef minilot het volgende:
Ik eet momenteel een paar warme chocoladekoekjes (net uit de oven) en vanavond eet ik dit:
http://ladyandpups.com/20(...)i-sausage-meatballs/
Zolang je het zelf maar geloofdquote:Op maandag 17 november 2014 18:16 schreef Zo-is-dat het volgende:
Stamppot met biologische Hema rookworst
Verse warme cakequote:Op maandag 17 november 2014 20:16 schreef littledrummergirl het volgende:
Fijne cake in de ovenaltijd handig om wat ingrediënten in huis te hebben voor latenight caketrek
Eet smakelijk...quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Een niet zo verse boterham met plakje kaas waar je doorheen kan kijken.
Waarom?!quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Een niet zo verse boterham met plakje kaas waar je doorheen kan kijken.
Jij eet teringveel vette kaas/zuivel of nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:28 schreef FutureFairytale het volgende:
En wat boerenkaas aan t snoepen
Ja want KAASquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij eet teringveel vette kaas/zuivel of niet.
Ontopic: handje amandelen vanavond goede sushi eten in Keulen.
Doe ff foto pls.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:51 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag maar weer eens de Surinaamse toer. Heerlijk,heerlijk,heerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |