Oehhh dat klinkt als een fantastisch doel voor dé truffelkaas!quote:Op donderdag 13 november 2014 16:44 schreef minilot het volgende:
Ik heb een restje deeg uit de vriezer getrokken en daar maak ik vanavond quiche mee met een vulling van gekarmeliseerde uien + paddestoelen die ik opbak met en scheut sherry.
Erbij salade van jonge bladsla, olie, sherryazijn en geschaafde truffelkaas van de Lidl
Ja, ik dacht: daar kan ik één van de vier gekochte stukjes wel aan opofferen.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:30 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Oehhh dat klinkt als een fantastisch doel voor dé truffelkaas!
Hier roti vanavond
Die laatste. Waar koop je die?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:38 schreef Woestijnvos het volgende:
Vandaag Fanta Grape en Pepsi wild cherry gedronken.
Shop America.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die laatste. Waar koop je die?
De Lidl heeft truffelkaas?! Morgen ff shoppenquote:Op donderdag 13 november 2014 16:44 schreef minilot het volgende:
Ik heb een restje deeg uit de vriezer getrokken en daar maak ik vanavond quiche mee met een vulling van gekarmeliseerde uien + paddestoelen die ik opbak met en scheut sherry.
Erbij salade van jonge bladsla, olie, sherryazijn en geschaafde truffelkaas van de Lidl
Yep, in het feestdagenassortiment, verkrijgbaar sinds gisterenquote:Op donderdag 13 november 2014 23:39 schreef maily het volgende:
[..]
De Lidl heeft truffelkaas?! Morgen ff shoppen
Ik maak ook eindelijk weer lekkere cappucino'squote:Op vrijdag 14 november 2014 08:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Een échte cappuccino (geen automaat)
Half 11 aan de cognac ja?quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:28 schreef Iwanius het volgende:
De ochtend doorkomen tot de lunch beginnend met wat thee,cognac,red bull (blijven we wakker) en een paffert. Gewoon omdat het vrijdag is!
quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:07 schreef minilot het volgende:
Lunch aan het verorberen: pasta met sausje van truffelkaas + zwarte peper + honing + verse basilicum
Wat is bij jou 'gebruikelijke groente-entourage' dan precies?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:06 schreef Skeletor. het volgende:
Tosti fricandeau/schapenkaas met de gebruikelijke groente-entourage
En een broodje truffelkaas?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu een paar kommen zelfgemaakte kippensoep met veel verse groentes
Nee, vind het op brood niet zo lekker... Ik ga het wel gebruiken om mijn spruitjes even onder de grill te gratinerenquote:
Dat ben ik eigenlijk wel met je eens. Zo opeten, of in salade of ergens doorheen gesmolten (groenten, paddestoelen, aardappelen, pasta) wél erg lekker.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee, vind het op brood niet zo lekker...
Iets sterkers bij de thee met dit frisse weer is altijd lekker.quote:
Is heerlijk! Vooral omdat de kaas door de puree smelt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:55 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Witlofschotel met ham/kaas/aardappelpuree, eerste keer, normaal eet ik alleen witlof ham/kaas, ben benieuwd
Boh, dat zo ik nu ook wel even lusten zeg!quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:16 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Iets sterkers bij de thee met dit frisse weer is altijd lekker.
On topic:
Vanmiddag maar eens voor de verandering de all you can eat Jap/Chinees aangedaan. Ging wel en maagje was gevuld.
Wilde t doen maar zus appte dat ik morgen pasta bij haar eet dus nu staat er toch de gratin in de ovenquote:
Het is heerlijk!!quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is heerlijk! Vooral omdat de kaas door de puree smelt.
Alleen witlof ham/kaas vind ik trouwens ook wel weinig.
Maar zo lekkerquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:06 schreef Molo het volgende:
Burger king whopper menu voor het eerst sinds jaren en nu voel ik me misbruikt
Neh, achteraf toch niet vond ik. Maar alles was al dicht onderweg en geen tijd om uitgebreid te eten dus voor een keertje prima.quote:
Ui en paprika!quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat is bij jou 'gebruikelijke groente-entourage' dan precies?
Shabu.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:20 schreef minilot het volgende:
Boh, dat zo ik nu ook wel even lusten zeg!Bij welke vreetschuur zat je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |