Oehhh dat klinkt als een fantastisch doel voor dé truffelkaas!quote:Op donderdag 13 november 2014 16:44 schreef minilot het volgende:
Ik heb een restje deeg uit de vriezer getrokken en daar maak ik vanavond quiche mee met een vulling van gekarmeliseerde uien + paddestoelen die ik opbak met en scheut sherry.
Erbij salade van jonge bladsla, olie, sherryazijn en geschaafde truffelkaas van de Lidl
Ja, ik dacht: daar kan ik één van de vier gekochte stukjes wel aan opofferen.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:30 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Oehhh dat klinkt als een fantastisch doel voor dé truffelkaas!
Hier roti vanavond
Die laatste. Waar koop je die?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:38 schreef Woestijnvos het volgende:
Vandaag Fanta Grape en Pepsi wild cherry gedronken.
Shop America.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die laatste. Waar koop je die?
De Lidl heeft truffelkaas?! Morgen ff shoppenquote:Op donderdag 13 november 2014 16:44 schreef minilot het volgende:
Ik heb een restje deeg uit de vriezer getrokken en daar maak ik vanavond quiche mee met een vulling van gekarmeliseerde uien + paddestoelen die ik opbak met en scheut sherry.
Erbij salade van jonge bladsla, olie, sherryazijn en geschaafde truffelkaas van de Lidl
Yep, in het feestdagenassortiment, verkrijgbaar sinds gisterenquote:Op donderdag 13 november 2014 23:39 schreef maily het volgende:
[..]
De Lidl heeft truffelkaas?! Morgen ff shoppen
Ik maak ook eindelijk weer lekkere cappucino'squote:Op vrijdag 14 november 2014 08:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Een échte cappuccino (geen automaat)
Half 11 aan de cognac ja?quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:28 schreef Iwanius het volgende:
De ochtend doorkomen tot de lunch beginnend met wat thee,cognac,red bull (blijven we wakker) en een paffert. Gewoon omdat het vrijdag is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |