Net de truffelkaas gekocht!quote:
Dat zal het onvolprezen Lidl-fantopic zijn geweestquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:35 schreef foodlover het volgende:
[..]
Net de truffelkaas gekocht!
Weet niet meer waar maar ergens in CUL las ik dat 'ie lekker moet zijn.
Hoe was het bij truffels? Menu ziet er op kaart goed uit...quote:Op zondag 16 november 2014 16:01 schreef golfer het volgende:
Nu: pasteitje met kalfsragout.
Vanavond gebakken hertenbiefstukken met chocoladesaus, gegratineerde aardappeltjes uit de oven en gegrilde baby romainesla.
quote:Op zondag 16 november 2014 16:24 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Hoe was het bij truffels? Menu ziet er op kaart goed uit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
quote:Op zondag 16 november 2014 16:46 schreef golfer het volgende:
[..]Hoe waren de gerechten afzonderlijk? Dat mis ik in je beschrijving eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel mooi pand sowiesoOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Was allemaal erg lekker. Goed op smaak, mooie combinaties, fijne sauzen.quote:Op zondag 16 november 2014 19:43 schreef Molo het volgende:
Hoe waren de gerechten afzonderlijk? Dat mis ik in je beschrijving eigenlijk
Wel mooi pand sowieso
Er zit niet specifiek truffel overal door begrijp ik? Is gewoon de naam en het zit door/over sommige gerechten aan de kaart te zien?quote:Op zondag 16 november 2014 19:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Was allemaal erg lekker. Goed op smaak, mooie combinaties, fijne sauzen.
Nope. Je kunt het wel facultatief over gerechten laten strooien.quote:Op zondag 16 november 2014 19:54 schreef Molo het volgende:
Er zit niet specifiek truffel overal door begrijp ik? Is gewoon de naam en het zit door/over sommige gerechten aan de kaart te zien?
Idd, ik eet misschien 1 zak per jaar. Ben meer van de noten kaas en worst bij de borrel.quote:Op maandag 17 november 2014 01:21 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
Naturel, nog altijd een van de beste chips-smaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |