Raarrrrr. Om deze tijd die combinatie.quote:
CUL / Het FOK!-kookboek!quote:
Ik ga dit vandaag proberen bedankt voor je recept maat!!quote:Op maandag 10 november 2014 01:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
krijg vandaag visite, dus ik denk aan:
gemarineerde kippenpootjes met aubergine, yoghurt, sambal, banaan en een scheutje honingmosterd dressing. Deze zullen gepositioneerd worden op een heerlijk bedje van tonijnsalade, gekookte wortel en knapperige asperges, waar ook nog een pittige tomatensaus over gegoten zal worden. Als toetje krijgen de gasten een smeuige pindakaas-pudding met crème fraîche, cranberry-saus en klein beetje fijngemalen kazachstaanse chillipeper.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohja het voorgerecht zal bestaan uit een arabische dadelsoep met andijvie, stukjes ossenhaas, gefrituurde ananas en stukjes overheerlijke ragout-brood.
iemand tips?
Nee. Ga ergens anders trollen.quote:Op maandag 10 november 2014 01:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
maar vind jij het lekker klinken?
Nee hoor, maar mijn vliegtuig was om 14.00 's middags, met een uur vertraging vanwege iets wat er op de landbaan gebeurde. En daarna met trein en metro nog naar huis. Dus was pas tegen 7 uur thuis en dat was enige simpele wat we zo beetje in huis hadden.quote:Op maandag 10 november 2014 00:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]Heb je dan zo slecht in Engeland tijdens Remembrance Day gegeten? Was je in London?
quote:
Jezus maandag aan de champagne wat voor werk doe jij?quote:Op maandag 10 november 2014 19:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]..tuurlijk niet. Wel opgerookt later.
On topic:
Wederom welbekende lunchbowl met alles er gewoon op en aansluitend vanwege het fraaie weer buiten wat bepreken met bubbels en pafferts.![]()
Tis tenslotte maandag haters...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |