Raarrrrr. Om deze tijd die combinatie.quote:
CUL / Het FOK!-kookboek!quote:
Ik ga dit vandaag proberen bedankt voor je recept maat!!quote:Op maandag 10 november 2014 01:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
krijg vandaag visite, dus ik denk aan:
gemarineerde kippenpootjes met aubergine, yoghurt, sambal, banaan en een scheutje honingmosterd dressing. Deze zullen gepositioneerd worden op een heerlijk bedje van tonijnsalade, gekookte wortel en knapperige asperges, waar ook nog een pittige tomatensaus over gegoten zal worden. Als toetje krijgen de gasten een smeuige pindakaas-pudding met crème fraîche, cranberry-saus en klein beetje fijngemalen kazachstaanse chillipeper.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohja het voorgerecht zal bestaan uit een arabische dadelsoep met andijvie, stukjes ossenhaas, gefrituurde ananas en stukjes overheerlijke ragout-brood.
iemand tips?
Nee. Ga ergens anders trollen.quote:Op maandag 10 november 2014 01:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
maar vind jij het lekker klinken?
Nee hoor, maar mijn vliegtuig was om 14.00 's middags, met een uur vertraging vanwege iets wat er op de landbaan gebeurde. En daarna met trein en metro nog naar huis. Dus was pas tegen 7 uur thuis en dat was enige simpele wat we zo beetje in huis hadden.quote:Op maandag 10 november 2014 00:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]Heb je dan zo slecht in Engeland tijdens Remembrance Day gegeten? Was je in London?
quote:
Jezus maandag aan de champagne wat voor werk doe jij?quote:Op maandag 10 november 2014 19:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]..tuurlijk niet. Wel opgerookt later.
On topic:
Wederom welbekende lunchbowl met alles er gewoon op en aansluitend vanwege het fraaie weer buiten wat bepreken met bubbels en pafferts.![]()
Tis tenslotte maandag haters...
Even roosteren voordat je ze door salade doet.quote:Op zondag 9 november 2014 19:43 schreef Lady_Sunshine het volgende:
[..]
Walnoot door de salade!! Wat een lekker idee! Thanks
Als ergens op te klinken valt dan zijn bubbels nooit weg in deze. En het werk wat ik doe is bust boy zijn.quote:Op maandag 10 november 2014 19:32 schreef Elan het volgende:
Jezus maandag aan de champagne wat voor werk doe jij?![]()
Van die portie zou ik twee dagen kunnen etenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:44 schreef Diqiu-Long het volgende:
Vandaag heb ik broccoli, gebakken aardappel en twee lekkere winter steaks van de Aldi als avondeten gegeten
[ afbeelding ]
En dat is slechts wat op dat moment op het bord lag, want ik heb nog drie porties aardappelschijfjes gegeten en nog broccoli. Maar goed ik heb geen magnetron, en de broccoli moest ik echt maken omdat ik het vorige week gekocht had.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Van die portie zou ik twee dagen kunnen eten
wtf is dat?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Net een kroepia op voor het eerst. Vriend had er eentje meegenomen uit Rotterdam. Was lekker wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
wtf is dat?een soort van vierkante loempia gevuld met ik moet zeggen best goed gekruide nasi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is het iets Rotterdams ofzo.
Ik pm je ff over de spoiler![]()
Echt nog nooit van gehoord, die kroempia.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:33 schreef mascara-klodder het volgende:
een soort van vierkante loempia gevuld met ik moet zeggen best goed gekruide nasi.
Is gewoon een Mora assortiment snack, weet Meneer Goegel me te vertellenquote:Op woensdag 12 november 2014 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Echt nog nooit van gehoord, die kroempia.
Maar ja. Rotjeknorrers hebben wel meer vreemde eetgewoontes.
Je kan ook gewoon zeggen dat het over mij gaat hoor.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:33 schreef mascara-klodder het volgende:
een soort van vierkante loempia gevuld met ik moet zeggen best goed gekruide nasi.
Ik pm je ff over de spoiler
Ja,als je alleen maar in je eigen comfortzone blijft zitten dan vind je alles daarbuiten vreemd en ben je weinig gewend.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:05 schreef golfer het volgende:
Echt nog nooit van gehoord, die kroempia.
/Iwanius
Kap es met je Amsterdamse frustratiesquote:Op woensdag 12 november 2014 01:05 schreef golfer het volgende:
t water loopt me nou al in de bek, verwestersd of niet. Gefrituurd en iets wat aziatisch smaakt binnenin, wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 12 november 2014 08:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bestaat gewoon hoor en heeft niets van doen met de traditionele Chinese keuken.
Is gewoon voor westerlingen(Nederlanders) op de markt gezet (klein begonnen in de snackbars)om nog meer geld te genereren. Wordt vaak met pindasaus verkocht. Ik noem het altijd een groot uitgevallen nasi-hapje,beetje de tegenhanger van de welbekende bami-hap.
[..]
Wie beweert er dat t Aziatisch moet zijn? Niemand hoor en dat hoeft toch ook niet? Zijn gewone nasi- en bamihappen ook niet. Wel heel lekker!quote:Op woensdag 12 november 2014 08:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat het over mij gaat hoor.![]()
V.w.b. je quote:
[ afbeelding ]
Bestaat gewoon hoor en heeft niets van doen met de traditionele Chinese keuken.
Is gewoon voor westerlingen(Nederlanders) op de markt gezet (klein begonnen in de snackbars)om nog meer geld te genereren. Wordt vaak met pindasaus verkocht. Ik noem het altijd een groot uitgevallen nasi-hapje,beetje de tegenhanger van de welbekende bami-hap.
[..]
Ja,als je alleen maar in je eigen comfortzone blijft zitten dan vind je alles daarbuiten vreemd en ben je weinig gewend.
Dat is ook wel lullig ja, heb je eindelijk eens zin erin, istie dicht.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:14 schreef Diconnected het volgende:
Ik had ontzettend zin in Macdonalds (heb je wel eens) dus ik met een vriendin naar de Mac. Bleek die dus dicht te zijn, zijn ze aan het verbouwen
dus toen maar bij de snackbar een baconburger met frietjes op. Was wel beter dan de Mac
Dat klinkt goed!quote:Op woensdag 12 november 2014 00:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niet leuk om op de man te spelen...quote:Op woensdag 12 november 2014 01:05 schreef golfer het volgende:
/Iwanius
Ik dacht even dat het een typo was, maar Google leerde me van niet...quote:
Ik eet vanavond een noodlecurrysoep met aubergine en biefstukreepjesquote:Op woensdag 12 november 2014 15:04 schreef Moass het volgende:
Wel zin in een biefstukje![]()
Iemand tips om het eens wat minder standaard te maken?
Hoelaat kan ik aanschuiven?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik eet vanavond een noodlecurrysoep met aubergine en biefstukreepjes
Jup! (van dat receptje, hoewel aanschuiven vind ik ook prima. ; ) ), gepikt van de HelloFresh website,quote:Op woensdag 12 november 2014 15:06 schreef Moass het volgende:
[..]
Hoelaat kan ik aanschuiven?![]()
Klinkt goed, heb je er een receptje van misschien?
zoek eens op thaise lauwwarme beef salade... die zijn heerlijk!quote:Op woensdag 12 november 2014 15:04 schreef Moass het volgende:
Wel zin in een biefstukje![]()
Iemand tips om het eens wat minder standaard te maken?
Dan vertel me maar even waar ik moet aanschuivenquote:Op woensdag 12 november 2014 15:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jup! (van dat receptje, hoewel aanschuiven vind ik ook prima. ; ) ), gepikt van de HelloFresh website,
Hier kun je het recept downloaden.
Ga ik zeker even checken!quote:Op woensdag 12 november 2014 15:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
zoek eens op thaise lauwwarme beef salade... die zijn heerlijk!
Je bent welkom in Enschede. Of all places...quote:Op woensdag 12 november 2014 15:09 schreef Moass het volgende:
[..]
Dan vertel me maar even waar ik moet aanschuiven![]()
tnx!
Dat is wel een behoorlijk eind fietsen..quote:Op woensdag 12 november 2014 15:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je bent welkom in Enschede. Of all places...
Dat is voor iedereen zo.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:10 schreef Moass het volgende:
[..]
Dat is wel een behoorlijk eind fietsen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |