gastelum haalt zijn gewicht nietquote:Op maandag 10 november 2014 16:54 schreef Nober het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/UFC_180
En doorrrrrrrrrrrrrr
no way, die heeft gewoon een ufc contractquote:Op maandag 10 november 2014 21:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Wanderlei Silva announced as late-addition to Bellator 131
Je verwacht het niet!quote:Op woensdag 12 november 2014 00:16 schreef THEFXR het volgende:
@BellatorMMA: Due to prior contractual obligations, Wanderlai Silva will not be able to participate in #Bellator131's pre-promotion this week
quote:Op woensdag 12 november 2014 17:04 schreef RipMcPants het volgende:
Gus vs. Rumble is officieel!
24 januari in Stockholm
Het wordt nog beter:quote:
quote:The highly-anticipated Alexander Gustafsson vs. Anthony Johnson bout on January 24 in Stockholm, Sweden will see an equally intriguing co-main event, as Dan Henderson moves back to the middleweight division to face off with Gegard Mousasi in a clash of former Strikeforce champions.
Op de Main, Co-Main en Pre-Co-Main is UFC 180 eigenlijk een WSOF card. Wat een treurnis. Ik geef sowieso al niks om TUF en manwijven.quote:
Mee eens, naast de drie laatste fights is het niet PPV-waardig.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Op de Main, Co-Main en Pre-Co-Main is UFC 180 eigenlijk een WSOF card. Wat een treurnis. Ik geef sowieso al niks om TUF en manwijven.
Mainstream heeft helaas ook zijn nadelen, ook nog een extra gewichtsklasse voor vrouwen terwijl Invicta nog gewoon bestaat dus laat ze lekker daar blijven. Op naar de 50 events per jaar dan maar.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mee eens, naast de drie laatste fights is het niet PPV-waardig.
Fucking kut champs met hun blessuresquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:33 schreef THEFXR het volgende:
Pettis heeft op 31 aug 2013 de belt gewonnen eens kijken of hij hem op 6 dec kan verdedigen...
50% fine of pursequote:Op vrijdag 14 november 2014 23:41 schreef RipMcPants het volgende:
Justin Gaethje vs. Melvin Guillard now non-title fight after Guillard misses weight
Idiootquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:41 schreef RipMcPants het volgende:
Justin Gaethje vs. Melvin Guillard now non-title fight after Guillard misses weight
Hunt 265, was dus bijna niet doorgegaan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:12 schreef THEFXR het volgende:
weigh ins:
http://www.ufc.tv/video/ufc-180-weigh-in
Serra ducking heavyweightquote:
Wtfquote:
quote:Op zondag 16 november 2014 23:36 schreef THEFXR het volgende:
proficiat GEO met het winnen van de TUP!![]()
Als ik het goed heb vanavond om 23:00 uurquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:44 schreef Tazmaniac het volgende:
De aankondiging (press conference) voor 17 november get's me excited!!
ik lees iets van WWE of een WWE star signed.quote:Op maandag 17 november 2014 18:27 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Als ik het goed heb vanavond om 23:00 uur
quote:Op maandag 17 november 2014 00:06 schreef Hooidraad het volgende:
Het zal geen geheim meer zijn, Geo pakt zijn derde titel en is daarmee voorlopig de laatste TUP-champ.
Proficiat, jongeman![]()
Eindstand TUP 8:
[ afbeelding ]
Totaaloverzicht:
[ afbeelding ]
Legenda:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zondag 16 november 2014 23:36 schreef THEFXR het volgende:
proficiat GEO met het winnen van de TUP!![]()
Weet je ook eens hoe het is om ergens kampioen mee te worden.quote:Op maandag 17 november 2014 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]merci merci!
3 time champ, feels good
quote:Op maandag 17 november 2014 21:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe het is om ergens kampioen mee te worden.
Nee naar Holland, als mogelijkheid niet als zekerheid. Weet niet eens of MMA hier verboden is zoals in Frankrijk.quote:Op maandag 17 november 2014 23:10 schreef Opperkwal het volgende:
Hoorde ik dit nou goed? UFC naar Nederland?
mma in een kooi is verboden in nl en totaal geen fanbase hier.quote:Op maandag 17 november 2014 23:10 schreef Opperkwal het volgende:
Hoorde ik dit nou goed? UFC naar Nederland?
Denk dat er best wel wat Europeanen een weekendje in Amsterdam willen vertoeven met een UFC event. Zet wat populaire vechters op de card uit Europa en je komt een heel eind, McGregor in de Arena, die wil stadions... Ierse invasie.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mma in een kooi is verboden in nl en totaal geen fanbase hier.
Ik denk dat je de fanbase onderschat. Al zit je dan nog steeds met het, mijns inziens onterechte, verbod.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mma in een kooi is verboden in nl en totaal geen fanbase hier.
nee, dat was in duitsland ook niet zo en het is nog steeds verboden, dus het gaat niet gebeuren, de UFC roept wel vaker dingen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk dat er best wel wat Europeanen een weekendje in Amsterdam willen vertoeven met een UFC event. Zet wat populaire vechters op de card uit Europa en je komt een heel eind, McGregor in de Arena, die wil stadions... Ierse invasie.
Absoluut een volwaardige card. Ik zit er sterk over na te denken om deze mee te pakken. Is eigenlijk te mooi om te laten schietenquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
UFC ON FOX in Zweden in januari belooft echt een geweldig evenement te worden.
- Main card live op big FOX (dus sowieso kwalitatief goed)
- Gus
- Gegard
- Hendo
- In de Tele2 Arena (voetbalstadion) met ongeveer 40.000 plekken. 2x zoveel als de Globe Arena waar het de vorige keren werd gehouden.
Ik was bij de vorige event in Zweden maar dat was een ondergeschoven kindje. Dit is gewoon zo volwaardig als het maar zijn kan, in Europa!!
Wie gaat er nog meer?
ik wacht tot de blessures bekend worden gemaaktquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:41 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Absoluut een volwaardige card. Ik zit er sterk over na te denken om deze mee te pakken. Is eigenlijk te mooi om te laten schieten
Ik hou inderdaad een slag om de armquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik wacht tot de blessures bekend worden gemaakt
Gefeliciteerd Geo!!!quote:Op maandag 17 november 2014 00:06 schreef Hooidraad het volgende:
Het zal geen geheim meer zijn, Geo pakt zijn derde titel en is daarmee voorlopig de laatste TUP-champ.
Proficiat, jongeman![]()
Eindstand TUP 8:
[ afbeelding ]
Totaaloverzicht:
[ afbeelding ]
Legenda:
[ afbeelding ]
![]()
He fokker! Heb je mij eruit geshopped?quote:Op maandag 17 november 2014 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de volgende TS![]()
Is er iemand die zin heeft om het stokje over te nemen van Hooidraad? Of heeft iemand een goede site om het digitaal te doen? Anders zal de TUP stoppen..
Er was eerst een London card, die is weg?!quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
UFC ON FOX in Zweden in januari belooft echt een geweldig evenement te worden.
- Main card live op big FOX (dus sowieso kwalitatief goed)
- Gus
- Gegard
- Hendo
- In de Tele2 Arena (voetbalstadion) met ongeveer 40.000 plekken. 2x zoveel als de Globe Arena waar het de vorige keren werd gehouden.
Ik was bij de vorige event in Zweden maar dat was een ondergeschoven kindje. Dit is gewoon zo volwaardig als het maar zijn kan, in Europa!!
Wie gaat er nog meer?
Thanks broquote:
Nee, je staat er toch 3.. oh je sig zegt 4 hm..quote:Op woensdag 19 november 2014 18:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
He fokker! Heb je mij eruit geshopped?
MLG??quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Scott Jorgensen heeft zijn eigen MLG stream
Wat een baas
Hoezo zou hij ermee stoppen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Men.... zou erg zonde als Bobby Green er mee zou kappen na z'n volgende gevecht. Veel potentie die gast.
Nee TUF kan mij gestolen worden, ook met mannen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:47 schreef Happel het volgende:
Iemand hier die TUF20 volgt?
Vind het werkelijk hilarisch al die bitchende vrouwen. Wat een drama soms.
Major League of Gaming. Oftewel de officiële gamebond van Amerika.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:54 schreef Nober het volgende:
[..]
MLG??
[..]
Hoezo zou hij ermee stoppen?
[..]
Nee TUF kan mij gestolen worden, ook met mannen.
6/6quote:Swanson
Barboza
Pickett
Oliynyk
Benavidez
Wiman
Jorgensen kan beter gaan gamen inderdaad, zijn MMA/UFC carrière zit er wmb wel op.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Major League of Gaming. Oftewel de officiële gamebond van Amerika.
Ik denk het niet. Persoonlijk verwacht ik dat ze met de "Edgar heeft al een keer van Aldo verloren'' smoes komen en ''Mcgregor is de enige optie''quote:Op zondag 23 november 2014 20:17 schreef Nober het volgende:
Aldo vs Edgar it is!?
Hopelijk valt Siver uit dan kan McGregor tegen Lamas of Mendes.
Grote vechtsport evenementen gaan zeker geen vergunning krijgen in Amsterdam.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk dat er best wel wat Europeanen een weekendje in Amsterdam willen vertoeven met een UFC event. Zet wat populaire vechters op de card uit Europa en je komt een heel eind, McGregor in de Arena, die wil stadions... Ierse invasie.
4 uit 6, ouwe?quote:
Is zelfs verboden volgens THEFXR, weet niet waar ik dat kan vinden!? Maar waarom zou de UFC aankondigen dat ze naar Holland komen als het verboden is?quote:Op zondag 23 november 2014 23:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Grote vechtsport evenementen gaan zeker geen vergunning krijgen in Amsterdam.
Geen idee, ik kwam niet met dat puntquote:Op maandag 24 november 2014 17:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Is zelfs verboden volgens THEFXR, weet niet waar ik dat kan vinden!? Maar waarom zou de UFC aankondigen dat ze naar Holland komen als het verboden is?
Van der Laan komt op mij wel als een goede gast over, die zal Dana White of all people wel een vergunning geven.quote:Op maandag 24 november 2014 17:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen idee, ik kwam niet met dat punt
Boeiend. Gewoon naar keulen/London/Ierland gaan.quote:Op zondag 23 november 2014 23:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Grote vechtsport evenementen gaan zeker geen vergunning krijgen in Amsterdam.
Boeiend. Gewoon naar keulen/London/Ierland gaan.quote:Op maandag 24 november 2014 17:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Kan nooit goed gaan hier in NL.
Denk dat oma Dana er slim aan doet om on s voorlopig te passeren.
About that.quote:Op maandag 24 november 2014 17:50 schreef superniger het volgende:
[..]
Boeiend. Gewoon naar keulen/London/Ierland gaan.
Wie gaat?quote:Alexander Gustafsson vs. Anthony Johnson
Dan Henderson vs. Gegard Mousasi
Nico Musoke vs. Albert Tumenov
Kenny Robertson vs. Sultan Aliev
Viktor Pesta vs. Konstantin Erokhin
Yan Cabral vs. Mairbek Taisumov
Nikita Krylov vs. Stanislav Nedkov
wie is dat??quote:
Ik ben het aan het overwegenquote:Op maandag 24 november 2014 17:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
About that.
Donderdag start de verkoop voor UFC Stockholm op 24 januari.
[..]
Wie gaat?
Jij?quote:Op maandag 24 november 2014 17:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
[..]
Wie gaat?
Hey Hooi,quote:
Ik heb een standaardschema van Taz waar ik de picks invulde, dat deed ik gewoon per event dus copy/paste, picks van het vorige event weghalen en de nieuwe invullenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:16 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey Hooi,
Hoe deed jij het in het verleden met de TUP events?
Had jij al lang en breed van te voren de rosters?
Haalde je die ergens vandaan?
Was erover aan het denken maar die motherfuckers hebben het event in London gecancelled. Hier had ik een hele trip omheen gepland. Ga niet en in januari naar Stockholm en in februari naar London.quote:
ikquote:Op maandag 24 november 2014 17:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
About that.
[..]
Wie gaat?
Het is een UFC on FOX card dus ik verwacht een waardige vervanger in het geval van een uitvaller. Ze willen geen flater slaan live op nationale tv. Daarbij moet dit evenement veel kijkers overtuigen om een week later UFC 183 te kopen. Al kun je geen wonderen verwachten als het echt kort dag is.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:14 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Was erover aan het denken maar die motherfuckers hebben het event in London gecancelled. Hier had ik een hele trip omheen gepland. Ga niet en in januari naar Stockholm en in februari naar London.
En ik ben bang dat er één van 4 main eventers uitvalt en we hier een matige late replacement voor terugkrijgen waardoor de hele card een stuk minder aandoet.
http://en.wikipedia.org/wiki/UFC_on_Fox:_Gustafsson_vs._Johnsonquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:28 schreef incognitoomuch het volgende:
Wie zitten er nog meer in de kaart van Stockholm? (tot nu toe..?)
Inderdaad een saai gevecht, maar er zit een reden achter.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:10 schreef RipMcPants het volgende:
Begint aardig vorm te krijgen dat event, met Bader vs. DavisAl wordt dat wel een saaie pot, ben ik bang
quote:This also helps the UFC greatly in case of a pullout from either Gustafsson or Johnson in the main event, as they can slot either Davis or Bader in as a replacement.
Ik volg het. Idd alleen maar bitchen.. Maar ja.. vrouwen gonna bitch ...quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:47 schreef Happel het volgende:
Iemand hier die TUF20 volgt?
Vind het werkelijk hilarisch al die bitchende vrouwen. Wat een drama soms.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:00 schreef Klaphark het volgende:
Flink stuk over Struve in de Telegraaf vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Is dit niet een beetje overdreven?quote:In Amerika kan hij nauwelijks anoniem over straat. Zijn Mixed Martial Art-technieken hebben hem overzee de status van superster gebracht.
Wereldberoemd man, iedereen weet wie Struve is zodra ze iemand van zo'n 212cm zien lopen daar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Is dit niet een beetje overdreven?
In juli ben ik in Vegas geweest tijdens de week voorafgaand aan zijn fight met Mitrione,quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Is dit niet een beetje overdreven?
Heb je al kaartjes dan?quote:
SOLD OUT!quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:34 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Heb je al kaartjes dan?
Alle Octagon side tickets zijn weg...
Maar Aerts vs Schilt maakte een hoop goed in 2010 al had ik toen ook liever Overeem vs Schilt in de finale.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:18 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Overeem vs Struve wordt een moordpartij.
Ik vind het daarnaast heel jammer dat Overeem nooit tegen Sem Schilt heeft gevochten.
Oh dat geloof ik best tijdens Fight Weeks in een Las Vegas maar hoeveel % van de Amerikanen kent nou een Struve? 1%?quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
In juli ben ik in Vegas geweest tijdens de week voorafgaand aan zijn fight met Mitrione,
Heb meerdere malen een kort praatje met hem, Antoni en Schreiber gemaakt, maar hij kan tijdens Fight Weeks écht niet over straat zonder dat hij 50x aangesproken wordt voor een handtekning of een foto.
voor een 2 uurs seminar krijgt hij $2500, toch niet slecht.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik best tijdens Fight Weeks in een Las Vegas maar hoeveel % van de Amerikanen kent nou een Struve? 1%?
jonesquote:Op zondag 30 november 2014 20:45 schreef theunderdog het volgende:
Wie was die flapdrol ook al weer die telkens met zijn vingers in de ogen van de andere vechter ging?
constantino philippouquote:Op zondag 30 november 2014 20:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je had ook een blanke die dat deed volgens mij.
Ben heel benieuwd of ze dat met het komende gevecht van Jones gaan bestraffen...quote:Op zondag 30 november 2014 21:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat soort mensen.
Nee, maar hoe denkt zo'n iemand? dan heb je toch totaal geen eer, een beetje met je vingers in iemand zijn ogen porren.quote:Op zondag 30 november 2014 21:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd of ze dat met het komende gevecht van Jones gaan bestraffen...
En blijkbaar kom je er alsnog mee weg....quote:Op zondag 30 november 2014 21:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, maar hoe denkt zo'n iemand? dan heb je toch totaal geen eer, een beetje met je vingers in iemand zijn ogen porren.
Inderdaad, ben ook wel benieuwd hoe andere mma vechters over hem denken.quote:Op zondag 30 november 2014 21:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En blijkbaar kom je er alsnog mee weg....
Ik ben echt jaloers op hun fysiekquote:Op maandag 1 december 2014 12:10 schreef RipMcPants het volgende:
De nieuwe Countdown serie is weer uit
Johny Hendricks vs. Robbie Lawler:
Anthony Pettis vs. Gilbert Melendez:
Waar wacht je op? Trainen met je bast!quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ben echt jaloers op hun fysiek
Mijn genen werken niet zo mee.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:20 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Waar wacht je op? Trainen met je bast!
Smoesjes!quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mijn genen werken niet zo mee.
True, maar niet helemaal waar.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:46 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Smoesjes!Je bent gewoon lui!
OT: Welkom bij de club
Ik maakte maar een grapjequote:Op dinsdag 2 december 2014 16:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
True, maar niet helemaal waar.
Mijn genen zijn serieus fucked, ik heb 3 jaar lang op fitness gezeten en werd aantoonbaar sterker. Maar spieren kreeg ik eigenlijk niet echt.
1: Ik ben anders echt lui hoor.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:49 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje![]()
Wat voor lichaamstype heb je? Ben je een ecto-, meso- of endomorph? Zoveel factoren die er mee te maken hebben
quote:Fighters will no longer have their own sponsorships and will instead rely on the mandatory Reebok deal to generate a significant part of their income.
The deal is currently inked for six years.
In calling the partnership a "seminal moment" for the UFC and the sport of mixed martial arts, Fertitta explained that "the vast majority, if not all, of the revenues" from the deal will be redistributed to the UFC's roster. Fighters will earn a tiered sponsorship income dependent on their ranking the day of weigh-ins prior to their fight, regardless of card placement. Champions will bank the most money, followed by (in descending order): fighters ranked No. 1 to No. 5 in their division, fighters ranked No. 6 to No. 10, fighters ranked No. 11 to No. 15, and unranked fighters.
While not delving deep into detail, Fertitta explained that each fighter will be distinguished by their own personalized kit, and that in addition to a flat sponsorship income, athletes are also expected to receive 20-percent royalty payments dependent on sales for their individualized kits into perpetuity, meaning retired fighters will also draw from the program.
Official Launch tijdens UFC Fight Week.. en wie is er dan in Vegas... ?quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Een officieel Nick Diaz shirt van Reebok scoren dus.
Alweer?quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Official Launch tijdens UFC Fight Week.. en wie is er dan in Vegas... ?
Juist
echt balen, van die 50K die hij verliestquote:"UFC bantamweight Michinori Tanaka tested positive for ephedrine and pseudoephedrine based on a pre-fight urine test administered prior to the event. Ephedrine and pseudoephedrine are stimulants banned in athletic competition pursuant to the World Anti-Doping Agency (WADA) code. Based on such results, UFC officials decided that Tanaka had violated his promotional agreement and the UFC Fighter Conduct Policy. Accepting the accuracy of the test result, Tanaka has admitted to taking over-the-counter allergy medication prior to the fight, likely causing the positive result, and acknowledges the illegal substances were in his system. Consequently, Tanaka agreed to a nine-month suspension from unarmed combat competition. He must pass a drug test at the conclusion of his suspension in order to return to competition. Tanaka will also forfeit his Fight of the Night bonus he earned at the event."
Omg, zeker dat je dan shirts met handtekeningen kan fixen....quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Official Launch tijdens UFC Fight Week.. en wie is er dan in Vegas... ?
Juist
Bedoel je professionele MMA-vechters of mensen die het gewoon voor de lol doen om even te ontladen en in vorm te blijven?quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:07 schreef theunderdog het volgende:
Vraagje: wat voor trainingsmethode hanteren mma,ers meestal?
Doen ze vooral aan conditie of focussen ze zich toch wel op kracht enz, alvast bedankt !
Nee, die echte professionele MMA-vechters.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:24 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Bedoel je professionele MMA-vechters of mensen die het gewoon voor de lol doen om even te ontladen en in vorm te blijven?
Allebei natuurlijk. Al zal het waarschijnlijk wel mede afhangen van de gewichtsklasse waarin gevochten wordt, waarop de nadruk ligt. Vooral in de 'Countdown to ...' en 'Road to the Octagon' series zie je veel shots van de vechters aan het trainen, geeft wel een aardig beeld denk ikquote:Op woensdag 3 december 2014 12:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, die echte professionele MMA-vechters.
Die gasten hebben natuurlijk ook gewoon talent.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:33 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Allebei natuurlijk. Al zal het waarschijnlijk wel mede afhangen van de gewichtsklasse waarin gevochten wordt, waarop de nadruk ligt. Vooral in de 'Countdown to ...' en 'Road to the Octagon' series zie je veel shots van de vechters aan het trainen, geeft wel een aardig beeld denk ikAlleen vergeet je het belangrijkste: Techniek!
Dat mag ik hopenquote:Op woensdag 3 december 2014 12:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die gasten hebben natuurlijk ook gewoon talent.
Wat ik mij wel eens afvraag: met een sport als voetbal kun je gewoonweg objectief aantonen dat maar weinig mensen het worden , het is een zeer populaire sport maar om prof te worden moet je gewoonweg geboren zijn met talent.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:37 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dat mag ik hopenDe een overduidelijk wat meer dan de ander, uiteraard. En daarnaast heeft de één one punch KO power (bijv. Mark Hunt en Johny Hendricks) en de ander heeft een haast buitenaardse conditie á la Cain Velasquez.
Met hard trainen kom je natuurlijk sowieso een heel eind. Maar of dat voldoende is om het tot de absolute top te schoppen, durf ik niet te zeggen. Sommige mensen hebben gewoon meer aanleg voor een bepaalde sport, of hebben bepaalde fysieke eigenschappen die anderen wellicht niet hebben.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat ik mij wel eens afvraag: met een sport als voetbal kun je gewoonweg objectief aantonen dat maar weinig mensen het worden , het is een zeer populaire sport maar om prof te worden moet je gewoonweg geboren zijn met talent.
Is dit nu bij vechtsporten als mma ook zo? Of kan met trainen iedereen wel een goede vechter worden?
Je zegt nu dat je niet zomaar in de UFC komt, maar is het voornamelijk trainen, trainen en nog eens trainen of moet je wel degelijk talent hebben?
Laat ik het anders vragen: in de voetbal kun je stellen dat de gemiddelde voetballer nog zo hard kan trainen, een goede profvoetballer zal hij nooit worden. Kun je dit ook zeggen als het om mma gaat?
Ik vind dat soort zaken echt interessant.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:47 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Met hard trainen kom je natuurlijk sowieso een heel eind. Maar of dat voldoende is om het tot de absolute top te schoppen, durf ik niet te zeggen. Sommige mensen hebben gewoon meer aanleg voor een bepaalde sport, of hebben bepaalde fysieke eigenschappen die anderen wellicht niet hebben.
Ook in de UFC, het hoogst haalbare podium voor MMA-vechters, zie je je veel verschil in vechters onderling. Ook daar heb je een hoop (relatief) middelmatige vechters en een aantal vechters die er met kop en schouders boven uitsteken, om of wat voor andere reden dan ook opvallen.
Vroeger was het echt meer stijl vs. stijl, bijvoorbeeld een bokser tegen een worstelaar, om uit te maken welke vechtstijl het beste (of meest effectieve, hoe je wilt) was. Tegenwoordig is het steeds meer noodzaak om alle facetten van het MMA te beheersen, om ver te komen. Al heb je natuurlijk nog steeds 'one trick pony's', waarvan de ene het wél ver schopt (Ronda Rousey) en de ander de middenmoot niet of nauwelijks ontstijgt (Codie McKenzie)
Ik snap wat je bedoelt, ik vind het ook ontzettend interessantquote:Op woensdag 3 december 2014 12:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind dat soort zaken echt interessant.![]()
Neem bijvoorbeeld dit: http://www.kennislink.nl/(...)n-van-een-topsporter, ik ben reuze benieuwd of dit ook zo is voor mensen die vechten op hoog niveau.
Maar goed, beetje offtopic dit, sorry.
Ah super, bedankt man !quote:Op woensdag 3 december 2014 12:53 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, ik vind het ook ontzettend interessant![]()
Zoek op Youtube eens naar 'Sport Science MMA', daar vind je een hoop reportages over MMA vechters, waarin ze opmeten hoe hard diverse MMA vechters schoppen en stoten en of hoeveel druk er op het lichaam komt te staan met een verwurging of klem![]()
En hier is een linkje naar Pavlov, waarbij ze een van Nederlands bekendste MMA vechters, Marloes Coenen, volgen en dat op een wetenschappelijke manier benaderen:
http://www.npo.nl/pavlov/21-03-2013/NPS_1222436
Veel kijkplezier
Uit dat Pavlov filmpje blijkt wel dat je wel degelijk een basis moet hebben, kracht botten, reactiesnelheid enz.quote:
Mag/vind ik goed. Minder updates mag, dat je de data niet verwerkt is prima als je ze maar wel goed opslaatquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Boys als niemand TUP wil overnemen dan wil ik het wel doen. Het kan alleen wel zijn dat de updates dan wat langer duren. Aangezien ik erg druk ben met werk, maar zou het toch zonde vinden als we er mee stoppen.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Boys als niemand TUP wil overnemen dan wil ik het wel doen. Het kan alleen wel zijn dat de updates dan wat langer duren. Aangezien ik erg druk ben met werk, maar zou het toch zonde vinden als we er mee stoppen.
quote:
Dat is voor mij ook geen enkel probleem, in het begin heb ik altijd iedere 3 events de stand gepost maar er werd steeds meer gevraagd om updates dus ben ik het maar na elk event gaan doen.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mag/vind ik goed. Minder updates mag, dat je de data niet verwerkt is prima als je ze maar wel goed opslaat![]()
Dat idee heb ik ook.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is voor mij ook geen enkel probleem, in het begin heb ik altijd iedere 3 events de stand gepost maar er werd steeds meer gevraagd om updates dus ben ik het maar na elk event gaan doen.
Jari/n00c, als jullie de bestanden nodig hebben die ik gebruikte kunnen jullie je e-mailadres laten weten, dan stuur ik ze door
Ik heb bij TUP alleen een beetje de vrees dat er steeds minder mensen mee gaan doen. Vaak begint het veelbelovend maar er zijn altijd heel wat afhakers.
Ik denk dat mensen wel hun picks blijven maken.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een goed plan. Moet er wel animo voor zijn.
Vechten harder dan de meeste UFC-ers en Cindy moet ook.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:39 schreef Nober het volgende:
[..]
De UFC heeft al geen goed gevulde cards en dan kom jij met deze amateurs aanzetten.
Dan bestaat er de mogelijkheid om vals te spelen.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:44 schreef Happel het volgende:
Gewoon een google doc creëren waar meerdere mensen de mogelijkheid krijgen om te updaten. Iedereen kan er bij
Ofcoursequote:
Niets gemist dus.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:14 schreef THEFXR het volgende:
Invicta 10 was een super event, alles zat er in, KO's, subs,dec, veel emotie, erg hoog tempo.
je hebt wel wat gemist, jammer dat je het zelf niet in ziet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:29 schreef Nober het volgende:
Ik hoop dat Lawler of Melendez de titel pakt.
[..]
Niets gemist dus.
Cindy?quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Vechten harder dan de meeste UFC-ers en Cindy moet ook.
Wat vind je jammer aan de rematch?quote:Op zondag 7 december 2014 01:52 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind dit op papier wel een prima/goede card. Jammer van de rematch, al is het geen slecht match up natuurlijk.
Voor mijn gevoel is het snel.. (ook al heeft Lawler wel 2 keer gevochten ondertussen) en het voelt als "yet another rematch in the UFC" ..quote:Op zondag 7 december 2014 01:55 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat vind je jammer aan de rematch?
Wat denk je over de uitkomsten? Krijgen we twee nieuwe champs?quote:Op zondag 7 december 2014 01:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het snel.. (ook al heeft Lawler wel 2 keer gevochten ondertussen) en het voelt als "yet another rematch in the UFC" ..
Ik vind het moeilijk.. ze zijn er beide toe in staat en de champs komen van een blessure.. Ik denk dat Pettis hem houdt maar Hendrix dunno.. match kan ik mij niet super goed herinneren.. maar ik denk dat Lawler er wel van geleerd heeft..quote:Op zondag 7 december 2014 02:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat denk je over de uitkomsten? Krijgen we twee nieuwe champs?
Voor de UFC zou het wel beter zijn als Lawler wint, Hendricus is een "I'll let my fists do the talking"-vechter en is voor mij niet erg marketable gebleken. Lawler is iemand die wat meer naar de voorgrond durft te treden (ook al is het geen enorme prater maar hij straalt veel meer zelfvertrouwen uit) en dat wekt weer wat meer interesse in de welterweight-divisie na het vertrek van GSP.quote:Op zondag 7 december 2014 02:09 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet het niet.. vind het echt een 50/50 .. lawler zal ervan geleerd hebben maar johnny heeft de takedowns die vaak tellen.. daardoor zal lawler ook minder snel de kicks durven gooien.. ik ga wedden op lawler vanwege de odds
Ach, had ik ook gedaanquote:Op zondag 7 december 2014 02:16 schreef Geo4kant het volgende:
Ze hield wel nog extra vast, 1 a 2 sec na de buzzer.. maargoed
Ik denk niet dat ik dat volhoud, denk dat ik het volgende gevecht nog kijk en dan ga pitten. Jij?quote:
Ik zou het op zich wel vol kunnen houden, ik kijk ook de volgende mee en dan zie ik wel.quote:Op zondag 7 december 2014 03:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat volhoud, denk dat ik het volgende gevecht nog kijk en dan ga pitten. Jij?
Ze kunnen beide 5 rounders worden ja.quote:Op zondag 7 december 2014 04:16 schreef Hooidraad het volgende:
Trouwens, ik ga sowieso niet alles kijken. Er zijn twee title fights en bij beide gaat alles enorm uitgesmeerd worden, en dan kunnen de gevechten zelf ook nog eens een half uur duren. Wordt me iets te laat.
het kwam door Rogan, die Hendricks de hemel in preesquote:Op zondag 7 december 2014 13:52 schreef Hooidraad het volgende:
Ik had nooit verwacht dat Lawler de decision zou krijgen, ik dacht dat hij het helemaal verprutst had na de eerste paar minuten en alleen in ronde 5 nog wat liet zien.
Dat gevoel had ik ook. 200 vs 100 punches in het voordeel van Hendrick na de 3e of 4e ronde dacht ik?(waarvan beiden 50% raak) en ik had echt het gevoel dat Lawler soms een punching bag was en dat hij moeite had met het doorhalen van de trigger, net zoals Ellenberger dat vaak heeft. En het einde van de 5e was natuurlijk prachtig. Die 49-46 vond ik echt verbazend temeer Hendricks ook nog takedowns had.quote:Op zondag 7 december 2014 13:52 schreef Hooidraad het volgende:
Ik had nooit verwacht dat Lawler de decision zou krijgen, ik dacht dat hij het helemaal verprutst had na de eerste paar minuten en alleen in ronde 5 nog wat liet zien.
quote:I've trained with @CMPunk he will beat guys in the @ufc. All the haters can suck it.
Ehm, nee. Ik heb zelf ook ogen hoorquote:Op zondag 7 december 2014 14:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het kwam door Rogan, die Hendricks de hemel in prees
dat beweer ik toch ook niet.quote:Op zondag 7 december 2014 17:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ehm, nee. Ik heb zelf ook ogen hoor
quote:Op zondag 7 december 2014 17:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Als er een pro wrestler is die de sport begrijpt komt je al heel snel bij CM Punk uit.
Hij kent de verschillende vechtstijlen, hij kent de mensen in het wereldje.
Geweldige entertainer.
Laat hem toch lekker 2 tune up fights vechten en dan een oordeel over zijn skills vellen.
Ik zie hem trouwens veel eerder @ middleweight dan @ welterweight in zijn eerste paar fights.
richiekaosquote:
ja, hij gaat zeggen dat zijn leerlingen slecht zijn, lekkere reclame.quote:Op zondag 7 december 2014 22:41 schreef n00cL30n het volgende:
Ik hoor best wel wat mensen over de BJJ skills van Philip Brooks.
Echter... Als ik Rener Gracie er over hoor.... Ben ik meer geneigd dat te geloven, boven het geluid van alle criticasters.
Hij zei in het interview dat hij nog geen kamp had gevonden.quote:Op zondag 7 december 2014 23:51 schreef n00cL30n het volgende:
Als jij zegt dat een van jouw studenten er ontzettend veel aanleg voor heeft en zegt dat hij hoge ogen gaat gooien omdat hij een van jouw betere studenten is, sla je natuurlijk een ontzettend pleefiguur als dit niet gebeurd en hij kansloos ten onder gaat in de octagon.
Dat zou ik eerder als nog slechtere reclame vinden.
Is dat niet die vrouw van de Thunderbirds?quote:Op zondag 7 december 2014 18:19 schreef Nober het volgende:
Pettis vs Nurmagomedov
En the new.
Struve vs Overeem next!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is die blonde?
U heeft meerdere persoonlijkheden?quote:Op maandag 8 december 2014 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk dat ik hem split voor Hendricks had gegeven.
Ik dacht AKA of ATT? (Maar dat waren geruchten die ik ergens had opgevangen)quote:Op maandag 8 december 2014 00:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hij zei in het interview dat hij nog geen kamp had gevonden.
hij heeft bij verschillende kampen proef gedraaid, waaronder de twee die jij noemt.quote:Op maandag 8 december 2014 23:21 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik dacht AKA of ATT? (Maar dat waren geruchten die ik ergens had opgevangen)
quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:50 schreef kickfitty het volgende:
ik blijf die wedstrijden gaaf vinden al vind ik het wel jammer dat ze allemaal zoveel verschillende merke sportkleding voorbij laten komen, zouden ze die bestellen op http://kickfitshop.nl ?
HEBT VOOR 450 EURO AAN SPULLEN GEKOCHT BIJ http://kic.kfitsho.p.nl.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:50 schreef kickfitty het volgende:
ik blijf die wedstrijden gaaf vinden al vind ik het wel jammer dat ze allemaal zoveel verschillende merke sportkleding voorbij laten komen, zouden ze die bestellen op http://kickfitshop.nl ?
Het is gemeld bij de FA's door me.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat een immens trieste spam. Don't click. TR gedaan.
Kans is ook vrij groot. Stefan loopt vooruit zonder dekking en dan een van die knoesten van Overeem erop en dan is het voorbij.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Overeem predicts 30 second knockout
denk eerder andersom, Cees loopt vooruit en gaat neer op een jab van struve.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kans is ook vrij groot. Stefan loopt vooruit zonder dekking en dan een van die knoesten van Overeem erop en dan is het voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |