Vechten harder dan de meeste UFC-ers en Cindy moet ook.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:39 schreef Nober het volgende:
[..]
De UFC heeft al geen goed gevulde cards en dan kom jij met deze amateurs aanzetten.
Dan bestaat er de mogelijkheid om vals te spelen.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:44 schreef Happel het volgende:
Gewoon een google doc creëren waar meerdere mensen de mogelijkheid krijgen om te updaten. Iedereen kan er bij
Ofcoursequote:
Niets gemist dus.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:14 schreef THEFXR het volgende:
Invicta 10 was een super event, alles zat er in, KO's, subs,dec, veel emotie, erg hoog tempo.
je hebt wel wat gemist, jammer dat je het zelf niet in ziet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:29 schreef Nober het volgende:
Ik hoop dat Lawler of Melendez de titel pakt.
[..]
Niets gemist dus.
Cindy?quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Vechten harder dan de meeste UFC-ers en Cindy moet ook.
Wat vind je jammer aan de rematch?quote:Op zondag 7 december 2014 01:52 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind dit op papier wel een prima/goede card. Jammer van de rematch, al is het geen slecht match up natuurlijk.
Voor mijn gevoel is het snel.. (ook al heeft Lawler wel 2 keer gevochten ondertussen) en het voelt als "yet another rematch in the UFC" ..quote:Op zondag 7 december 2014 01:55 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat vind je jammer aan de rematch?
Wat denk je over de uitkomsten? Krijgen we twee nieuwe champs?quote:Op zondag 7 december 2014 01:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het snel.. (ook al heeft Lawler wel 2 keer gevochten ondertussen) en het voelt als "yet another rematch in the UFC" ..
Ik vind het moeilijk.. ze zijn er beide toe in staat en de champs komen van een blessure.. Ik denk dat Pettis hem houdt maar Hendrix dunno.. match kan ik mij niet super goed herinneren.. maar ik denk dat Lawler er wel van geleerd heeft..quote:Op zondag 7 december 2014 02:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat denk je over de uitkomsten? Krijgen we twee nieuwe champs?
Voor de UFC zou het wel beter zijn als Lawler wint, Hendricus is een "I'll let my fists do the talking"-vechter en is voor mij niet erg marketable gebleken. Lawler is iemand die wat meer naar de voorgrond durft te treden (ook al is het geen enorme prater maar hij straalt veel meer zelfvertrouwen uit) en dat wekt weer wat meer interesse in de welterweight-divisie na het vertrek van GSP.quote:Op zondag 7 december 2014 02:09 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet het niet.. vind het echt een 50/50 .. lawler zal ervan geleerd hebben maar johnny heeft de takedowns die vaak tellen.. daardoor zal lawler ook minder snel de kicks durven gooien.. ik ga wedden op lawler vanwege de odds
Ach, had ik ook gedaanquote:Op zondag 7 december 2014 02:16 schreef Geo4kant het volgende:
Ze hield wel nog extra vast, 1 a 2 sec na de buzzer.. maargoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |