Ik denk het niet. Persoonlijk verwacht ik dat ze met de "Edgar heeft al een keer van Aldo verloren'' smoes komen en ''Mcgregor is de enige optie''quote:Op zondag 23 november 2014 20:17 schreef Nober het volgende:
Aldo vs Edgar it is!?
Hopelijk valt Siver uit dan kan McGregor tegen Lamas of Mendes.
Grote vechtsport evenementen gaan zeker geen vergunning krijgen in Amsterdam.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk dat er best wel wat Europeanen een weekendje in Amsterdam willen vertoeven met een UFC event. Zet wat populaire vechters op de card uit Europa en je komt een heel eind, McGregor in de Arena, die wil stadions... Ierse invasie.
4 uit 6, ouwe?quote:
Is zelfs verboden volgens THEFXR, weet niet waar ik dat kan vinden!? Maar waarom zou de UFC aankondigen dat ze naar Holland komen als het verboden is?quote:Op zondag 23 november 2014 23:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Grote vechtsport evenementen gaan zeker geen vergunning krijgen in Amsterdam.
Geen idee, ik kwam niet met dat puntquote:Op maandag 24 november 2014 17:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Is zelfs verboden volgens THEFXR, weet niet waar ik dat kan vinden!? Maar waarom zou de UFC aankondigen dat ze naar Holland komen als het verboden is?
Van der Laan komt op mij wel als een goede gast over, die zal Dana White of all people wel een vergunning geven.quote:Op maandag 24 november 2014 17:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen idee, ik kwam niet met dat punt
Boeiend. Gewoon naar keulen/London/Ierland gaan.quote:Op zondag 23 november 2014 23:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Grote vechtsport evenementen gaan zeker geen vergunning krijgen in Amsterdam.
Boeiend. Gewoon naar keulen/London/Ierland gaan.quote:Op maandag 24 november 2014 17:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Kan nooit goed gaan hier in NL.
Denk dat oma Dana er slim aan doet om on s voorlopig te passeren.
About that.quote:Op maandag 24 november 2014 17:50 schreef superniger het volgende:
[..]
Boeiend. Gewoon naar keulen/London/Ierland gaan.
Wie gaat?quote:Alexander Gustafsson vs. Anthony Johnson
Dan Henderson vs. Gegard Mousasi
Nico Musoke vs. Albert Tumenov
Kenny Robertson vs. Sultan Aliev
Viktor Pesta vs. Konstantin Erokhin
Yan Cabral vs. Mairbek Taisumov
Nikita Krylov vs. Stanislav Nedkov
wie is dat??quote:
Ik ben het aan het overwegenquote:Op maandag 24 november 2014 17:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
About that.
Donderdag start de verkoop voor UFC Stockholm op 24 januari.
[..]
Wie gaat?
Jij?quote:Op maandag 24 november 2014 17:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
[..]
Wie gaat?
Hey Hooi,quote:
Ik heb een standaardschema van Taz waar ik de picks invulde, dat deed ik gewoon per event dus copy/paste, picks van het vorige event weghalen en de nieuwe invullenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:16 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey Hooi,
Hoe deed jij het in het verleden met de TUP events?
Had jij al lang en breed van te voren de rosters?
Haalde je die ergens vandaan?
Was erover aan het denken maar die motherfuckers hebben het event in London gecancelled. Hier had ik een hele trip omheen gepland. Ga niet en in januari naar Stockholm en in februari naar London.quote:
ikquote:Op maandag 24 november 2014 17:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
About that.
[..]
Wie gaat?
Het is een UFC on FOX card dus ik verwacht een waardige vervanger in het geval van een uitvaller. Ze willen geen flater slaan live op nationale tv. Daarbij moet dit evenement veel kijkers overtuigen om een week later UFC 183 te kopen. Al kun je geen wonderen verwachten als het echt kort dag is.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:14 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Was erover aan het denken maar die motherfuckers hebben het event in London gecancelled. Hier had ik een hele trip omheen gepland. Ga niet en in januari naar Stockholm en in februari naar London.
En ik ben bang dat er één van 4 main eventers uitvalt en we hier een matige late replacement voor terugkrijgen waardoor de hele card een stuk minder aandoet.
http://en.wikipedia.org/wiki/UFC_on_Fox:_Gustafsson_vs._Johnsonquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:28 schreef incognitoomuch het volgende:
Wie zitten er nog meer in de kaart van Stockholm? (tot nu toe..?)
Inderdaad een saai gevecht, maar er zit een reden achter.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:10 schreef RipMcPants het volgende:
Begint aardig vorm te krijgen dat event, met Bader vs. DavisAl wordt dat wel een saaie pot, ben ik bang
quote:This also helps the UFC greatly in case of a pullout from either Gustafsson or Johnson in the main event, as they can slot either Davis or Bader in as a replacement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |