abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 december 2014 @ 18:57:37 #187
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_147225382
UFC and Reebok announce major partnership
quote:
Fighters will no longer have their own sponsorships and will instead rely on the mandatory Reebok deal to generate a significant part of their income.

The deal is currently inked for six years.

In calling the partnership a "seminal moment" for the UFC and the sport of mixed martial arts, Fertitta explained that "the vast majority, if not all, of the revenues" from the deal will be redistributed to the UFC's roster. Fighters will earn a tiered sponsorship income dependent on their ranking the day of weigh-ins prior to their fight, regardless of card placement. Champions will bank the most money, followed by (in descending order): fighters ranked No. 1 to No. 5 in their division, fighters ranked No. 6 to No. 10, fighters ranked No. 11 to No. 15, and unranked fighters.

While not delving deep into detail, Fertitta explained that each fighter will be distinguished by their own personalized kit, and that in addition to a flat sponsorship income, athletes are also expected to receive 20-percent royalty payments dependent on sales for their individualized kits into perpetuity, meaning retired fighters will also draw from the program.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_147226209
Een officieel Nick Diaz shirt van Reebok scoren dus.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  dinsdag 2 december 2014 @ 19:46:00 #189
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_147227104
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 december 2014 19:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Een officieel Nick Diaz shirt van Reebok scoren dus.
Official Launch tijdens UFC Fight Week.. en wie is er dan in Vegas... ?

Juist B-)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 2 december 2014 @ 19:52:12 #190
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_147227328
Boys als niemand TUP wil overnemen dan wil ik het wel doen. Het kan alleen wel zijn dat de updates dan wat langer duren. Aangezien ik erg druk ben met werk, maar zou het toch zonde vinden als we er mee stoppen.
  dinsdag 2 december 2014 @ 20:29:17 #191
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_147228784
We kunne het ook wel samen doen?
pi_147230731
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 19:46 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Juist B-)
Alweer? :D
pi_147233102
Vraagje: wat voor trainingsmethode hanteren mma,ers meestal?

Doen ze vooral aan conditie of focussen ze zich toch wel op kracht enz, alvast bedankt !
  dinsdag 2 december 2014 @ 22:11:41 #194
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_147233251
quote:
"UFC bantamweight Michinori Tanaka tested positive for ephedrine and pseudoephedrine based on a pre-fight urine test administered prior to the event. Ephedrine and pseudoephedrine are stimulants banned in athletic competition pursuant to the World Anti-Doping Agency (WADA) code. Based on such results, UFC officials decided that Tanaka had violated his promotional agreement and the UFC Fighter Conduct Policy. Accepting the accuracy of the test result, Tanaka has admitted to taking over-the-counter allergy medication prior to the fight, likely causing the positive result, and acknowledges the illegal substances were in his system. Consequently, Tanaka agreed to a nine-month suspension from unarmed combat competition. He must pass a drug test at the conclusion of his suspension in order to return to competition. Tanaka will also forfeit his Fight of the Night bonus he earned at the event."
echt balen, van die 50K die hij verliest
pi_147234093
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 19:46 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Juist B-)
Omg, zeker dat je dan shirts met handtekeningen kan fixen....

#starstruck
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  woensdag 3 december 2014 @ 00:15:14 #196
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_147235882
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 december 2014 20:29 schreef n00cL30n het volgende:
Dat lijkt me ook een goed plan. Moet er wel animo voor zijn.
  woensdag 3 december 2014 @ 10:24:06 #197
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_147241173
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:07 schreef theunderdog het volgende:
Vraagje: wat voor trainingsmethode hanteren mma,ers meestal?

Doen ze vooral aan conditie of focussen ze zich toch wel op kracht enz, alvast bedankt !
Bedoel je professionele MMA-vechters of mensen die het gewoon voor de lol doen om even te ontladen en in vorm te blijven?
pi_147244294
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:24 schreef RipMcPants het volgende:

[..]

Bedoel je professionele MMA-vechters of mensen die het gewoon voor de lol doen om even te ontladen en in vorm te blijven?
Nee, die echte professionele MMA-vechters.
  woensdag 3 december 2014 @ 12:33:17 #199
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_147244529
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, die echte professionele MMA-vechters.
Allebei natuurlijk. Al zal het waarschijnlijk wel mede afhangen van de gewichtsklasse waarin gevochten wordt, waarop de nadruk ligt. Vooral in de 'Countdown to ...' en 'Road to the Octagon' series zie je veel shots van de vechters aan het trainen, geeft wel een aardig beeld denk ik :) Alleen vergeet je het belangrijkste: Techniek! ;)
pi_147244581
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:33 schreef RipMcPants het volgende:

[..]

Allebei natuurlijk. Al zal het waarschijnlijk wel mede afhangen van de gewichtsklasse waarin gevochten wordt, waarop de nadruk ligt. Vooral in de 'Countdown to ...' en 'Road to the Octagon' series zie je veel shots van de vechters aan het trainen, geeft wel een aardig beeld denk ik :) Alleen vergeet je het belangrijkste: Techniek! ;)
Die gasten hebben natuurlijk ook gewoon talent.
  woensdag 3 december 2014 @ 12:37:14 #201
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_147244622
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Die gasten hebben natuurlijk ook gewoon talent.
Dat mag ik hopen ;) De een overduidelijk wat meer dan de ander, uiteraard. Maar je komt uiteraard niet zo maar in de UFC. En daarnaast heeft de één one punch KO power (bijv. Mark Hunt en Johny Hendricks) en de ander heeft een haast buitenaardse conditie á la Cain Velasquez.
pi_147244715
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:37 schreef RipMcPants het volgende:

[..]

Dat mag ik hopen ;) De een overduidelijk wat meer dan de ander, uiteraard. En daarnaast heeft de één one punch KO power (bijv. Mark Hunt en Johny Hendricks) en de ander heeft een haast buitenaardse conditie á la Cain Velasquez.
Wat ik mij wel eens afvraag: met een sport als voetbal kun je gewoonweg objectief aantonen dat maar weinig mensen het worden , het is een zeer populaire sport maar om prof te worden moet je gewoonweg geboren zijn met talent.

Is dit nu bij vechtsporten als mma ook zo? Of kan met trainen iedereen wel een goede vechter worden?

Je zegt nu dat je niet zomaar in de UFC komt, maar is het voornamelijk trainen, trainen en nog eens trainen of moet je wel degelijk talent hebben?

Laat ik het anders vragen: in de voetbal kun je stellen dat de gemiddelde voetballer nog zo hard kan trainen, een goede profvoetballer zal hij nooit worden. Kun je dit ook zeggen als het om mma gaat?
  woensdag 3 december 2014 @ 12:47:09 #203
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_147244878
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:40 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wat ik mij wel eens afvraag: met een sport als voetbal kun je gewoonweg objectief aantonen dat maar weinig mensen het worden , het is een zeer populaire sport maar om prof te worden moet je gewoonweg geboren zijn met talent.

Is dit nu bij vechtsporten als mma ook zo? Of kan met trainen iedereen wel een goede vechter worden?

Je zegt nu dat je niet zomaar in de UFC komt, maar is het voornamelijk trainen, trainen en nog eens trainen of moet je wel degelijk talent hebben?

Laat ik het anders vragen: in de voetbal kun je stellen dat de gemiddelde voetballer nog zo hard kan trainen, een goede profvoetballer zal hij nooit worden. Kun je dit ook zeggen als het om mma gaat?
Met hard trainen kom je natuurlijk sowieso een heel eind. Maar of dat voldoende is om het tot de absolute top te schoppen, durf ik niet te zeggen. Sommige mensen hebben gewoon meer aanleg voor een bepaalde sport, of hebben bepaalde fysieke eigenschappen die anderen wellicht niet hebben.

Ook in de UFC, het hoogst haalbare podium voor MMA-vechters, zie je je veel verschil in vechters onderling. Ook daar heb je een hoop (relatief) middelmatige vechters en een aantal vechters die er met kop en schouders boven uitsteken, om of wat voor andere reden dan ook opvallen.

Vroeger was het echt meer stijl vs. stijl, bijvoorbeeld een bokser tegen een worstelaar, om uit te maken welke vechtstijl het beste (of meest effectieve, hoe je wilt) was. Tegenwoordig is het steeds meer noodzaak om alle facetten van het MMA te beheersen, om ver te komen. Al heb je natuurlijk nog steeds 'one trick pony's', waarvan de ene het wél ver schopt (Ronda Rousey) en de ander de middenmoot niet of nauwelijks ontstijgt (Codie McKenzie)
pi_147244932
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:47 schreef RipMcPants het volgende:

[..]

Met hard trainen kom je natuurlijk sowieso een heel eind. Maar of dat voldoende is om het tot de absolute top te schoppen, durf ik niet te zeggen. Sommige mensen hebben gewoon meer aanleg voor een bepaalde sport, of hebben bepaalde fysieke eigenschappen die anderen wellicht niet hebben.

Ook in de UFC, het hoogst haalbare podium voor MMA-vechters, zie je je veel verschil in vechters onderling. Ook daar heb je een hoop (relatief) middelmatige vechters en een aantal vechters die er met kop en schouders boven uitsteken, om of wat voor andere reden dan ook opvallen.

Vroeger was het echt meer stijl vs. stijl, bijvoorbeeld een bokser tegen een worstelaar, om uit te maken welke vechtstijl het beste (of meest effectieve, hoe je wilt) was. Tegenwoordig is het steeds meer noodzaak om alle facetten van het MMA te beheersen, om ver te komen. Al heb je natuurlijk nog steeds 'one trick pony's', waarvan de ene het wél ver schopt (Ronda Rousey) en de ander de middenmoot niet of nauwelijks ontstijgt (Codie McKenzie)
Ik vind dat soort zaken echt interessant. :P

Neem bijvoorbeeld dit: http://www.kennislink.nl/(...)n-van-een-topsporter, ik ben reuze benieuwd of dit ook zo is voor mensen die vechten op hoog niveau.

Maar goed, beetje offtopic dit, sorry. :P
  woensdag 3 december 2014 @ 12:53:53 #205
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_147245032
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik vind dat soort zaken echt interessant. :P

Neem bijvoorbeeld dit: http://www.kennislink.nl/(...)n-van-een-topsporter, ik ben reuze benieuwd of dit ook zo is voor mensen die vechten op hoog niveau.

Maar goed, beetje offtopic dit, sorry. :P
Ik snap wat je bedoelt, ik vind het ook ontzettend interessant :)
Zoek op Youtube eens naar 'Sport Science MMA', daar vind je een hoop reportages over MMA vechters, waarin ze opmeten hoe hard diverse MMA vechters schoppen en stoten en of hoeveel druk er op het lichaam komt te staan met een verwurging of klem ;)

En hier is een linkje naar Pavlov, waarbij ze een van Nederlands bekendste MMA vechters, Marloes Coenen, volgen en dat op een wetenschappelijke manier benaderen:

http://www.npo.nl/pavlov/21-03-2013/NPS_1222436

Veel kijkplezier ^O^
pi_147245108
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:53 schreef RipMcPants het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt, ik vind het ook ontzettend interessant :)
Zoek op Youtube eens naar 'Sport Science MMA', daar vind je een hoop reportages over MMA vechters, waarin ze opmeten hoe hard diverse MMA vechters schoppen en stoten en of hoeveel druk er op het lichaam komt te staan met een verwurging of klem ;)

En hier is een linkje naar Pavlov, waarbij ze een van Nederlands bekendste MMA vechters, Marloes Coenen, volgen en dat op een wetenschappelijke manier benaderen:

http://www.npo.nl/pavlov/21-03-2013/NPS_1222436

Veel kijkplezier ^O^
Ah super, bedankt man !
  woensdag 3 december 2014 @ 12:57:29 #207
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_147245131
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ah super, bedankt man !
You're welcome ;)
pi_147246017
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:57 schreef RipMcPants het volgende:

[..]

You're welcome ;)
Uit dat Pavlov filmpje blijkt wel dat je wel degelijk een basis moet hebben, kracht botten, reactiesnelheid enz.

Maar die stoten van Marloes, wat apart joh.
pi_147254384
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Boys als niemand TUP wil overnemen dan wil ik het wel doen. Het kan alleen wel zijn dat de updates dan wat langer duren. Aangezien ik erg druk ben met werk, maar zou het toch zonde vinden als we er mee stoppen.
Mag/vind ik goed. Minder updates mag, dat je de data niet verwerkt is prima als je ze maar wel goed opslaat ;)

Of samen met iemand mag ook. Goed initiatief.
pi_147255417
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 december 2014 20:29 schreef n00cL30n het volgende:
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2014 18:09 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Mag/vind ik goed. Minder updates mag, dat je de data niet verwerkt is prima als je ze maar wel goed opslaat ;)
Dat is voor mij ook geen enkel probleem, in het begin heb ik altijd iedere 3 events de stand gepost maar er werd steeds meer gevraagd om updates dus ben ik het maar na elk event gaan doen.

Jari/n00c, als jullie de bestanden nodig hebben die ik gebruikte kunnen jullie je e-mailadres laten weten, dan stuur ik ze door :)

Ik heb bij TUP alleen een beetje de vrees dat er steeds minder mensen mee gaan doen. Vaak begint het veelbelovend maar er zijn altijd heel wat afhakers.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_147256396
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 18:42 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dat is voor mij ook geen enkel probleem, in het begin heb ik altijd iedere 3 events de stand gepost maar er werd steeds meer gevraagd om updates dus ben ik het maar na elk event gaan doen.

Jari/n00c, als jullie de bestanden nodig hebben die ik gebruikte kunnen jullie je e-mailadres laten weten, dan stuur ik ze door :)

Ik heb bij TUP alleen een beetje de vrees dat er steeds minder mensen mee gaan doen. Vaak begint het veelbelovend maar er zijn altijd heel wat afhakers.
Dat idee heb ik ook.
  woensdag 3 december 2014 @ 22:59:31 #212
20925 n00cL30n
pi_147265261
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook een goed plan. Moet er wel animo voor zijn.
Ik denk dat mensen wel hun picks blijven maken. :)
  woensdag 3 december 2014 @ 23:03:49 #213
20925 n00cL30n
pi_147265417
Ik zelf blijf het gewoon leuk vinden om te kijken wat en hoe mensen over de matchups denken. :)

Maareuh... zoals ik al zei... als iemand mij helpt met het verzamelen van de cards en mensen aansporen om picks te maken... tja... dan maak ik wel een excelletje. :)
  donderdag 4 december 2014 @ 08:44:36 #214
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_147270740
Gewoon een google doc creëren waar meerdere mensen de mogelijkheid krijgen om te updaten. Iedereen kan er bij
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 5 december 2014 @ 12:01:53 #215
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_147304036
Ja of een simpele webpagina met wat login geneuzel. Het is dat ik nooit tijd heb, want echt heel complex is het allemaal niet.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 5 december 2014 @ 13:02:01 #216
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_147309609
quote:
De UFC heeft al geen goed gevulde cards en dan kom jij met deze amateurs aanzetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')