quote:Fighters will no longer have their own sponsorships and will instead rely on the mandatory Reebok deal to generate a significant part of their income.
The deal is currently inked for six years.
In calling the partnership a "seminal moment" for the UFC and the sport of mixed martial arts, Fertitta explained that "the vast majority, if not all, of the revenues" from the deal will be redistributed to the UFC's roster. Fighters will earn a tiered sponsorship income dependent on their ranking the day of weigh-ins prior to their fight, regardless of card placement. Champions will bank the most money, followed by (in descending order): fighters ranked No. 1 to No. 5 in their division, fighters ranked No. 6 to No. 10, fighters ranked No. 11 to No. 15, and unranked fighters.
While not delving deep into detail, Fertitta explained that each fighter will be distinguished by their own personalized kit, and that in addition to a flat sponsorship income, athletes are also expected to receive 20-percent royalty payments dependent on sales for their individualized kits into perpetuity, meaning retired fighters will also draw from the program.
Official Launch tijdens UFC Fight Week.. en wie is er dan in Vegas... ?quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Een officieel Nick Diaz shirt van Reebok scoren dus.
Alweer?quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Official Launch tijdens UFC Fight Week.. en wie is er dan in Vegas... ?
Juist
echt balen, van die 50K die hij verliestquote:"UFC bantamweight Michinori Tanaka tested positive for ephedrine and pseudoephedrine based on a pre-fight urine test administered prior to the event. Ephedrine and pseudoephedrine are stimulants banned in athletic competition pursuant to the World Anti-Doping Agency (WADA) code. Based on such results, UFC officials decided that Tanaka had violated his promotional agreement and the UFC Fighter Conduct Policy. Accepting the accuracy of the test result, Tanaka has admitted to taking over-the-counter allergy medication prior to the fight, likely causing the positive result, and acknowledges the illegal substances were in his system. Consequently, Tanaka agreed to a nine-month suspension from unarmed combat competition. He must pass a drug test at the conclusion of his suspension in order to return to competition. Tanaka will also forfeit his Fight of the Night bonus he earned at the event."
Omg, zeker dat je dan shirts met handtekeningen kan fixen....quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Official Launch tijdens UFC Fight Week.. en wie is er dan in Vegas... ?
Juist
Bedoel je professionele MMA-vechters of mensen die het gewoon voor de lol doen om even te ontladen en in vorm te blijven?quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:07 schreef theunderdog het volgende:
Vraagje: wat voor trainingsmethode hanteren mma,ers meestal?
Doen ze vooral aan conditie of focussen ze zich toch wel op kracht enz, alvast bedankt !
Nee, die echte professionele MMA-vechters.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:24 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Bedoel je professionele MMA-vechters of mensen die het gewoon voor de lol doen om even te ontladen en in vorm te blijven?
Allebei natuurlijk. Al zal het waarschijnlijk wel mede afhangen van de gewichtsklasse waarin gevochten wordt, waarop de nadruk ligt. Vooral in de 'Countdown to ...' en 'Road to the Octagon' series zie je veel shots van de vechters aan het trainen, geeft wel een aardig beeld denk ikquote:Op woensdag 3 december 2014 12:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, die echte professionele MMA-vechters.
Die gasten hebben natuurlijk ook gewoon talent.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:33 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Allebei natuurlijk. Al zal het waarschijnlijk wel mede afhangen van de gewichtsklasse waarin gevochten wordt, waarop de nadruk ligt. Vooral in de 'Countdown to ...' en 'Road to the Octagon' series zie je veel shots van de vechters aan het trainen, geeft wel een aardig beeld denk ikAlleen vergeet je het belangrijkste: Techniek!
Dat mag ik hopenquote:Op woensdag 3 december 2014 12:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die gasten hebben natuurlijk ook gewoon talent.
Wat ik mij wel eens afvraag: met een sport als voetbal kun je gewoonweg objectief aantonen dat maar weinig mensen het worden , het is een zeer populaire sport maar om prof te worden moet je gewoonweg geboren zijn met talent.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:37 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dat mag ik hopenDe een overduidelijk wat meer dan de ander, uiteraard. En daarnaast heeft de één one punch KO power (bijv. Mark Hunt en Johny Hendricks) en de ander heeft een haast buitenaardse conditie á la Cain Velasquez.
Met hard trainen kom je natuurlijk sowieso een heel eind. Maar of dat voldoende is om het tot de absolute top te schoppen, durf ik niet te zeggen. Sommige mensen hebben gewoon meer aanleg voor een bepaalde sport, of hebben bepaalde fysieke eigenschappen die anderen wellicht niet hebben.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat ik mij wel eens afvraag: met een sport als voetbal kun je gewoonweg objectief aantonen dat maar weinig mensen het worden , het is een zeer populaire sport maar om prof te worden moet je gewoonweg geboren zijn met talent.
Is dit nu bij vechtsporten als mma ook zo? Of kan met trainen iedereen wel een goede vechter worden?
Je zegt nu dat je niet zomaar in de UFC komt, maar is het voornamelijk trainen, trainen en nog eens trainen of moet je wel degelijk talent hebben?
Laat ik het anders vragen: in de voetbal kun je stellen dat de gemiddelde voetballer nog zo hard kan trainen, een goede profvoetballer zal hij nooit worden. Kun je dit ook zeggen als het om mma gaat?
Ik vind dat soort zaken echt interessant.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:47 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Met hard trainen kom je natuurlijk sowieso een heel eind. Maar of dat voldoende is om het tot de absolute top te schoppen, durf ik niet te zeggen. Sommige mensen hebben gewoon meer aanleg voor een bepaalde sport, of hebben bepaalde fysieke eigenschappen die anderen wellicht niet hebben.
Ook in de UFC, het hoogst haalbare podium voor MMA-vechters, zie je je veel verschil in vechters onderling. Ook daar heb je een hoop (relatief) middelmatige vechters en een aantal vechters die er met kop en schouders boven uitsteken, om of wat voor andere reden dan ook opvallen.
Vroeger was het echt meer stijl vs. stijl, bijvoorbeeld een bokser tegen een worstelaar, om uit te maken welke vechtstijl het beste (of meest effectieve, hoe je wilt) was. Tegenwoordig is het steeds meer noodzaak om alle facetten van het MMA te beheersen, om ver te komen. Al heb je natuurlijk nog steeds 'one trick pony's', waarvan de ene het wél ver schopt (Ronda Rousey) en de ander de middenmoot niet of nauwelijks ontstijgt (Codie McKenzie)
Ik snap wat je bedoelt, ik vind het ook ontzettend interessantquote:Op woensdag 3 december 2014 12:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind dat soort zaken echt interessant.![]()
Neem bijvoorbeeld dit: http://www.kennislink.nl/(...)n-van-een-topsporter, ik ben reuze benieuwd of dit ook zo is voor mensen die vechten op hoog niveau.
Maar goed, beetje offtopic dit, sorry.
Ah super, bedankt man !quote:Op woensdag 3 december 2014 12:53 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, ik vind het ook ontzettend interessant![]()
Zoek op Youtube eens naar 'Sport Science MMA', daar vind je een hoop reportages over MMA vechters, waarin ze opmeten hoe hard diverse MMA vechters schoppen en stoten en of hoeveel druk er op het lichaam komt te staan met een verwurging of klem![]()
En hier is een linkje naar Pavlov, waarbij ze een van Nederlands bekendste MMA vechters, Marloes Coenen, volgen en dat op een wetenschappelijke manier benaderen:
http://www.npo.nl/pavlov/21-03-2013/NPS_1222436
Veel kijkplezier
Uit dat Pavlov filmpje blijkt wel dat je wel degelijk een basis moet hebben, kracht botten, reactiesnelheid enz.quote:
Mag/vind ik goed. Minder updates mag, dat je de data niet verwerkt is prima als je ze maar wel goed opslaatquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Boys als niemand TUP wil overnemen dan wil ik het wel doen. Het kan alleen wel zijn dat de updates dan wat langer duren. Aangezien ik erg druk ben met werk, maar zou het toch zonde vinden als we er mee stoppen.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Boys als niemand TUP wil overnemen dan wil ik het wel doen. Het kan alleen wel zijn dat de updates dan wat langer duren. Aangezien ik erg druk ben met werk, maar zou het toch zonde vinden als we er mee stoppen.
quote:
Dat is voor mij ook geen enkel probleem, in het begin heb ik altijd iedere 3 events de stand gepost maar er werd steeds meer gevraagd om updates dus ben ik het maar na elk event gaan doen.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mag/vind ik goed. Minder updates mag, dat je de data niet verwerkt is prima als je ze maar wel goed opslaat![]()
Dat idee heb ik ook.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is voor mij ook geen enkel probleem, in het begin heb ik altijd iedere 3 events de stand gepost maar er werd steeds meer gevraagd om updates dus ben ik het maar na elk event gaan doen.
Jari/n00c, als jullie de bestanden nodig hebben die ik gebruikte kunnen jullie je e-mailadres laten weten, dan stuur ik ze door
Ik heb bij TUP alleen een beetje de vrees dat er steeds minder mensen mee gaan doen. Vaak begint het veelbelovend maar er zijn altijd heel wat afhakers.
Ik denk dat mensen wel hun picks blijven maken.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een goed plan. Moet er wel animo voor zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |