Ik volg het. Idd alleen maar bitchen.. Maar ja.. vrouwen gonna bitch ...quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:47 schreef Happel het volgende:
Iemand hier die TUF20 volgt?
Vind het werkelijk hilarisch al die bitchende vrouwen. Wat een drama soms.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:00 schreef Klaphark het volgende:
Flink stuk over Struve in de Telegraaf vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Is dit niet een beetje overdreven?quote:In Amerika kan hij nauwelijks anoniem over straat. Zijn Mixed Martial Art-technieken hebben hem overzee de status van superster gebracht.
Wereldberoemd man, iedereen weet wie Struve is zodra ze iemand van zo'n 212cm zien lopen daar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Is dit niet een beetje overdreven?
In juli ben ik in Vegas geweest tijdens de week voorafgaand aan zijn fight met Mitrione,quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Is dit niet een beetje overdreven?
Heb je al kaartjes dan?quote:
SOLD OUT!quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:34 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Heb je al kaartjes dan?
Alle Octagon side tickets zijn weg...
Maar Aerts vs Schilt maakte een hoop goed in 2010 al had ik toen ook liever Overeem vs Schilt in de finale.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:18 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Overeem vs Struve wordt een moordpartij.
Ik vind het daarnaast heel jammer dat Overeem nooit tegen Sem Schilt heeft gevochten.
Oh dat geloof ik best tijdens Fight Weeks in een Las Vegas maar hoeveel % van de Amerikanen kent nou een Struve? 1%?quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
In juli ben ik in Vegas geweest tijdens de week voorafgaand aan zijn fight met Mitrione,
Heb meerdere malen een kort praatje met hem, Antoni en Schreiber gemaakt, maar hij kan tijdens Fight Weeks écht niet over straat zonder dat hij 50x aangesproken wordt voor een handtekning of een foto.
voor een 2 uurs seminar krijgt hij $2500, toch niet slecht.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik best tijdens Fight Weeks in een Las Vegas maar hoeveel % van de Amerikanen kent nou een Struve? 1%?
jonesquote:Op zondag 30 november 2014 20:45 schreef theunderdog het volgende:
Wie was die flapdrol ook al weer die telkens met zijn vingers in de ogen van de andere vechter ging?
constantino philippouquote:Op zondag 30 november 2014 20:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je had ook een blanke die dat deed volgens mij.
Ben heel benieuwd of ze dat met het komende gevecht van Jones gaan bestraffen...quote:Op zondag 30 november 2014 21:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat soort mensen.
Nee, maar hoe denkt zo'n iemand? dan heb je toch totaal geen eer, een beetje met je vingers in iemand zijn ogen porren.quote:Op zondag 30 november 2014 21:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd of ze dat met het komende gevecht van Jones gaan bestraffen...
En blijkbaar kom je er alsnog mee weg....quote:Op zondag 30 november 2014 21:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, maar hoe denkt zo'n iemand? dan heb je toch totaal geen eer, een beetje met je vingers in iemand zijn ogen porren.
Inderdaad, ben ook wel benieuwd hoe andere mma vechters over hem denken.quote:Op zondag 30 november 2014 21:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En blijkbaar kom je er alsnog mee weg....
Ik ben echt jaloers op hun fysiekquote:Op maandag 1 december 2014 12:10 schreef RipMcPants het volgende:
De nieuwe Countdown serie is weer uit
Johny Hendricks vs. Robbie Lawler:
Anthony Pettis vs. Gilbert Melendez:
Waar wacht je op? Trainen met je bast!quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ben echt jaloers op hun fysiek
Mijn genen werken niet zo mee.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:20 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Waar wacht je op? Trainen met je bast!
Smoesjes!quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mijn genen werken niet zo mee.
True, maar niet helemaal waar.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:46 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Smoesjes!Je bent gewoon lui!
OT: Welkom bij de club
Ik maakte maar een grapjequote:Op dinsdag 2 december 2014 16:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
True, maar niet helemaal waar.
Mijn genen zijn serieus fucked, ik heb 3 jaar lang op fitness gezeten en werd aantoonbaar sterker. Maar spieren kreeg ik eigenlijk niet echt.
1: Ik ben anders echt lui hoor.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:49 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje![]()
Wat voor lichaamstype heb je? Ben je een ecto-, meso- of endomorph? Zoveel factoren die er mee te maken hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |