Denk dat er best wel wat Europeanen een weekendje in Amsterdam willen vertoeven met een UFC event. Zet wat populaire vechters op de card uit Europa en je komt een heel eind, McGregor in de Arena, die wil stadions... Ierse invasie.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mma in een kooi is verboden in nl en totaal geen fanbase hier.
Ik denk dat je de fanbase onderschat. Al zit je dan nog steeds met het, mijns inziens onterechte, verbod.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mma in een kooi is verboden in nl en totaal geen fanbase hier.
nee, dat was in duitsland ook niet zo en het is nog steeds verboden, dus het gaat niet gebeuren, de UFC roept wel vaker dingen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk dat er best wel wat Europeanen een weekendje in Amsterdam willen vertoeven met een UFC event. Zet wat populaire vechters op de card uit Europa en je komt een heel eind, McGregor in de Arena, die wil stadions... Ierse invasie.
Absoluut een volwaardige card. Ik zit er sterk over na te denken om deze mee te pakken. Is eigenlijk te mooi om te laten schietenquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
UFC ON FOX in Zweden in januari belooft echt een geweldig evenement te worden.
- Main card live op big FOX (dus sowieso kwalitatief goed)
- Gus
- Gegard
- Hendo
- In de Tele2 Arena (voetbalstadion) met ongeveer 40.000 plekken. 2x zoveel als de Globe Arena waar het de vorige keren werd gehouden.
Ik was bij de vorige event in Zweden maar dat was een ondergeschoven kindje. Dit is gewoon zo volwaardig als het maar zijn kan, in Europa!!
Wie gaat er nog meer?
ik wacht tot de blessures bekend worden gemaaktquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:41 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Absoluut een volwaardige card. Ik zit er sterk over na te denken om deze mee te pakken. Is eigenlijk te mooi om te laten schieten
Ik hou inderdaad een slag om de armquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik wacht tot de blessures bekend worden gemaakt
Gefeliciteerd Geo!!!quote:Op maandag 17 november 2014 00:06 schreef Hooidraad het volgende:
Het zal geen geheim meer zijn, Geo pakt zijn derde titel en is daarmee voorlopig de laatste TUP-champ.
Proficiat, jongeman![]()
Eindstand TUP 8:
[ afbeelding ]
Totaaloverzicht:
[ afbeelding ]
Legenda:
[ afbeelding ]
![]()
He fokker! Heb je mij eruit geshopped?quote:Op maandag 17 november 2014 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de volgende TS![]()
Is er iemand die zin heeft om het stokje over te nemen van Hooidraad? Of heeft iemand een goede site om het digitaal te doen? Anders zal de TUP stoppen..
Er was eerst een London card, die is weg?!quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
UFC ON FOX in Zweden in januari belooft echt een geweldig evenement te worden.
- Main card live op big FOX (dus sowieso kwalitatief goed)
- Gus
- Gegard
- Hendo
- In de Tele2 Arena (voetbalstadion) met ongeveer 40.000 plekken. 2x zoveel als de Globe Arena waar het de vorige keren werd gehouden.
Ik was bij de vorige event in Zweden maar dat was een ondergeschoven kindje. Dit is gewoon zo volwaardig als het maar zijn kan, in Europa!!
Wie gaat er nog meer?
Thanks broquote:
Nee, je staat er toch 3.. oh je sig zegt 4 hm..quote:Op woensdag 19 november 2014 18:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
He fokker! Heb je mij eruit geshopped?
MLG??quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Scott Jorgensen heeft zijn eigen MLG stream
Wat een baas
Hoezo zou hij ermee stoppen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Men.... zou erg zonde als Bobby Green er mee zou kappen na z'n volgende gevecht. Veel potentie die gast.
Nee TUF kan mij gestolen worden, ook met mannen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:47 schreef Happel het volgende:
Iemand hier die TUF20 volgt?
Vind het werkelijk hilarisch al die bitchende vrouwen. Wat een drama soms.
Major League of Gaming. Oftewel de officiële gamebond van Amerika.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:54 schreef Nober het volgende:
[..]
MLG??
[..]
Hoezo zou hij ermee stoppen?
[..]
Nee TUF kan mij gestolen worden, ook met mannen.
6/6quote:Swanson
Barboza
Pickett
Oliynyk
Benavidez
Wiman
Jorgensen kan beter gaan gamen inderdaad, zijn MMA/UFC carrière zit er wmb wel op.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Major League of Gaming. Oftewel de officiële gamebond van Amerika.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |