Dankuwelquote:
We hebben hetzelfde gestudeerd, dezelfde regios bezocht ... Zit wel bijna 20 jaar tussen .. Dus de subsidies die ik ooit kreeg zal hij nooit ontvangen hebben ,,,, Oh ja ik mocht 2 jaar 4 week naar de Benidorm regio ... eerste keer was niet goed, dus doe nog maar een keerquote:Op zondag 9 november 2014 17:53 schreef just me het volgende:
ach wat zijn die mannen lief voor elkaar
Ik begrijp wat je bedoelt, helemaal als vrouw. De man moet toch de leiding meer nemen. Is mijn hier uiteraard zwaar conservatieve visie. Maar altijd? nee.quote:Op zondag 9 november 2014 18:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelijk krijgen is voor even leuk, maar dat zou ik ook al snel zat zijn. Ik had ooit eens zo'n vriendje, heel lief en hij gaf me altijd gelijk, we deden altijd wat ik wilde, maar ik was dat al heel snel zat. Tot het moment dat hij een vlieg op mijn broek dood sloeg, goede reden om er een eind aan te breien.
ik ben wel eens op Ibiza geweest 1981quote:Op zondag 9 november 2014 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
We hebben hetzelfde gestudeerd, dezelfde regios bezocht ... Zit wel bijna 20 jaar tussen .. Dus de subsidies die ik ooit kreeg zal hij nooit ontvangen hebben ,,,, Oh ja ik mocht 2 jaar 4 week naar de Benidorm regio ... eerste keer was niet goed, dus doe nog maar een keerJa dat kon vroeger...
Ja, en het feit dat jij een pener hebt, is voor mij een redelijke afknapper.quote:Op zondag 9 november 2014 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
We hebben hetzelfde gestudeerd, dezelfde regios bezocht ... Zit wel bijna 20 jaar tussen .. Dus de subsidies die ik ooit kreeg zal hij nooit ontvangen hebben ,,,, Oh ja ik mocht 2 jaar 4 week naar de Benidorm regio ... eerste keer was niet goed, dus doe nog maar een keerJa dat kon vroeger...
Toen blowde je nog op je 20stequote:Op zondag 9 november 2014 18:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik ben wel eens op Ibiza geweest 1981
jaquote:
Die vlieg was de druppel omdat ik dat plat gemepte insect waar van de gele pus uit kwam gewoon heel goor vond en ik dat vriendje niet leuk genoeg vond om hem die actie te vergeven.quote:Op zondag 9 november 2014 18:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, helemaal als vrouw. De man moet toch de leiding meer nemen. Is mijn hier uiteraard zwaar conservatieve visie. Maar altijd? nee.
Waarom was die vlieg de druppel dan? Dat vond je geen mannelijke actie? Of ben je boeddhist die vliegen liev vindt?
ik heb toen dat boek over vincent van gogh gelezen Irving Stonequote:
Valt wel mee hoor. De NLse vriendinnetjes die ik had zouden de Nederlandse watjes niet trekken. Alhoewel... mijn langste relatie is nu getrouwd met zo'n sukkel. Ach ja, ben happy voor haar, ze spoorde toch niet.quote:Op zondag 9 november 2014 18:26 schreef Deisyy het volgende:
Je houdt er inderdaad een ietwat conservatieve visie op na.
Het wordt steeds erger met jou, gisteren bekende je flink gerookt te hebben en vandaag is het alweer blowenquote:
Morgen biecht ie zijn gokschuld op aan je.quote:Op zondag 9 november 2014 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger met jou, gisteren bekende je flink gerookt te hebben en vandaag is het alweer blowen
dat kwam ik moest in mil. dienstquote:Op zondag 9 november 2014 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger met jou, gisteren bekende je flink gerookt te hebben en vandaag is het alweer blowen
gokken heb ik nooit gedaanquote:Op zondag 9 november 2014 18:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Morgen biecht ie zijn gokschuld op aan je.
Ja laten we het op bier zuipen houden en vrouwenpraat, maar dan beschaafd .... Carboneras ben ik nooit geweest.. Mijn dochter misschien ...quote:Op zondag 9 november 2014 18:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, en het feit dat jij een pener hebt, is voor mij een redelijke afknapper.
Al kunnen we dan wel prima bier zuipen, daar heb ik geen problemen mee verder.
Ik zat nog goed, net voor het Ba-Ma-systeem. En later goed betaald geologen rondrijden in busjes in Spanje was magistraal.
Ben je ook in Tabernas en omgeving geweest? Carboneras, Hotel El Dorado ken je?
Houwe zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
En daar moest je blowen?quote:Op zondag 9 november 2014 18:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat kwam ik moest in mil. dienst
Dat wat ie gister bekende was voor mij al blowen..quote:Op zondag 9 november 2014 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
het was niet verplichtquote:
Goed plan, en uiteraard, zeer beschaafd.quote:Op zondag 9 november 2014 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja laten we het op bier zuipen houden en vrouwenpraat, maar dan beschaafd .... Carboneras ben ik nooit geweest.. Mijn dochter misschien ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
nee, LOIquote:
quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 18:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed plan, en uiteraard, zeer beschaafd.
jammer, was een prachtig hotel. Speciaal gebouwd voor jullie jeugdhelden, de spaghettiwesterns met Ome Clint werden daar opgenomen... De set director van die films, een Brit, woonde naast het hotel en kwam altijd weer even de geologen ontmoeten.
Ik had een vaste kamer in dat hotel.Wow daar wil ik ook wel een kamer naast hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Kijk dan de recente foto's maar niet door.quote:Op zondag 9 november 2014 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow daar wil ik ook wel een kamer naast hebben
Ik know en dat liet ik met opzet achterwege om hier verder niemand te kwetsen ...quote:Op zondag 9 november 2014 18:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk dan de recente foto's maar niet door.
Die vrouw is nu ergens in de 80 ofzo...
Maar toen... zeker weten.
Tegenwoordig ziet ze er iets anders uit.quote:Op zondag 9 november 2014 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow daar wil ik ook wel een kamer naast hebben
Ja, dank je wel. Even een braakje leggen.quote:Op zondag 9 november 2014 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegenwoordig ziet ze er iets anders uit.
[ afbeelding ]
Dees komt altijd om de hoek waar je dr niet verwacht ...quote:Op zondag 9 november 2014 18:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dank je wel. Even een braakje leggen.
Dat houdt het spannend.quote:Op zondag 9 november 2014 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dees komt altijd om de hoek waar je dr niet verwacht ...
zeg vlegel, heb jij je eigenlijk wel aangemeld bij de ballotage commissie?quote:Op zondag 9 november 2014 18:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk dan de recente foto's maar niet door.
Die vrouw is nu ergens in de 80 ofzo...
Maar toen... zeker weten.
Neuh, ben niet zo van de regeltjes en aanmeldingen.quote:Op zondag 9 november 2014 18:51 schreef sacha het volgende:
[..]
zeg vlegel, heb jij je eigenlijk wel aangemeld bij de ballotage commissie?
Nou ja, beledigen. Ze zal vast een liefhebbende oma zijn.quote:hier zomaar binnenvallen, en dan ook nog tachtig jarige dames beledigen
ga je schamen!
Het mens is 76, dan mogen er wel wat kreukels in zitten. Alleen dat bruin geverfde haar vind ik oerlelijk.quote:Op zondag 9 november 2014 18:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dank je wel. Even een braakje leggen.
Chufi is de ballotage-commissie.quote:Op zondag 9 november 2014 18:51 schreef sacha het volgende:
hier zomaar binnenvallen, en dan ook nog tachtig jarige dames beledigen
ga je schamen!
Vrouwonvriendelijk hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 18:52 schreef Deisyy het volgende:
Alleen dat bruin geverfde haar vind ik oerlelijk.
Ok ok, ik ben al weg.quote:
Hij heeft mijn goedkeuring...quote:Op zondag 9 november 2014 18:51 schreef sacha het volgende:
[..]
hier zomaar binnenvallen, en dan ook nog tachtig jarige dames beledigen
ga je schamen!
EN DIE HARTJES DAAR BEN IK ÉCHT NIET VAN ONDER DE INDRUKquote:Op zondag 9 november 2014 18:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neuh, ben niet zo van de regeltjes en aanmeldingen.
[..]
Nou ja, beledigen. Ze zal vast een liefhebbende oma zijn.
Terecht, voor je het weet zet ik je dochter aan mijn aanrecht.quote:Op zondag 9 november 2014 18:54 schreef sacha het volgende:
[..]
EN DIE HARTJES DAAR BEN IK ÉCHT NIET VAN ONDER DE INDRUK
Da's liev.quote:
als je haar tegelijkertijd in haar kont neukt wordt het vast wel watquote:Op zondag 9 november 2014 18:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Terecht, voor je het weet zet ik je dochter aan mijn aanrecht.
Wow, over je eigen dochter. Ah, het zal een zoon zijn, denk ik...quote:Op zondag 9 november 2014 18:59 schreef sacha het volgende:
[..]
als je haar tegelijkertijd in haar kont neukt wordt het vast wel wat
sacha mijn koffie wat doe jequote:Op zondag 9 november 2014 18:59 schreef sacha het volgende:
[..]
Je bent jaloers?quote:Op zondag 9 november 2014 18:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
E_M is het vrouwtje in hun relatie.
Grieksquote:Op zondag 9 november 2014 18:59 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:
Ik moet nog ruim 4 jaar wachten voordat ik hier eindelijk mag posten, en dan nog als die 40 inclusief is, dus je mag shoufshouf habibi hebben van me.quote:Op zondag 9 november 2014 19:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik wacht al ruim 3 jaar tot je eindelijk eens deze SC binnen komt wandelen en als het dan zover is, dan ga je er met de eerste de beste hosselaar vandoor. Daar word ik best wel een beetje verdrietig van ja.
Sorry King.. Ik zag vanochtend wel je zielige berichtje ... Maar dat het zo diep zat wist ik niet...quote:Op zondag 9 november 2014 19:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik wacht al ruim 3 jaar tot je eindelijk eens deze SC binnen komt wandelen en als het dan zover is, dan ga je er met de eerste de beste hosselaar vandoor. Daar word ik best wel een beetje verdrietig van ja.
nee hoor je hoeft niet te wachten... Je mag hier altijd langskomen..quote:Op zondag 9 november 2014 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik moet nog ruim 4 jaar wachten voordat ik hier eindelijk mag posten, en dan nog als die 40 inclusief is, dus je mag shoufshouf habibi hebben van me.
échte liefdequote:Op zondag 9 november 2014 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
nee hoor je hoeft niet te wachten... Je mag hier altijd langskomen..
ja en dan zegt Chuuf, het is bijna Sint Maarten ik doe toch niet openquote:
quote:
Ik heb zelfs de tandarts afgezegd..quote:Op zondag 9 november 2014 19:14 schreef just me het volgende:
[..]
ja en dan zegt Chuuf, het is bijna Sint Maarten ik doe toch niet open
en dan staat Mata daar met z'n zelf geknutselde lampionnetjequote:Op zondag 9 november 2014 19:14 schreef just me het volgende:
[..]
ja en dan zegt Chuuf, het is bijna Sint Maarten ik doe toch niet open
Ik doe niet aan Sint Maarten, wel aan Halloween.quote:Op zondag 9 november 2014 19:17 schreef sacha het volgende:
[..]
en dan staat Mata daar met z'n zelf geknutselde lampionnetje
Op zondag? Wat voor enge ziekte heb je opgelopen in de US of A?quote:Op zondag 9 november 2014 19:17 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag voor een korte check-up even in het ziekenhuis geweest en ik moet zeggen, de drank is er prima geregeld...
[ afbeelding ]
ja ik heb je foto's gezienquote:Op zondag 9 november 2014 19:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Sint Maarten, wel aan Halloween.
Halloween![]()
Toch niets ernstigs?quote:Op zondag 9 november 2014 19:17 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag voor een korte check-up even in het ziekenhuis geweest en ik moet zeggen, de drank is er prima geregeld...
[ afbeelding ]
Dat doe je weer goed , maar op de zondag ... Das dan Eerste hulp/// Alles goed?quote:Op zondag 9 november 2014 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
alcoholcontrolequote:
Wat vond je ervan?quote:
heeft nou een van die vrouwen opgespoten lippen ?quote:
Welke?quote:Op zondag 9 november 2014 19:22 schreef just me het volgende:
[..]
heeft nou een van die vrouwen opgespoten lippen ?
Ah die, was een mooie catch. Erg mooie dame en rijp (genoeg) voor dit topic. Denk het niet, hoewel plastische chirurgie in dit land wel gebruikelijk is.quote:
Ja, uiteindelijk alleen wat antibiotica wegens mogelijk een lichte longinfectie.quote:Op zondag 9 november 2014 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doe je weer goed , maar op de zondag ... Das dan Eerste hulp/// Alles goed?
Goed nieuws, MadMaster.quote:Op zondag 9 november 2014 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk alleen wat antibiotica wegens mogelijk een lichte longinfectie.
Kreeg vanmiddag ineens krampen ter hoogte van mijn borst/hart en daardoor deed adem halen ook pijn daar. Huisarts gebeld, toch maar naar het ziekenhuis voor de zekerheid.
Men dacht eerst longembolie vanwege de vlucht vanuit de USA terug gisteren, maar bloedonderzoek, hartfilmpje en röntgenfoto's wezen anders uit.
En nee, dus ook geen ebola...
Geen foboquote:Op zondag 9 november 2014 19:27 schreef just me het volgende:
Niks mis met plastische chirurgie, heb ik ook gehad
ik heb vast nog wel ergens foto's van hoe ik er toen uitzag, ik zal eens zoekenquote:
In/aan je gezicht?quote:Op zondag 9 november 2014 19:27 schreef just me het volgende:
Niks mis met plastische chirurgie, heb ik ook gehad
Ik ging nooit meer uit, alleen die ene keer dit jaar. Gelijk haar gescoord. Dacht al wel dat ze wat ouder was dan ik, maar 43 had ik haar niet gegeven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Euh, het voelde niet lekker.quote:Op zondag 9 november 2014 19:27 schreef just me het volgende:
Goed dat je aan de alarmbel hebt getrokken MM, zal wel even schrikken geweest zijn.
Dat is wel even schrikken, maar goed dat je gebeld hebt, ik hoop voor je dat de klachten snel verminderen.quote:Op zondag 9 november 2014 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk alleen wat antibiotica wegens mogelijk een lichte longinfectie.
Kreeg vanmiddag ineens krampen ter hoogte van mijn borst/hart en daardoor deed adem halen ook pijn daar. Huisarts gebeld, toch maar naar het ziekenhuis voor de zekerheid.
Men dacht eerst longembolie vanwege de vlucht vanuit de USA terug gisteren, maar bloedonderzoek, hartfilmpje en röntgenfoto's wezen anders uit.
Uiteraard, al was het maar om mijn beeld hier in stand te houden...quote:Op zondag 9 november 2014 19:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed nieuws, MadMaster.
Maar die alcohol heb je wel even meegepikt, neem ik aan.
Klaplong: stapeling van vrije lucht in borstholtequote:Op zondag 9 november 2014 19:27 schreef MadMaster het volgende:
krampen ter hoogte van mijn borst/hart
Dat heb ik begin van jaar ook laten doen.quote:Op zondag 9 november 2014 19:32 schreef just me het volgende:
Ik had een ooglidcorrectie nodig, heb op de laptop geen foto's staan.
Ik had echt last van die wallen voor mijn ogen![]()
voor de rest interesseert uiterlijk me bar weinig
Nu shoufshouf met zijn penisverkorting nog en het chirurgiefeest is compleet.quote:Op zondag 9 november 2014 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik begin van jaar ook laten doen.
ben jij dan nu al zo verbouwd ?quote:Op zondag 9 november 2014 19:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nu shoufshouf met zijn penisverkorting nog en het chirurgiefeest is compleet.
Nee, niks. Ik zie er sowieso jonger uit, zeker als ik me scheer, dus dat scheelt.quote:
ik wil het! ik wil het!quote:Op zondag 9 november 2014 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik begin van jaar ook laten doen.
sparenquote:Op zondag 9 november 2014 19:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wil het! ik wil het!![]()
maar ja, wordt niet vergoed want geen aangeboren afwijking
heb jij pech, mijn vader had het ook, had ik ook 'ns gelukquote:Op zondag 9 november 2014 19:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ja ik herken datquote:Op zondag 9 november 2014 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, niks. Ik zie er sowieso jonger uit, zeker als ik me scheer, dus dat scheelt.
Scheren voor jou is een must, maar dat zal wel weer vrouwonvriendelijk worden opgevat hier...quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Scheren voor jou is een must, maar dat zal wel weer vrouwonvriendelijk worden opgevat hier...
wtf, had ik gewoon mijn vader erbij moeten halen...quote:Op zondag 9 november 2014 19:39 schreef just me het volgende:
[..]
heb jij pech, mijn vader had het ook, had ik ook 'ns geluk
lekker vastgebonden wordenquote:
Mijn oude dame die op haar 17e de geest gaf. Foto is hilarisch want niet geshopt ofzo.quote:
wat voor werkquote:Op zondag 9 november 2014 19:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn oude dame die op haar 17e de geest gaf. Foto is hilarisch want niet geshopt ofzo.
Maar leden van deze SC, het was gezellig. Jullie zijn leuker en scherper dan menige SC die ik bezocht heb. Een goeie zondag allen, ik ga es wat werken enzo.
Modelbouw voor gevorderden.quote:
ik zit in de gebruikte voorwerpenquote:
Ik in de olie. Model van Peru. Mooi werk.quote:Op zondag 9 november 2014 20:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik zit in de gebruikte voorwerpen
Bij mij was het ook geen aangeboren afwijking, maar de chirurg vond dat ik er minder door zag en Zilveren Kruis is/was daar soepel in.quote:Op zondag 9 november 2014 19:37 schreef sacha het volgende:
[..]
http://www.opnieuwenco.nl/quote:Op zondag 9 november 2014 20:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik in de olie. Model van Peru. Mooi werk.
Jij recyclet?
Mooi werk!quote:
ik heb het dan ook reuze naar mijn zinquote:
En dat voor mensen op leeftijd. Werkse!quote:Op zondag 9 november 2014 19:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn oude dame die op haar 17e de geest gaf. Foto is hilarisch want niet geshopt ofzo.
Maar leden van deze SC, het was gezellig. Jullie zijn leuker en scherper dan menige SC die ik bezocht heb. Een goeie zondag allen, ik ga es wat werken enzo.
Zo! da's schrikken... maar het valt dus mee begrijp ik? Gelukkig maar...quote:Op zondag 9 november 2014 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
E_Mquote:
o ja... E-Mquote:Op zondag 9 november 2014 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
E_M
Hij weet precies wanneer hij moet stoppen en wij zijn als krasse knarren ook niet haatdragend.
Ik vind het ook wel leuk weer eens iemand erbij, we zijn eigenlijk best met een klein groepje mensen in deze sc.quote:Op zondag 9 november 2014 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja... E-M![]()
Ach nee, la maar lullen denk ik dan
Ja is ook zo...quote:Op zondag 9 november 2014 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk weer eens iemand erbij, we zijn eigenlijk best met een klein groepje mensen in deze sc.
Goed hč, ik zat hier hardop te lachen op de bankquote:Op zondag 9 november 2014 20:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja is ook zo...
Ik zat even de samenvatting van King te lezen... Hilarisch
Ik zit nog te lachenquote:Op zondag 9 november 2014 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed hč, ik zat hier hardop te lachen op de bank
Zou Arcee daar ook een lijstje van hebben ?quote:Op zondag 9 november 2014 20:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is ruim onder het FOK!-gemiddelde.
quote:Op zondag 9 november 2014 20:47 schreef just me het volgende:
[..]
Zou Arcee daar ook een lijstje van hebben ?
dat hoeft nietquote:Op zondag 9 november 2014 21:15 schreef just me het volgende:
moet ik dan rekenen, lengtexbreedtexhoogte ?
en een tabellenboekjequote:Op zondag 9 november 2014 21:21 schreef chufi het volgende:
Geodriehouk had ik vroeger altijd in mn etui, dat was verplicht
Nog steeds, volgens mij, wel makkelijk dat ze tegenwoordig flexibele geodriehoeken hebben, die breken niet zo gemakkelijk.quote:Op zondag 9 november 2014 21:21 schreef chufi het volgende:
Geodriehouk had ik vroeger altijd in mn etui, dat was verplicht
Ah Mooi.. want die gingen best vaak kapotquote:Op zondag 9 november 2014 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog steeds, volgens mij, wel makkelijk dat ze tegenwoordig flexibele geodriehoeken hebben, die breken niet zo gemakkelijk.
Eens, hoewel een klein groepje ook zo z'n voordelen heeft. De meeste SC's gaan vroeg of laat kapot door ruzie's, waarbij het altijd weer neerkomt op de vraag hoeveel mensen van elkaar kunnen verdragen.quote:Op zondag 9 november 2014 20:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het ook wel leuk weer eens iemand erbij, we zijn eigenlijk best met een klein groepje mensen in deze sc.
Ik heb niet zo heel veel sc ervaring, maar het zou heel goed kunnen wat je zegt, hiervoor zat ik in een sc waar best veel users waren en die is flink uit elkaar geklapt.quote:Op zondag 9 november 2014 21:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eens, hoewel een klein groepje ook zo z'n voordelen heeft. De meeste SC's gaan vroeg of laat kapot door ruzie's, waarbij het altijd weer neerkomt op de vraag hoeveel mensen van elkaar kunnen verdragen.
In mijn beleving zijn vooral SC's die heel populair zijn met een hoop users die veel posten daar gevoelig voor.
blauwe-knoopquote:
Ik heb altijd de hoop dat ouderenquote:Op zondag 9 november 2014 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb niet zo heel veel sc ervaring, maar het zou heel goed kunnen wat je zegt, hiervoor zat ik in een sc waar best veel users waren en die is flink uit elkaar geklapt.
weet ik niet meerquote:
Ik heb juist de indruk dat dat hier wel zo is, niet altijd, maar vaak merk ik wel dat ikzelf en anderen overal niet te zwaar aan tillen en anderen ook in hun waarde laten. Er kan wel ergens over gediscussieerd worden, maar het wordt nooit echt bonje.quote:Op zondag 9 november 2014 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb altijd de hoop dat ouderenwat minder snel boos worden en wat meer kunnen relativeren, maar ik weet dat het ijdele hoop is.
iK bedoelde natuurlijk ongeveer 1987 of 1988 of 1989 of 1990 of zoquote:
gelukkig meestal niet en als dan toch.. dan is het snel over, toch ?quote:Op zondag 9 november 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb juist de indruk dat dat hier wel zo is, niet altijd, maar vaak merk ik wel dat ikzelf en anderen overal niet te zwaar aan tillen en anderen ook in hun waarde laten. Er kan wel ergens over gediscussieerd worden, maar het wordt nooit echt bonje.
Meestal hč, niet altijd.
Wat doe je dan met zo'n vuilcontainer...?quote:Op zondag 9 november 2014 21:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
weet ik niet meer
ik had my aim is true
ian dury do-it-yourself
ik heb alles in de vuilcontainer gegooid 1987-1989
die kregen wij hier voor de deur i.p.v. vuilniszakken los neerzettenquote:Op zondag 9 november 2014 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat doe je dan met zo'n vuilcontainer...?
quote:Op zondag 9 november 2014 21:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
die kregen wij hier voor de deur i.p.v. vuilniszakken los neerzetten
Ja, gelukkig wel en ik vind ook dat mensen het niet altijd met elkaar eens hoeven te zijn en dat dat best gezegd kan worden en daarna klaar.quote:Op zondag 9 november 2014 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig meestal niet en als dan toch.. dan is het snel over, toch ?
je hoeft er niet achteraan te duiken Chuuf, ze zijn al vernietigdquote:
Wat zonde, had het dan aan een liefhebber gegeven.quote:Op zondag 9 november 2014 21:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
weet ik niet meer
ik had my aim is true
ian dury do-it-yourself
ik heb alles in de vuilcontainer gegooid 1987-1989
jaquote:
jaquote:
Das idd een heel mooi nummerquote:
http://www.pinterest.com/ejmzz/album-covers-01/quote:
http://www.pinterest.com/ejmzz/quote:Op zondag 9 november 2014 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Pinterest. Ik geloof dat ik daar ook een account heb, niet dat ik er ooit iets mee hebt gedaan, volgens mij.
Hulkquote:
Krijg nou wat! Treehut is gewoon een kloon of andersomquote:
een kloon van mijn vaderquote:Op zondag 9 november 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijg nou wat! Treehut is gewoon een kloon of andersom
Ik doe vaak echt mijn best om je te begrijpen, maar het valt soms niet mee.quote:
Waarom heb jij geen tv?quote:Op zondag 9 november 2014 22:08 schreef Treehut362 het volgende:
Zonder T.V. heb je nog eens tijd voor andere dingen.
Jôh, het is toch allemaal onzin.quote:Op zondag 9 november 2014 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe vaak echt mijn best om je te begrijpen, maar het valt soms niet mee.
te zwaarquote:
ik heb Youtubequote:Op zondag 9 november 2014 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt er ook B-films op kijken hoor
Eigenlijk is chufi dus de bitch van Treehut.quote:Op zondag 9 november 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Krijg nou wat! Treehut is gewoon een kloon of andersom
quote:
Echt hčquote:Op zondag 9 november 2014 22:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eigenlijk is chufi dus de bitch van Treehut.
De mijnese liggen al gesmeerd in de koelkast, ernaast een peer en appel.quote:Op zondag 9 november 2014 22:14 schreef chufi het volgende:
Ik ga vast mn bammetjes smeren voordat ik straks de donkere nacht in ga ...
een slimme meid is op haar ontbijtje voorbereidquote:Op zondag 9 november 2014 22:14 schreef chufi het volgende:
Ik ga vast mn bammetjes smeren voordat ik straks de donkere nacht in ga ...
Chufi is een mannetje.quote:Op zondag 9 november 2014 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
een slimme meid is op haar ontbijtje voorbereid
Ik ben er ook klaar mee...quote:Op zondag 9 november 2014 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijnese liggen al gesmeerd in de koelkast, ernaast een peer en appel.
misschien heeft hij wel een logéequote:
Dat zijn geen bammetjes die je smeert dus ..quote:Op zondag 9 november 2014 22:41 schreef just me het volgende:
Ik zit gewoon ff stom te doen omdat ik met stom vervelend werk bezig ben, sorry:@
Ja maar OK dat is dan op je werk niet thuisquote:Op zondag 9 november 2014 22:48 schreef just me het volgende:
sommige ouders doen ook bijdehand, dan sturen ze een inschrijfformulier als pdf bestandje en daarna komt er nog een via de post...
voor de postzegel-verzamelingquote:Op zondag 9 november 2014 22:48 schreef just me het volgende:
sommige ouders doen ook bijdehand, dan sturen ze een inschrijfformulier als pdf bestandje en daarna komt er nog een via de post...
ja....quote:Op zondag 9 november 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat verhaal heeft ie achter zich gelaten nadat Prins Claus ...
Ja helaas ....quote:Op zondag 9 november 2014 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
ja....
shoot het is alweer na 23.00 uur
Maandag tot vrijdag vind ik prima, maar nu alweer ..quote:Op zondag 9 november 2014 23:07 schreef just me het volgende:
de dagen vliegen voorbij, je bent oud voordat je het weet
Trusten dan maar weer, doe ik hier het licht wel weer uitquote:Op zondag 9 november 2014 23:19 schreef just me het volgende:
Ik ga de pc afsluiten, nog 'n glaasje sap drinken en lekker slapen!
Dan mag ik voor je hopen dat er nog wat ander volk op gaat staan ...quote:Op zondag 9 november 2014 23:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben nog wel even wakker, denk ik...
Waarom?quote:Op zondag 9 november 2014 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan mag ik voor je hopen dat er nog wat ander volk op gaat staan ...
Ik had geen kloppingen en mijn pols had ik vanmiddag zelf prima gemeten.quote:Op zondag 9 november 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
Hou je wel een vinger aan de pols voor het geval ze weer kloppingen krijgt ...
Ik zit nog aan het bier.quote:
6.quote:Op maandag 10 november 2014 06:46 schreef chufi het volgende:
Hoe laat is het daar nu ? 4 uur vroeger?
Laat eerder.quote:
Dat doe ik nooit, eigenlijk.quote:Op maandag 10 november 2014 07:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja als je vroeg naar bed zou gaan wel
Ik werk altijd thuis. Alleen weer niks gedaan vandaag, klote.quote:Op maandag 10 november 2014 07:09 schreef chufi het volgende:
Als je uit kunt slapen is er niets aan de hand
Ach die fossiele gondstoffen kunnen wel een dagje wachtenquote:Op maandag 10 november 2014 07:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik werk altijd thuis. Alleen weer niks gedaan vandaag, klote.
Heb je groot gelijk in, ze liggen er al een aantal miljoen jaar, dus die dag kan er ook nog wel bij.quote:Op maandag 10 november 2014 07:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach die fossiele gondstoffen kunnen wel een dagje wachten
Neem er nog maar eenquote:Op maandag 10 november 2014 07:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je groot gelijk in, ze liggen er al een aantal miljoen jaar, dus die dag kan er ook nog wel bij.
Bovendien wacht ik nog op data van de klant, dus ach.
en het naderende weekendquote:
Precies, deze week nog vrij, dus weekend boeit nog lang niet...quote:Op maandag 10 november 2014 08:43 schreef just me het volgende:
[..]
en het naderende weekend
of nee dat is een beetje voorbarig
Heb je nog steeds een ban op BNW?quote:Op maandag 10 november 2014 07:12 schreef El_Matador het volgende:
Alleen weer niks gedaan vandaag, klote.
Klaarblijkelijkquote:
Ja, heb de admins aangeschreven en nog niks gehoord. Is nu 10 dagen geleden. Ze zullen het druk hebben.quote:Op maandag 10 november 2014 09:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je nog steeds een ban op BNW?
of je wordt genegeerdquote:Op maandag 10 november 2014 14:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, heb de admins aangeschreven en nog niks gehoord. Is nu 10 dagen geleden. Ze zullen het druk hebben.
Yvonne zei "bedankt, gaan we mee aan de slag".quote:
Met een klein clubje achter de schermen iets plannen is per definitie een complot.quote:Op maandag 10 november 2014 15:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk dat het een complot is.
op zich positief, niet direct een botte nee. Hopen dat je er snel weer mag posten.quote:Op maandag 10 november 2014 15:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Yvonne zei "bedankt, gaan we mee aan de slag".
Ik verwacht dus dat het beraad nog 3 commissies door moet, tenslotte is het allemaal niet niks, een boxje ontvinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het Kris & Lisanne-topic heeft trouwens wel een enorme groei op BNW veroorzaakt.quote:Op maandag 10 november 2014 09:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je nog steeds een ban op BNW?
quote:Op maandag 10 november 2014 15:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
op zich positief, niet direct een botte nee. Hopen dat je er snel weer mag posten.Dank je, ja, hoop het ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Leuk, maar ik heb verder helemaal niets met BNW.quote:Op maandag 10 november 2014 15:17 schreef El_Matador het volgende:
Het Kris & Lisanne-topic heeft trouwens wel een enorme groei op BNW veroorzaakt.
Jij gelooft het mediaverhaal over 9/11? En de andere grote zaken, ook allemaal zo gebeurd als ons wordt wijsgemaakt? Of vind je de users niet leuk in BNW?quote:Op maandag 10 november 2014 15:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leuk, maar ik heb verder helemaal niets met BNW.
Een real life soap? Ok. Inderdaad het uitvogelen wat er gebeurd zou kunnen zijn is aardig detective-werk. Net als die gekke MH370 die nog steeds niet gevonden is.quote:Was trouwens al afgehaakt bij het K&L-topic voordat het verplaatst werd. Begon me teveel te lijken op een rls en daar word ik meestal niet zo warm van, hoewel ik me de "lol" van detective spelen zeer goed voor kan stellen.
Die zit in een baan om de aarde.quote:Op maandag 10 november 2014 15:40 schreef El_Matador het volgende:
Net als die gekke MH370 die nog steeds niet gevonden is.
Die zullen nu dan wel honger hebben ...quote:Op maandag 10 november 2014 16:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zit in een baan om de aarde.
Geloven doe ik sowieso niet en de onderwerpen daar hebben simpelweg mijn interesse niet echt.quote:Op maandag 10 november 2014 15:40 schreef El_Matador het volgende:
Jij gelooft het mediaverhaal over 9/11? En de andere grote zaken, ook allemaal zo gebeurd als ons wordt wijsgemaakt? Of vind je de users niet leuk in BNW?
Er zijn een heleboel dingen waarvan ik het echt leuk vind om uit te vogelen, na te pluizen en te onderzoeken, maar dat ligt dan veel dichter bij huis en bij mijn eigen leven. Zo'n verhaal over MH370 lees ik en ik blader weer verder. In de kern interesseert het me gewoon niet wat er nou precies gebeurd is.quote:Een real life soap? Ok. Inderdaad het uitvogelen wat er gebeurd zou kunnen zijn is aardig detective-werk. Net als die gekke MH370 die nog steeds niet gevonden is.
Wat was er dan om 14.15 uur?quote:Op maandag 10 november 2014 18:29 schreef chufi het volgende:
Is iedereen trouwens stil geweest om 14:15? Bij mij op de vloer was er niemand die er rekening mee hield... Maar meer dan 5 Nederlanders zitten er ook niet ...
ik denk n.a.v.quote:
Volgens mij wordt dit een Nationale dag... Ik zeg doen en maak er een verplichte vrije dag van ..quote:Op maandag 10 november 2014 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wist ook niet dat er een herdenking was tbh.
Ja vertelde je ... Alles goed... Werd het daar op school niet meegekeken ?quote:Op maandag 10 november 2014 18:42 schreef just me het volgende:
Ik heb het een stukje "live" kunnen volgen, was erg mooi en indrukwekkend...
maar het raakt mij waarschijnlijk meer omdat 'n leerling van school met moeder en zus in het vliegtuig zat
Echt waar? Dat vind ik dan wel heel erg overdreven. Het is heel erg wat er gebeurd is, maar om daar een Nationale dag van te maken en ook nog eens een vrije dag vind ik nogal overdone.quote:Op maandag 10 november 2014 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dit een Nationale dag... Ik zeg doen en maak er een verplichte vrije dag van ..
was een voorstel van chuuf, volgens mij, om er een nationale dag van te maken, hij wil gewoon 'n extra vrije dag.quote:Op maandag 10 november 2014 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt waar? Dat vind ik dan wel heel erg overdreven. Het is heel erg wat er gebeurd is, maar om daar een Nationale dag van te maken en ook nog eens een vrije dag vind ik nogal overdone.
Vooraf hoorde ik om 14:10 .... Maar dat is hem niet geworden ....quote:Op maandag 10 november 2014 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt waar? Dat vind ik dan wel heel erg overdreven. Het is heel erg wat er gebeurd is, maar om daar een Nationale dag van te maken en ook nog eens een vrije dag vind ik nogal overdone.
Het was een mooie herdenking, ik vind dat Nederland dat best heel respectvol gedaan heeft. Wel vond ik het raar dat vantevoren niet werd aangegeven hoe laat de minuut stilte zou zijn, ik heb er tenminste niets over kunnen vinden.
Tjaquote:Op maandag 10 november 2014 19:02 schreef just me het volgende:
[..]
was een voorstel van chuuf, volgens mij, om er een nationale dag van te maken, hij wil gewoon 'n extra vrije dag.
Ik blijf het ronduit beledigend naar de nabestaanden vinden dat dat topic in BNW staat....quote:Op maandag 10 november 2014 15:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het Kris & Lisanne-topic heeft trouwens wel een enorme groei op BNW veroorzaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Treehut362 op 10-11-2014 19:23:04 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik ben het volkomen met je eens dat het topic in NWS hoort en heb dat toen het verplaatst werd ook aangekaart, maar volgens mij hadden de NWSmods er niet veel xin meer in en Lavenderr wel, dus daarom bleef het staan.quote:Op maandag 10 november 2014 19:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik blijf het ronduit beledigend naar de nabestaanden vinden dat dat topic in BNW staat....
Het maakt de zaak iets van die complotgekkies, terwijl het gewoon nieuws is, en ook in NWS hoort te staan.
Was nog nooit in BNW geweest, net wel even en ja, dat zijn allemaal 'gekkies'...quote:Op maandag 10 november 2014 19:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alles wat in BNW besproken wordt is "onzin"? Mensen die een alternatieve kijk op de wereld hebben zijn per definitie "gekkies"? Jammer van je.
joh ?quote:Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was nog nooit in BNW geweest, net wel even en ja, dat zijn allemaal 'gekkies'...
quote:Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was nog nooit in BNW geweest, net wel even en ja, dat zijn allemaal 'gekkies'...
Ja, net zoals er in 40+ alleen bejaarden posten, in KLB pukkelige pubers en in TTK taalnazi's.quote:Op maandag 10 november 2014 19:17 schreef El_Matador het volgende:
Mensen die een alternatieve kijk op de wereld hebben zijn per definitie "gekkies"?
En daarom kom ik dus niet in BNW...quote:Op maandag 10 november 2014 19:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
9/11 is zo overduidelijk dat ik me afvraag hoe het kan dat er echt nog mensen zijn die geloven dat 19 moslimpjes met stanleymesjes 4 "vliegtuigen" gekaapt konden hebben. De "impacts" in zowel de WTC-torens als het Pentagon zijn fysisch onmogelijk voor een vliegtuig.
Veel andere zaken zijn moeilijker te vatten en sommige dingen beschouw ik als onzin (chemtrails bijvoorbeeld), maar alles afdoen als "gekkies" en dat na 1 vluchtige blik duidt niet op een open en onderzoekende mind.
Waar de neiging vandaan komt om allemaal mensen die je niet kent "gekkies" te noemen, is me dan ook een raadsel.
Het is lastig je wereldbeeld te moeten veranderen, maar het is het waard.quote:Op maandag 10 november 2014 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En daarom kom ik dus niet in BNW...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |