ben jij dan nu al zo verbouwd ?quote:Op zondag 9 november 2014 19:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nu shoufshouf met zijn penisverkorting nog en het chirurgiefeest is compleet.
Nee, niks. Ik zie er sowieso jonger uit, zeker als ik me scheer, dus dat scheelt.quote:
ik wil het! ik wil het!quote:Op zondag 9 november 2014 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik begin van jaar ook laten doen.
sparenquote:Op zondag 9 november 2014 19:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wil het! ik wil het!![]()
maar ja, wordt niet vergoed want geen aangeboren afwijking
heb jij pech, mijn vader had het ook, had ik ook 'ns gelukquote:Op zondag 9 november 2014 19:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ja ik herken datquote:Op zondag 9 november 2014 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, niks. Ik zie er sowieso jonger uit, zeker als ik me scheer, dus dat scheelt.
Scheren voor jou is een must, maar dat zal wel weer vrouwonvriendelijk worden opgevat hier...quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Scheren voor jou is een must, maar dat zal wel weer vrouwonvriendelijk worden opgevat hier...
wtf, had ik gewoon mijn vader erbij moeten halen...quote:Op zondag 9 november 2014 19:39 schreef just me het volgende:
[..]
heb jij pech, mijn vader had het ook, had ik ook 'ns geluk
lekker vastgebonden wordenquote:
Mijn oude dame die op haar 17e de geest gaf. Foto is hilarisch want niet geshopt ofzo.quote:
wat voor werkquote:Op zondag 9 november 2014 19:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn oude dame die op haar 17e de geest gaf. Foto is hilarisch want niet geshopt ofzo.
Maar leden van deze SC, het was gezellig. Jullie zijn leuker en scherper dan menige SC die ik bezocht heb. Een goeie zondag allen, ik ga es wat werken enzo.
Modelbouw voor gevorderden.quote:
ik zit in de gebruikte voorwerpenquote:
Ik in de olie. Model van Peru. Mooi werk.quote:Op zondag 9 november 2014 20:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik zit in de gebruikte voorwerpen
Bij mij was het ook geen aangeboren afwijking, maar de chirurg vond dat ik er minder door zag en Zilveren Kruis is/was daar soepel in.quote:Op zondag 9 november 2014 19:37 schreef sacha het volgende:
[..]
http://www.opnieuwenco.nl/quote:Op zondag 9 november 2014 20:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik in de olie. Model van Peru. Mooi werk.
Jij recyclet?
Mooi werk!quote:
ik heb het dan ook reuze naar mijn zinquote:
En dat voor mensen op leeftijd. Werkse!quote:Op zondag 9 november 2014 19:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn oude dame die op haar 17e de geest gaf. Foto is hilarisch want niet geshopt ofzo.
Maar leden van deze SC, het was gezellig. Jullie zijn leuker en scherper dan menige SC die ik bezocht heb. Een goeie zondag allen, ik ga es wat werken enzo.
Zo! da's schrikken... maar het valt dus mee begrijp ik? Gelukkig maar...quote:Op zondag 9 november 2014 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk alleen wat antibiotica wegens mogelijk een lichte longinfectie.
Kreeg vanmiddag ineens krampen ter hoogte van mijn borst/hart en daardoor deed adem halen ook pijn daar. Huisarts gebeld, toch maar naar het ziekenhuis voor de zekerheid.
Men dacht eerst longembolie vanwege de vlucht vanuit de USA terug gisteren, maar bloedonderzoek, hartfilmpje en röntgenfoto's wezen anders uit.
En nee, dus ook geen ebola...
E_Mquote:
o ja... E-Mquote:Op zondag 9 november 2014 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
E_M
Hij weet precies wanneer hij moet stoppen en wij zijn als krasse knarren ook niet haatdragend.
Ik vind het ook wel leuk weer eens iemand erbij, we zijn eigenlijk best met een klein groepje mensen in deze sc.quote:Op zondag 9 november 2014 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja... E-M![]()
Ach nee, la maar lullen denk ik dan
Ja is ook zo...quote:Op zondag 9 november 2014 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk weer eens iemand erbij, we zijn eigenlijk best met een klein groepje mensen in deze sc.
Goed hč, ik zat hier hardop te lachen op de bankquote:Op zondag 9 november 2014 20:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja is ook zo...
Ik zat even de samenvatting van King te lezen... Hilarisch
Ik zit nog te lachenquote:Op zondag 9 november 2014 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed hč, ik zat hier hardop te lachen op de bank
Zou Arcee daar ook een lijstje van hebben ?quote:Op zondag 9 november 2014 20:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is ruim onder het FOK!-gemiddelde.
quote:Op zondag 9 november 2014 20:47 schreef just me het volgende:
[..]
Zou Arcee daar ook een lijstje van hebben ?
dat hoeft nietquote:Op zondag 9 november 2014 21:15 schreef just me het volgende:
moet ik dan rekenen, lengtexbreedtexhoogte ?
en een tabellenboekjequote:Op zondag 9 november 2014 21:21 schreef chufi het volgende:
Geodriehouk had ik vroeger altijd in mn etui, dat was verplicht
Nog steeds, volgens mij, wel makkelijk dat ze tegenwoordig flexibele geodriehoeken hebben, die breken niet zo gemakkelijk.quote:Op zondag 9 november 2014 21:21 schreef chufi het volgende:
Geodriehouk had ik vroeger altijd in mn etui, dat was verplicht
Ah Mooi.. want die gingen best vaak kapotquote:Op zondag 9 november 2014 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog steeds, volgens mij, wel makkelijk dat ze tegenwoordig flexibele geodriehoeken hebben, die breken niet zo gemakkelijk.
Eens, hoewel een klein groepje ook zo z'n voordelen heeft. De meeste SC's gaan vroeg of laat kapot door ruzie's, waarbij het altijd weer neerkomt op de vraag hoeveel mensen van elkaar kunnen verdragen.quote:Op zondag 9 november 2014 20:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het ook wel leuk weer eens iemand erbij, we zijn eigenlijk best met een klein groepje mensen in deze sc.
Ik heb niet zo heel veel sc ervaring, maar het zou heel goed kunnen wat je zegt, hiervoor zat ik in een sc waar best veel users waren en die is flink uit elkaar geklapt.quote:Op zondag 9 november 2014 21:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eens, hoewel een klein groepje ook zo z'n voordelen heeft. De meeste SC's gaan vroeg of laat kapot door ruzie's, waarbij het altijd weer neerkomt op de vraag hoeveel mensen van elkaar kunnen verdragen.
In mijn beleving zijn vooral SC's die heel populair zijn met een hoop users die veel posten daar gevoelig voor.
blauwe-knoopquote:
Ik heb altijd de hoop dat ouderenquote:Op zondag 9 november 2014 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb niet zo heel veel sc ervaring, maar het zou heel goed kunnen wat je zegt, hiervoor zat ik in een sc waar best veel users waren en die is flink uit elkaar geklapt.
weet ik niet meerquote:
Ik heb juist de indruk dat dat hier wel zo is, niet altijd, maar vaak merk ik wel dat ikzelf en anderen overal niet te zwaar aan tillen en anderen ook in hun waarde laten. Er kan wel ergens over gediscussieerd worden, maar het wordt nooit echt bonje.quote:Op zondag 9 november 2014 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb altijd de hoop dat ouderenwat minder snel boos worden en wat meer kunnen relativeren, maar ik weet dat het ijdele hoop is.
iK bedoelde natuurlijk ongeveer 1987 of 1988 of 1989 of 1990 of zoquote:
gelukkig meestal niet en als dan toch.. dan is het snel over, toch ?quote:Op zondag 9 november 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb juist de indruk dat dat hier wel zo is, niet altijd, maar vaak merk ik wel dat ikzelf en anderen overal niet te zwaar aan tillen en anderen ook in hun waarde laten. Er kan wel ergens over gediscussieerd worden, maar het wordt nooit echt bonje.
Meestal hč, niet altijd.
Wat doe je dan met zo'n vuilcontainer...?quote:Op zondag 9 november 2014 21:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
weet ik niet meer
ik had my aim is true
ian dury do-it-yourself
ik heb alles in de vuilcontainer gegooid 1987-1989
die kregen wij hier voor de deur i.p.v. vuilniszakken los neerzettenquote:Op zondag 9 november 2014 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat doe je dan met zo'n vuilcontainer...?
quote:Op zondag 9 november 2014 21:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
die kregen wij hier voor de deur i.p.v. vuilniszakken los neerzetten
Ja, gelukkig wel en ik vind ook dat mensen het niet altijd met elkaar eens hoeven te zijn en dat dat best gezegd kan worden en daarna klaar.quote:Op zondag 9 november 2014 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig meestal niet en als dan toch.. dan is het snel over, toch ?
je hoeft er niet achteraan te duiken Chuuf, ze zijn al vernietigdquote:
Wat zonde, had het dan aan een liefhebber gegeven.quote:Op zondag 9 november 2014 21:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
weet ik niet meer
ik had my aim is true
ian dury do-it-yourself
ik heb alles in de vuilcontainer gegooid 1987-1989
jaquote:
jaquote:
Das idd een heel mooi nummerquote:
http://www.pinterest.com/ejmzz/album-covers-01/quote:
http://www.pinterest.com/ejmzz/quote:Op zondag 9 november 2014 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Pinterest. Ik geloof dat ik daar ook een account heb, niet dat ik er ooit iets mee hebt gedaan, volgens mij.
Hulkquote:
Krijg nou wat! Treehut is gewoon een kloon of andersomquote:
een kloon van mijn vaderquote:Op zondag 9 november 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijg nou wat! Treehut is gewoon een kloon of andersom
Ik doe vaak echt mijn best om je te begrijpen, maar het valt soms niet mee.quote:
Waarom heb jij geen tv?quote:Op zondag 9 november 2014 22:08 schreef Treehut362 het volgende:
Zonder T.V. heb je nog eens tijd voor andere dingen.
Jôh, het is toch allemaal onzin.quote:Op zondag 9 november 2014 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe vaak echt mijn best om je te begrijpen, maar het valt soms niet mee.
te zwaarquote:
ik heb Youtubequote:Op zondag 9 november 2014 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt er ook B-films op kijken hoor
Eigenlijk is chufi dus de bitch van Treehut.quote:Op zondag 9 november 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Krijg nou wat! Treehut is gewoon een kloon of andersom
quote:
Echt hčquote:Op zondag 9 november 2014 22:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eigenlijk is chufi dus de bitch van Treehut.
De mijnese liggen al gesmeerd in de koelkast, ernaast een peer en appel.quote:Op zondag 9 november 2014 22:14 schreef chufi het volgende:
Ik ga vast mn bammetjes smeren voordat ik straks de donkere nacht in ga ...
een slimme meid is op haar ontbijtje voorbereidquote:Op zondag 9 november 2014 22:14 schreef chufi het volgende:
Ik ga vast mn bammetjes smeren voordat ik straks de donkere nacht in ga ...
Chufi is een mannetje.quote:Op zondag 9 november 2014 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
een slimme meid is op haar ontbijtje voorbereid
Ik ben er ook klaar mee...quote:Op zondag 9 november 2014 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijnese liggen al gesmeerd in de koelkast, ernaast een peer en appel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |