http://www.pinterest.com/ejmzz/quote:Op zondag 9 november 2014 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Pinterest. Ik geloof dat ik daar ook een account heb, niet dat ik er ooit iets mee hebt gedaan, volgens mij.
Hulkquote:
Krijg nou wat! Treehut is gewoon een kloon of andersomquote:
een kloon van mijn vaderquote:Op zondag 9 november 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijg nou wat! Treehut is gewoon een kloon of andersom
Ik doe vaak echt mijn best om je te begrijpen, maar het valt soms niet mee.quote:
Waarom heb jij geen tv?quote:Op zondag 9 november 2014 22:08 schreef Treehut362 het volgende:
Zonder T.V. heb je nog eens tijd voor andere dingen.
Jôh, het is toch allemaal onzin.quote:Op zondag 9 november 2014 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe vaak echt mijn best om je te begrijpen, maar het valt soms niet mee.
te zwaarquote:
ik heb Youtubequote:Op zondag 9 november 2014 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt er ook B-films op kijken hoor
Eigenlijk is chufi dus de bitch van Treehut.quote:Op zondag 9 november 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Krijg nou wat! Treehut is gewoon een kloon of andersom
quote:
Echt hčquote:Op zondag 9 november 2014 22:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eigenlijk is chufi dus de bitch van Treehut.
De mijnese liggen al gesmeerd in de koelkast, ernaast een peer en appel.quote:Op zondag 9 november 2014 22:14 schreef chufi het volgende:
Ik ga vast mn bammetjes smeren voordat ik straks de donkere nacht in ga ...
een slimme meid is op haar ontbijtje voorbereidquote:Op zondag 9 november 2014 22:14 schreef chufi het volgende:
Ik ga vast mn bammetjes smeren voordat ik straks de donkere nacht in ga ...
Chufi is een mannetje.quote:Op zondag 9 november 2014 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
een slimme meid is op haar ontbijtje voorbereid
Ik ben er ook klaar mee...quote:Op zondag 9 november 2014 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijnese liggen al gesmeerd in de koelkast, ernaast een peer en appel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |