Ik heb niet zo heel veel sc ervaring, maar het zou heel goed kunnen wat je zegt, hiervoor zat ik in een sc waar best veel users waren en die is flink uit elkaar geklapt.quote:Op zondag 9 november 2014 21:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eens, hoewel een klein groepje ook zo z'n voordelen heeft. De meeste SC's gaan vroeg of laat kapot door ruzie's, waarbij het altijd weer neerkomt op de vraag hoeveel mensen van elkaar kunnen verdragen.
In mijn beleving zijn vooral SC's die heel populair zijn met een hoop users die veel posten daar gevoelig voor.
blauwe-knoopquote:
Ik heb altijd de hoop dat ouderenquote:Op zondag 9 november 2014 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb niet zo heel veel sc ervaring, maar het zou heel goed kunnen wat je zegt, hiervoor zat ik in een sc waar best veel users waren en die is flink uit elkaar geklapt.
weet ik niet meerquote:
Ik heb juist de indruk dat dat hier wel zo is, niet altijd, maar vaak merk ik wel dat ikzelf en anderen overal niet te zwaar aan tillen en anderen ook in hun waarde laten. Er kan wel ergens over gediscussieerd worden, maar het wordt nooit echt bonje.quote:Op zondag 9 november 2014 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb altijd de hoop dat ouderenwat minder snel boos worden en wat meer kunnen relativeren, maar ik weet dat het ijdele hoop is.
iK bedoelde natuurlijk ongeveer 1987 of 1988 of 1989 of 1990 of zoquote:
gelukkig meestal niet en als dan toch.. dan is het snel over, toch ?quote:Op zondag 9 november 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb juist de indruk dat dat hier wel zo is, niet altijd, maar vaak merk ik wel dat ikzelf en anderen overal niet te zwaar aan tillen en anderen ook in hun waarde laten. Er kan wel ergens over gediscussieerd worden, maar het wordt nooit echt bonje.
Meestal hč, niet altijd.
Wat doe je dan met zo'n vuilcontainer...?quote:Op zondag 9 november 2014 21:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
weet ik niet meer
ik had my aim is true
ian dury do-it-yourself
ik heb alles in de vuilcontainer gegooid 1987-1989
die kregen wij hier voor de deur i.p.v. vuilniszakken los neerzettenquote:Op zondag 9 november 2014 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat doe je dan met zo'n vuilcontainer...?
quote:Op zondag 9 november 2014 21:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
die kregen wij hier voor de deur i.p.v. vuilniszakken los neerzetten
Ja, gelukkig wel en ik vind ook dat mensen het niet altijd met elkaar eens hoeven te zijn en dat dat best gezegd kan worden en daarna klaar.quote:Op zondag 9 november 2014 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig meestal niet en als dan toch.. dan is het snel over, toch ?
je hoeft er niet achteraan te duiken Chuuf, ze zijn al vernietigdquote:
Wat zonde, had het dan aan een liefhebber gegeven.quote:Op zondag 9 november 2014 21:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
weet ik niet meer
ik had my aim is true
ian dury do-it-yourself
ik heb alles in de vuilcontainer gegooid 1987-1989
jaquote:
jaquote:
Das idd een heel mooi nummerquote:
http://www.pinterest.com/ejmzz/album-covers-01/quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |