ben jij dan nu al zo verbouwd ?quote:Op zondag 9 november 2014 19:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nu shoufshouf met zijn penisverkorting nog en het chirurgiefeest is compleet.
Nee, niks. Ik zie er sowieso jonger uit, zeker als ik me scheer, dus dat scheelt.quote:
ik wil het! ik wil het!quote:Op zondag 9 november 2014 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik begin van jaar ook laten doen.
sparenquote:Op zondag 9 november 2014 19:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wil het! ik wil het!![]()
maar ja, wordt niet vergoed want geen aangeboren afwijking
heb jij pech, mijn vader had het ook, had ik ook 'ns gelukquote:Op zondag 9 november 2014 19:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wil het! ik wil het!![]()
maar ja, wordt niet vergoed want geen aangeboren afwijking
ja ik herken datquote:Op zondag 9 november 2014 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, niks. Ik zie er sowieso jonger uit, zeker als ik me scheer, dus dat scheelt.
Scheren voor jou is een must, maar dat zal wel weer vrouwonvriendelijk worden opgevat hier...quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Scheren voor jou is een must, maar dat zal wel weer vrouwonvriendelijk worden opgevat hier...
wtf, had ik gewoon mijn vader erbij moeten halen...quote:Op zondag 9 november 2014 19:39 schreef just me het volgende:
[..]
heb jij pech, mijn vader had het ook, had ik ook 'ns geluk
lekker vastgebonden wordenquote:
Mijn oude dame die op haar 17e de geest gaf. Foto is hilarisch want niet geshopt ofzo.quote:
wat voor werkquote:Op zondag 9 november 2014 19:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn oude dame die op haar 17e de geest gaf. Foto is hilarisch want niet geshopt ofzo.
Maar leden van deze SC, het was gezellig. Jullie zijn leuker en scherper dan menige SC die ik bezocht heb. Een goeie zondag allen, ik ga es wat werken enzo.
Modelbouw voor gevorderden.quote:
ik zit in de gebruikte voorwerpenquote:
Ik in de olie. Model van Peru. Mooi werk.quote:Op zondag 9 november 2014 20:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik zit in de gebruikte voorwerpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |