Maandag tot vrijdag vind ik prima, maar nu alweer ..quote:Op zondag 9 november 2014 23:07 schreef just me het volgende:
de dagen vliegen voorbij, je bent oud voordat je het weet
Trusten dan maar weer, doe ik hier het licht wel weer uitquote:Op zondag 9 november 2014 23:19 schreef just me het volgende:
Ik ga de pc afsluiten, nog 'n glaasje sap drinken en lekker slapen!
Dan mag ik voor je hopen dat er nog wat ander volk op gaat staan ...quote:Op zondag 9 november 2014 23:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben nog wel even wakker, denk ik...
Waarom?quote:Op zondag 9 november 2014 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan mag ik voor je hopen dat er nog wat ander volk op gaat staan ...
Ik had geen kloppingen en mijn pols had ik vanmiddag zelf prima gemeten.quote:Op zondag 9 november 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
Hou je wel een vinger aan de pols voor het geval ze weer kloppingen krijgt ...
Ik zit nog aan het bier.quote:
6.quote:Op maandag 10 november 2014 06:46 schreef chufi het volgende:
Hoe laat is het daar nu ? 4 uur vroeger?
Laat eerder.quote:
Dat doe ik nooit, eigenlijk.quote:Op maandag 10 november 2014 07:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja als je vroeg naar bed zou gaan wel
Ik werk altijd thuis. Alleen weer niks gedaan vandaag, klote.quote:Op maandag 10 november 2014 07:09 schreef chufi het volgende:
Als je uit kunt slapen is er niets aan de hand
Ach die fossiele gondstoffen kunnen wel een dagje wachtenquote:Op maandag 10 november 2014 07:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik werk altijd thuis. Alleen weer niks gedaan vandaag, klote.
Heb je groot gelijk in, ze liggen er al een aantal miljoen jaar, dus die dag kan er ook nog wel bij.quote:Op maandag 10 november 2014 07:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach die fossiele gondstoffen kunnen wel een dagje wachten
Neem er nog maar eenquote:Op maandag 10 november 2014 07:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je groot gelijk in, ze liggen er al een aantal miljoen jaar, dus die dag kan er ook nog wel bij.
Bovendien wacht ik nog op data van de klant, dus ach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |