Geloven doe ik sowieso niet en de onderwerpen daar hebben simpelweg mijn interesse niet echt.quote:Op maandag 10 november 2014 15:40 schreef El_Matador het volgende:
Jij gelooft het mediaverhaal over 9/11? En de andere grote zaken, ook allemaal zo gebeurd als ons wordt wijsgemaakt? Of vind je de users niet leuk in BNW?
Er zijn een heleboel dingen waarvan ik het echt leuk vind om uit te vogelen, na te pluizen en te onderzoeken, maar dat ligt dan veel dichter bij huis en bij mijn eigen leven. Zo'n verhaal over MH370 lees ik en ik blader weer verder. In de kern interesseert het me gewoon niet wat er nou precies gebeurd is.quote:Een real life soap? Ok. Inderdaad het uitvogelen wat er gebeurd zou kunnen zijn is aardig detective-werk. Net als die gekke MH370 die nog steeds niet gevonden is.
Wat was er dan om 14.15 uur?quote:Op maandag 10 november 2014 18:29 schreef chufi het volgende:
Is iedereen trouwens stil geweest om 14:15? Bij mij op de vloer was er niemand die er rekening mee hield... Maar meer dan 5 Nederlanders zitten er ook niet ...
ik denk n.a.v.quote:
Volgens mij wordt dit een Nationale dag... Ik zeg doen en maak er een verplichte vrije dag van ..quote:Op maandag 10 november 2014 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wist ook niet dat er een herdenking was tbh.
Ja vertelde je ... Alles goed... Werd het daar op school niet meegekeken ?quote:Op maandag 10 november 2014 18:42 schreef just me het volgende:
Ik heb het een stukje "live" kunnen volgen, was erg mooi en indrukwekkend...
maar het raakt mij waarschijnlijk meer omdat 'n leerling van school met moeder en zus in het vliegtuig zat
Echt waar? Dat vind ik dan wel heel erg overdreven. Het is heel erg wat er gebeurd is, maar om daar een Nationale dag van te maken en ook nog eens een vrije dag vind ik nogal overdone.quote:Op maandag 10 november 2014 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dit een Nationale dag... Ik zeg doen en maak er een verplichte vrije dag van ..
was een voorstel van chuuf, volgens mij, om er een nationale dag van te maken, hij wil gewoon 'n extra vrije dag.quote:Op maandag 10 november 2014 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt waar? Dat vind ik dan wel heel erg overdreven. Het is heel erg wat er gebeurd is, maar om daar een Nationale dag van te maken en ook nog eens een vrije dag vind ik nogal overdone.
Vooraf hoorde ik om 14:10 .... Maar dat is hem niet geworden ....quote:Op maandag 10 november 2014 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt waar? Dat vind ik dan wel heel erg overdreven. Het is heel erg wat er gebeurd is, maar om daar een Nationale dag van te maken en ook nog eens een vrije dag vind ik nogal overdone.
Het was een mooie herdenking, ik vind dat Nederland dat best heel respectvol gedaan heeft. Wel vond ik het raar dat vantevoren niet werd aangegeven hoe laat de minuut stilte zou zijn, ik heb er tenminste niets over kunnen vinden.
Tjaquote:Op maandag 10 november 2014 19:02 schreef just me het volgende:
[..]
was een voorstel van chuuf, volgens mij, om er een nationale dag van te maken, hij wil gewoon 'n extra vrije dag.
Ik blijf het ronduit beledigend naar de nabestaanden vinden dat dat topic in BNW staat....quote:Op maandag 10 november 2014 15:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het Kris & Lisanne-topic heeft trouwens wel een enorme groei op BNW veroorzaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Treehut362 op 10-11-2014 19:23:04 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik ben het volkomen met je eens dat het topic in NWS hoort en heb dat toen het verplaatst werd ook aangekaart, maar volgens mij hadden de NWSmods er niet veel xin meer in en Lavenderr wel, dus daarom bleef het staan.quote:Op maandag 10 november 2014 19:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik blijf het ronduit beledigend naar de nabestaanden vinden dat dat topic in BNW staat....
Het maakt de zaak iets van die complotgekkies, terwijl het gewoon nieuws is, en ook in NWS hoort te staan.
Was nog nooit in BNW geweest, net wel even en ja, dat zijn allemaal 'gekkies'...quote:Op maandag 10 november 2014 19:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alles wat in BNW besproken wordt is "onzin"? Mensen die een alternatieve kijk op de wereld hebben zijn per definitie "gekkies"? Jammer van je.
joh ?quote:Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was nog nooit in BNW geweest, net wel even en ja, dat zijn allemaal 'gekkies'...
quote:Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was nog nooit in BNW geweest, net wel even en ja, dat zijn allemaal 'gekkies'...
Ja, net zoals er in 40+ alleen bejaarden posten, in KLB pukkelige pubers en in TTK taalnazi's.quote:Op maandag 10 november 2014 19:17 schreef El_Matador het volgende:
Mensen die een alternatieve kijk op de wereld hebben zijn per definitie "gekkies"?
En daarom kom ik dus niet in BNW...quote:Op maandag 10 november 2014 19:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
9/11 is zo overduidelijk dat ik me afvraag hoe het kan dat er echt nog mensen zijn die geloven dat 19 moslimpjes met stanleymesjes 4 "vliegtuigen" gekaapt konden hebben. De "impacts" in zowel de WTC-torens als het Pentagon zijn fysisch onmogelijk voor een vliegtuig.
Veel andere zaken zijn moeilijker te vatten en sommige dingen beschouw ik als onzin (chemtrails bijvoorbeeld), maar alles afdoen als "gekkies" en dat na 1 vluchtige blik duidt niet op een open en onderzoekende mind.
Waar de neiging vandaan komt om allemaal mensen die je niet kent "gekkies" te noemen, is me dan ook een raadsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |